Gå til innhold

Han vil forandre meg?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Sitter igjen med en bismak. Møter en fyr som er grei på mange måter som jeg har mye til felles med, og er sjarmerende .. på sin måte. Han er mer en «kosevenn»enn kjæresteemne. Har ikke følelser for han  og han har sagt jeg er topp og sexen er fantastisk noe den faktisk er, men han mener at jeg ikke er helt den type jente han ser etter da han tenner mest på «tynne»jenter.  Jeg faller iflg han ikke under denne kategorien. Er ikke så overvektig da jeg har en bmi på 26 - 27, men virker som dette her er et tema hver gang vi møtes. Begynner å gå litt på selvtilliten løs. Sliter med et forvrengt syn på kropp fra før.  Kunne sikkert ha kutta ut hele fyren og det går nok den veien, men det rare er at han virker kjempeintressert i meg og skriver hver dag.. sier mye fine ting foruten om dette og vil jeg skal besøke han/ og han meg osv. Jeg har spurt han rett ut hva han mener med alt det her, og han svarer at alt er fantastisk med meg og at vi har en bra kjemi, men igjen kommer dette med at han setter pris på jenter i bra form. I det siste har han begynt å mase på at jeg burde veie meg for å se fettprosent, muskler osv. Jeg vil ikke gå på noe vekt, han sier han mener det godt for å hjelpe meg med å få et bedre selvbilde. Skjønner ikke helt hva han der vil med meg. Hadde jeg ikke visst bedre virker det som han prøver å forme meg til et kjæresteemne for han. Ganske spesielt. Noen andre som har vært borti gutter som er så opptatt av kropp? 
Han er halvt utenlandsk så mulig han har et syn som er litt annerledes derfra. Mvh. Anonym

 

Anonymkode: 87b74...c68

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

4 minutter siden, AnonymBruker said:

han sier han mener det godt for å hjelpe meg med å få et bedre selvbilde.

Synes du skal fortelle ham at du ikke har noe dårlig selvbilde, og at hans mas om noe du ikke bryr deg om virker som et tegn på at det heller er han som er ute etter å gi deg et dårlig selvbilde, og det gidder du rett og slett ikke. Det er godt mulig alt ellers er bra, men du gidder ikke menn som maser og siden han så tydelig har sagt hva han liker så kommer han jo ikke til å slutte, så da gjør du det istedenfor. "Dette gidder jeg ikke" er rett og slett svar nok til ham før du går.

Anonymkode: ea295...f25

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

DROPP HAN!!! Du er ikke overvektig, og hans mas bidrar til negativit selvbildet. Han kommer til å holde på sånn hele tiden. Orker du virkelig det der? Hvis han absolutt skal ha ei syltynn jente så gå å finn ei da! Han høres jo besatt ut.

Anonymkode: 20a90...ace

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Sitter igjen med en bismak. Møter en fyr som er grei på mange måter som jeg har mye til felles med, og er sjarmerende .. på sin måte. Han er mer en «kosevenn»enn kjæresteemne. Har ikke følelser for han  og han har sagt jeg er topp og sexen er fantastisk noe den faktisk er, men han mener at jeg ikke er helt den type jente han ser etter da han tenner mest på «tynne»jenter.  Jeg faller iflg han ikke under denne kategorien. Er ikke så overvektig da jeg har en bmi på 26 - 27, men virker som dette her er et tema hver gang vi møtes. Begynner å gå litt på selvtilliten løs. Sliter med et forvrengt syn på kropp fra før.  Kunne sikkert ha kutta ut hele fyren og det går nok den veien, men det rare er at han virker kjempeintressert i meg og skriver hver dag.. sier mye fine ting foruten om dette og vil jeg skal besøke han/ og han meg osv. Jeg har spurt han rett ut hva han mener med alt det her, og han svarer at alt er fantastisk med meg og at vi har en bra kjemi, men igjen kommer dette med at han setter pris på jenter i bra form. I det siste har han begynt å mase på at jeg burde veie meg for å se fettprosent, muskler osv. Jeg vil ikke gå på noe vekt, han sier han mener det godt for å hjelpe meg med å få et bedre selvbilde. Skjønner ikke helt hva han der vil med meg. Hadde jeg ikke visst bedre virker det som han prøver å forme meg til et kjæresteemne for han. Ganske spesielt. Noen andre som har vært borti gutter som er så opptatt av kropp? 
Han er halvt utenlandsk så mulig han har et syn som er litt annerledes derfra. Mvh. Anonym

 

Anonymkode: 87b74...c68

Du er hans nye prosjekt som han er kjempe interessert i å forme etter sitt behov. 

