Ytdhd Skrevet 5. juli 2020 #1 Skrevet 5. juli 2020 (endret) Da jeg skulle skynde meg til bussen i dag slo jeg hodet i en lav dørkarm, småløp rett inn i dørkarmen rett og slett. Har en kul på toppen av hodet, men merker ingen bevissthetstap eller lignende. Men såvidt jeg har skjønt utelukker ikke dette hjernerystelse, til tross for at man ikke har symptomer. Fant til og med eksempel med en dørkarm også på en side.. Jeg bor alene, og lurer på om jeg burde sove over hos noen andre i natt? Det står på NHI sin side at dersom man har hjernerystelse bør man vekkes et par ganger i løpet av den første natten, og lurer på om jeg derfor burde sove over hos noen andre i natt. Endret 5. juli 2020 av Ytdhd
Morpheus Skrevet 5. juli 2020 #2 Skrevet 5. juli 2020 Ring legevakta du, og ikke gamble på oss bedrevitere her.
Ytdhd Skrevet 5. juli 2020 Forfatter #3 Skrevet 5. juli 2020 Det er forresten noen timer siden jeg slo hodet, det glemte jeg å opplyse om. Legevakten var stengt 😕
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2020 #4 Skrevet 5. juli 2020 1 time siden, Ytdhd skrev: Da jeg skulle skynde meg til bussen i dag slo jeg hodet i en lav dørkarm, småløp rett inn i dørkarmen rett og slett. Har en kul på toppen av hodet, men merker ingen bevissthetstap eller lignende. Men såvidt jeg har skjønt utelukker ikke dette hjernerystelse, til tross for at man ikke har symptomer. Fant til og med eksempel med en dørkarm også på en side.. Jeg bor alene, og lurer på om jeg burde sove over hos noen andre i natt? Det står på NHI sin side at dersom man har hjernerystelse bør man vekkes et par ganger i løpet av den første natten, og lurer på om jeg derfor burde sove over hos noen andre i natt. Hvor har du lest/hørt at man kan ha hjernerystelse uten symptomer? Går du til legen så avgjør de jo om man har hjernerystelse etter symptomene og symptomene avgjør alvorlighetsgraden. Anonymkode: fc8ed...0a3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå