Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Sitter med en litt dårlig følelse nå. Møtte en i går for første gang. Har hatt kontakt i ca 1 uke før det hvor han har vært veldig på. Var en hyggelig date og vi pratet lett. Sendte meldinger til hverandre i går kveld etter daten og han skrev at han likte meg og gjerne ville møte meg igjen.

I dag har jeg ikke hørt noe, og det er første gangen det har gått en hel dag uten kommunikasjon siden vi fikk kontakt for 1 uke siden.

Kan det være mangel på interesse, eller er jeg utålmodig nå? Mange år siden jeg var på date, så har ikke noe å sammenligne med.

Anonymkode: da9f3...dd6

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Syns det er skremmende hvor mange kvinner det er so stiller disse spørsmålene. Vi vet ikke svaret, du vil få ørten forskjellige varianter av svar. Burde du ikke heller ta kontakt med mannen eller slappe av å vente!

Anonymkode: d7507...a8b

Skrevet

Jeg har også mye opplevd det samme, min erfaring er at menn ofte er interessert, og nå har han møtt deg, også kommunisert etter date at han var interessert, men de har ikke det samme behovet for å melde hele tiden mellom dater, på samme måte som det var fremtid første date. Min erfaring er at menn ofte ikke liker å taste så mye mellom dater,  gjerne ikke skrive melding i det hele. Så jeg hadde nok prøvd å ikke legge for mye i det ☺

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor er det bare han som skal ta kontakt? Kan ikke du? Damer overanalysere så veldig! Menn er enklere. 

Anonymkode: 3f4d5...c31

AnonymBruker
Skrevet

Kan det være at han sitter med de sammen tankene og venter på at du skal ta kontakt for å vise at du er interessert i ham? 

Anonymkode: 7fa09...e5e

AnonymBruker
Skrevet
17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Syns det er skremmende hvor mange kvinner det er so stiller disse spørsmålene. Vi vet ikke svaret, du vil få ørten forskjellige varianter av svar. Burde du ikke heller ta kontakt med mannen eller slappe av å vente!

Anonymkode: d7507...a8b

Er ikke ute etter et konkret svar på hvorfor, skjønner jo selvfølgelig at ingen her kan si med sikkerhet hvordan det er. Men greit å høre andres erfaringer. Ts

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor er det bare han som skal ta kontakt? Kan ikke du? Damer overanalysere så veldig! Menn er enklere. 

Anonymkode: 3f4d5...c31

Jeg tok kontakt først på kvelden i går. Så da ville ikke jeg ta kontakt først i dag også. Ts

AnonymBruker
Skrevet

Du kan jo sende han en enkel melding med å spørre om han har hatt en fin dag eller noe. Nå har han sagt han vil treffes igjen så da hadde jeg holdt meg til det og ikke begynt å spørre om han fortsatt er intressert og når skal dere treffes igjen. Ha litt is i magen og la ting utvikle seg.

Anonymkode: d34f2...42a

AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du kan jo sende han en enkel melding med å spørre om han har hatt en fin dag eller noe. Nå har han sagt han vil treffes igjen så da hadde jeg holdt meg til det og ikke begynt å spørre om han fortsatt er intressert og når skal dere treffes igjen. Ha litt is i magen og la ting utvikle seg.

Anonymkode: d34f2...42a

Ja, det var akkurat det jeg håpet han ville skrive i dag. Det har han gjort flere ganger i forrige uke.

Får vel bare ha is i magen ja, men det er bare en vond følelse siden han var så på tidligere i uka. Ts

AnonymBruker
Skrevet

Send en hyggelig melding, for all del ikke passiv aggressiv. Hvis du ikke tar den sjansen, og han sitter og tenker det samme, så vil det bare renne ut i sanden helt unødvendig. Vil du lykkes må du tørre ta en sjanse. Kanskje får du ikke svar og har blitt ghostet. Kanskje får du et kort og unnvikende svar etter en lang stund og du blir fadet ut. Og kanskje sitter han og bare venter på å høre fra deg og du får en veldig hyggelig melding tilbake og dere fortsetter kontakten og datingen ☺️ bedre å hoppe i det og vite, enn å ødelegge noe som kunne vært bra fordi du holder statistikk over hvem sin tur det er. 

Anonymkode: ea892...82d

AnonymBruker
Skrevet

Nå bør du senke skuldrene og se hva som skjer. Folk har faktisk et liv hvor jobb og eventuelle venner står i senter. 🙂

Jeg skriver med ei jeg liker veldig godt, men jeg sitter ikke på tlf 24/7 og gidder ikke sende en snap bare for å gjøre det. Kan godt gå en dag fra eller til, men vi tar opp tråden der vi slapp :) Ikke stress. Føler dette har blitt et gjentakende tema på KG. 

Anonymkode: d8dca...b95

AnonymBruker
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nå bør du senke skuldrene og se hva som skjer. Folk har faktisk et liv hvor jobb og eventuelle venner står i senter. 🙂

Jeg skriver med ei jeg liker veldig godt, men jeg sitter ikke på tlf 24/7 og gidder ikke sende en snap bare for å gjøre det. Kan godt gå en dag fra eller til, men vi tar opp tråden der vi slapp :) Ikke stress. Føler dette har blitt et gjentakende tema på KG. 

Anonymkode: d8dca...b95

Joda, det er jo ikke det jeg mener at man må skrive bare for å gjøre det. Synes heller ikke én dag uten kontakt generelt er lenge, men jeg bare reagerer på at det er stillere nå enn forrige uke. Da kunne han til og med sende melding midt på dagen mens han var på jobb.

Du som mann, kan du si noe om det er vanlig å bli stillere etter en date?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...