Anonymkode: 1daf3...3ef

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har opplevd akkurat det samme...

Løp!!!

Anonymkode: 35668...206

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor gammel er han, Ts? Norsk og hva? 

Anonymkode: e1a9f...5b2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er han så veldig sprek selv da? Klag litt på ham og la det være det siste du kommuniserer med ham.

Anonymkode: d8449...a33

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvor gammel er han, Ts? Norsk og hva? 

Anonymkode: e1a9f...5b2

Halvt polsk. Jeg er 32 og han er 30

Endret av Erlic
Ts svarer
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har opplevd akkurat det samme...

Løp!!!

Anonymkode: 35668...206

Send meg gjerne en PM. Mvh Ts 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også opplevd dette. Kunne jeg gått tilbake i tid så hadde jeg lagt beina på nakken, så det råder jeg deg til å gjøre også. Det begynte akkurat sånn, små kommentarer, men endte med kontrollering av mat og trening, jeg gikk ned mange kilo og hadde det helt grusomt. Men det tok lang tid før jeg forsto hvor undertrykt jeg var og hva han egentlig gjorde mot meg. Ikke kast bort tiden din på noen som får deg til å føle deg dårlig.

Anonymkode: e5cd2...baf

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS her: Spurte han rett ut hvorfor det var så intressant for han å vite hva jeg er i fettprosent/ muskelmasse. Og da mente han at jeg ble defensiv og at han bare ville meg bra og at fakta ikke var eventyrhistorier men rene fakta for at JEG skulle få et bedre selvbilde. Jeg svarte at jeg kanskje syntes det var litt kontrollerende av han å oppføre seg sånn, og at dette har jeg full kontroll på grunnet mitt syn på egen kropp. Fikk til svar at hvis jeg syntes at han var kontrollerende fordi han hadde snakket om dette to ganger så var det ikke logikken i han det manglet noe på.. heh.. to ganger. Synes det er et tema hver gang. Håper aldri jeg hører fra den fyren mer..

Anonymkode: 87b74...c68

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er en sosiopat. Du burde se filmen The Invisible Man, den nye. 

Anonymkode: afb17...766

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Dette er en sosiopat. Du burde se filmen The Invisible Man, den nye. 

Anonymkode: afb17...766

Folk må seriøst rulle inn med fjerndiagnosene her.

Anonymkode: 54e63...970

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 6.7.2020 den 12.43, AnonymBruker skrev:

Hvor gammel er han, Ts? Norsk og hva? 

Anonymkode: e1a9f...5b2

Hvorfor spiller det noen rolle om han er norsk eller ikke? Alle nasjonaliteter har drittsekker. Har vært borti samme type dritt og han var helt norsk. 

Anonymkode: 0b7a5...b13

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 6.7.2020 den 1.02, AnonymBruker skrev:

Sitter igjen med en bismak. Møter en fyr som er grei på mange måter som jeg har mye til felles med, og er sjarmerende .. på sin måte. Han er mer en «kosevenn»enn kjæresteemne. Har ikke følelser for han  og han har sagt jeg er topp og sexen er fantastisk noe den faktisk er, men han mener at jeg ikke er helt den type jente han ser etter da han tenner mest på «tynne»jenter.  Jeg faller iflg han ikke under denne kategorien. Er ikke så overvektig da jeg har en bmi på 26 - 27, men virker som dette her er et tema hver gang vi møtes. Begynner å gå litt på selvtilliten løs. Sliter med et forvrengt syn på kropp fra før.  Kunne sikkert ha kutta ut hele fyren og det går nok den veien, men det rare er at han virker kjempeintressert i meg og skriver hver dag.. sier mye fine ting foruten om dette og vil jeg skal besøke han/ og han meg osv. Jeg har spurt han rett ut hva han mener med alt det her, og han svarer at alt er fantastisk med meg og at vi har en bra kjemi, men igjen kommer dette med at han setter pris på jenter i bra form. I det siste har han begynt å mase på at jeg burde veie meg for å se fettprosent, muskler osv. Jeg vil ikke gå på noe vekt, han sier han mener det godt for å hjelpe meg med å få et bedre selvbilde. Skjønner ikke helt hva han der vil med meg. Hadde jeg ikke visst bedre virker det som han prøver å forme meg til et kjæresteemne for han. Ganske spesielt. Noen andre som har vært borti gutter som er så opptatt av kropp? 
Han er halvt utenlandsk så mulig han har et syn som er litt annerledes derfra. Mvh. Anonym

 

Anonymkode: 87b74...c68

hadde jeg hatt en bmi på 26-27 hadde jeg vært gaske overvektig.. når det er sagt, dump fyren

Anonymkode: 97b65...112

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 6.7.2020 den 5.18, AnonymBruker skrev:

DROPP HAN!!! Du er ikke overvektig, og hans mas bidrar til negativit selvbildet. Han kommer til å holde på sånn hele tiden. Orker du virkelig det der? Hvis han absolutt skal ha ei syltynn jente så gå å finn ei da! Han høres jo besatt ut.

Anonymkode: 20a90...ace

jo du er overvektig om du har en bmi på 26-27. det blir for dumt å si noe annet

Anonymkode: 97b65...112

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

jo du er overvektig om du har en bmi på 26-27. det blir for dumt å si noe annet

Anonymkode: 97b65...112

Ikke spesielt overvektig. Og det er mange som er godt trent som har bmi på over 25 pga mye muskler, som er slanke. Men det er uansett ikke greit å holde på sånn. Og man skal ikke være med noen som ønsker å endre deg

Anonymkode: 16cf5...235

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er han trent og har lav fettprosent da? 
Når han skal drive og forandre deg er det oftest fordi han ikke greier å finne noen som oppfyller alle kriteriene hans...

Anonymkode: 672a5...ad9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ts her: Jeg har nok noen kg for mye ja, men jobber med saken og er stort sett fornøyd  :) trenger bare ikke en mann som skal forme meg til å bli noe han ønsker. Alltid holdt meg i god form og vært glad i å trene.. dessuten når han har sagt jeg ikke den jenta for han så skjønner jeg liksom ikke hvorfor han gidder å bruke tid på meg og energi hvis jeg ikke er ultimat der. Men liker meg visst veldig godt da. Skal jeg forandre meg skal gjøre det for egen helse og ikke for en mann.  😁
 

 

Anonymkode: 87b74...c68

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 10.7.2020 den 8.44, AnonymBruker skrev:

Er han trent og har lav fettprosent da? 
Når han skal drive og forandre deg er det oftest fordi han ikke greier å finne noen som oppfyller alle kriteriene hans...

Anonymkode: 672a5...ad9

Han er slank og har vel en grei fettprosent. Men som jeg har skjønt sykelig opptatt av vekt og utseende da han veier seg hver gang jeg er der. Driver hele tiden og hinter på at jeg bør gå på en vekt som viser muskler/fettprosent men jeg sier det ikke er aktuelt.. noe han ikke forstår fordi han kan måle meg og ikke si resultatene til meg for at jeg ikke skal bli så opphengt i det og følge med på fremgangen min. Det jeg ikke har sagt til han er at jeg har en sånn vekt selv så har full kontroll.. 😆 synes faktisk ikke han har noe med å blande seg inn på det temaet der når vi i utgangspunktet vare er venner og ikke har kjent hverandre så lenge. Hadde vi vært samboere og skulle støtte hverandre for å få et bedre selvbilde hadde det blitt noe annet :)

Anonymkode: 87b74...c68

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...