Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Noen som har rosacea som har funnet en god måte å kontrollere rødheten på? 

Anonymkode: 5dbd5...1d0

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Nei.. 😕 triggere er lite søvn, sol, sterk mat, sukker, stress, sterke følelser🙄 Sol er kanskje det verste, solkrem eller caps hjelper ikke.  Det går i perioder, noen ganger har jeg det ikke i det hele tatt. 

Endret av miaw
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har ikke funnet en kur. Jeg vet at sol forverrer rødheten hos meg. Kjipt å holde meg inne når alle er ute og koser seg i solen. Solkrem og solhatt virker ikke. Har du noe du vet trigger utbrudd? 

Anonymkode: ebdd8...428

AnonymBruker
Skrevet

Fikk en salve på resept. Har fjernet sprukne blodkar med laser også. Søvn er trigger hos meg.

Anonymkode: 9c4a5...1b9

AnonymBruker
Skrevet

I Kina har de funnet kilden til oppstandelsen av Rosacean og akneutbrudd. Og de har utviklet en krem som dreper denne midden. 

Den kommer snart til Norge. 

Jeg vet denne funker siden jeg har Rosacea selv, og det er mange tusen som bruker den.

Jeg har selv brukt mange kremer fra lege. Uten att det funker så bra. 

Anonymkode: 56f9d...0b2

AnonymBruker
Skrevet
12 timer siden, AnonymBruker skrev:

I Kina har de funnet kilden til oppstandelsen av Rosacean og akneutbrudd. Og de har utviklet en krem som dreper denne midden. 

Jeg vet denne funker siden jeg har Rosacea selv, og det er mange tusen som bruker den.

Er rosacea en midd??

Anonymkode: 5dbd5...1d0

AnonymBruker
Skrevet
På 10.7.2020 den 15.57, AnonymBruker skrev:

Hva heter den? 

Også råd fra meg som har rosacea : bruk spf 50 daglig (ekstra viktig om sommer) 🙂👍 kutt ut melk. Kutt ned på andre melkeprodukter. Unngå for mye gluten.  Spise mindre måltider(unngå veldig varme måltider om du skal noe, varme trigger rosacea). Produkt som hjelper litt: la roche posay ar intense serum. 

Anonymkode: 940b8...aaf

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har hatt Rosacea i 5 år. Og etter 3-4 med å prøve å finne ut hva dette var fant jeg det ut selv uten hjelp av legene.

De mente det absolutt ikke var Rosacea, men etter masse lesing på utenlanske forumer så er jeg 100% sikker på det jeg hadde siden alt de nevnte i desse forumene passet til jeg følte på.

Kom deretter over noen som hadde prøvd denne kremen jeg snakker om lenger her oppe. Den heter zz-cream. 

Og de som hadde prøvd denne hadde veldig gode erfaringer. Jeg gikk da inni en enda djupere research om dette produktet og bestemte meg for å bestille - jeg hadde ingenting å tape. Selv om den var ganske kostbar 450 kroner pluss 260 kroner i toll. Siden kremen er fra Kina.

Jeg har nå prøvd denne kremen i over 1 år, og den funket fra dag 1. Litt forverrig første uken (dreper da all midden og det kommer betennelse) Men etter 2 uker var det ingen kviser/nupper/utslett eller rødme uansett hva jeg spiste eller hvordan været var ute, noe som var helt fantastisk befriende.

Jeg har nå tatt kontakt med sjefen i Europa, og fått godkjent ansvar for denne kremen i Scandinavia.

Nettbutikken er snart oppe å går. Så om dere vil slippe toll og litt lang leveringstid så kan dere bestille via den om dere vil prøve den. Om dere vil vite nettsiden så si ifra :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...