Gå til innhold

Menn - angående unge jenter dere har et "forhold" til


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Av nysgjerrighet, fordi jeg begynte å tenke på det og lurer på hva menn mener.

Jenter dere for eksempel er lærere til, onkel til,  trener til eller har et annet relativt nært bekjentskap med - vurderer dere disse jentenes utseende? La oss si jenter i 14-15-16-årene, som begynner å se ut som kvinner. I hvilken grad legger dere merke til kroppene til disse jentene, og hvordan tenker dere da eventuelt? Registrerer dere at de er pene og har pene kropper, registrerer dere for eksempel rumpene deres eller på andre måter legger merke til utseendet til disse, eller hvordan fungerer dere med tanke på dette? 

Jeg mener altså ikke om dere lar tankene vandre, eller om dere gjør en bevisst vurdering, men kikker dere og gjør dere opp ubevisste meninger og tanker om disse? 

Jeg lover å ikke dømme, jeg bare håper jeg får ærlige svar, og dere må gjerne svare som anonym. 

Anonymkode: 7ab2f...fe4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Paramount

Når det gjelder unge jenter som begynner å bli voksne kvinner så registreres det, men det blir jeg veldig fort ferdig med. Gjør ingen nøye vurdering av rumper og lår nei, det fortjener de å slippe, selv i tankene. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Paramount skrev:

Når det gjelder unge jenter som begynner å bli voksne kvinner så registreres det, men det blir jeg veldig fort ferdig med. Gjør ingen nøye vurdering av rumper og lår nei, det fortjener de å slippe, selv i tankene. 

Så det er mer en "Jøss, hun holder på å bli voksen" enn "wow, hun er deilig, men det bør jeg ikke tenke"? Mer enn observasjon enn en reaksjon, om jeg kan si det sånn? 

Anonymkode: 7ab2f...fe4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenker, ser og vurderer kroppene. Er de deilige så tenker man hvor deilig det hadde vært å kunne kjenne på, men tenker fort at nei dette blir for dumt, detter ulovlig. 

Hvor gammel er du, jente?

Anonymkode: 2c398...8c5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Tenker, ser og vurderer kroppene. Er de deilige så tenker man hvor deilig det hadde vært å kunne kjenne på, men tenker fort at nei dette blir for dumt, detter ulovlig. 

Hvor gammel er du, jente?

Anonymkode: 2c398...8c5

Hva har det med saken å gjøre?

Anonymkode: 0417a...3f1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hva har det med saken å gjøre?

Anonymkode: 0417a...3f1

Var ikke deg jeg spurte ditt naut!

Anonymkode: 2c398...8c5

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Klart man ser / legger merke til det. Noen er mer utviklet enn andre, og slettest ikke redde for å vise det frem. Kan tenke "hun begynner å bli deilig" eller noe liknende.

Men, jeg syntes du skal være redelig å fortelle hvorfor du lurer. Er mannen din lærer på VGS eller noe? 😄

Anonymkode: 8781f...d2a

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Menn synes jeg kun var attraktiv fra 11 til 14 år. Har aldri blitt sjekket opp eller fått oppmerksomhet etter da. 

Om noen spør hvordan dette er relevant. Ja, jeg fikk oppmerksomhet fra mannlig familie og yngre og eldre menn i offentlighet. De så opp og ned på kroppen min. 

Noen menn tok kontakt og begynte å prate med meg. Det har aldri skjedd i voksen alder. 

Endret av LittleBabyNothing
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, LittleBabyNothing skrev:

Menn synes jeg kun var attraktiv fra 11 til 14 år. Har aldri blitt sjekket opp eller fått oppmerksomhet etter da. 

Hvorfor ikke?

Har du blitt lubben eller?

Anonymkode: 2c398...8c5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tenker, ser og vurderer kroppene. Er de deilige så tenker man hvor deilig det hadde vært å kunne kjenne på, men tenker fort at nei dette blir for dumt, detter ulovlig. 

Hvor gammel er du, jente?

Anonymkode: 2c398...8c5

 

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Klart man ser / legger merke til det. Noen er mer utviklet enn andre, og slettest ikke redde for å vise det frem. Kan tenke "hun begynner å bli deilig" eller noe liknende.

Men, jeg syntes du skal være redelig å fortelle hvorfor du lurer. Er mannen din lærer på VGS eller noe? 😄

Anonymkode: 8781f...d2a

Dette gjelder også jenter dere kjenner og har kjent før de ble "deilige"? 

Anonymkode: 7ab2f...fe4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

 

Dette gjelder også jenter dere kjenner og har kjent før de ble "deilige"? 

Anonymkode: 7ab2f...fe4

Ja, fra de ikke hadde noe til de fikk pupper og rumpe/hofter

Anonymkode: 2c398...8c5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir kvalm av denne tråden og svarene her.

Anonymkode: 52b86...939

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De fine med å ha nære relasjoner til mange ungdommer er jo at en vet hvor umodne de egentlig er, noe som gjør at jeg betrakter jentene som barn selv om mange nok er nesten ferdig utviklet. Er blitt så gammel nå at jeg tenker slik om studenter som er hos oss i praksis også.

Anonymkode: a85b1...286

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Blir kvalm av denne tråden og svarene her.

Anonymkode: 52b86...939

På tide å ta av skylappene og forstå at menn er menn. Kvinnelige former er noe som automatisk menns øyne dras mot. Ren refleks. Det er ikke sykt og kvalmt, bare helt naturlig.

Anonymkode: c1df9...69e

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Blir kvalm av denne tråden og svarene her.

Anonymkode: 52b86...939

Husk hvor du befinner deg!

Anonymkode: 5fbed...1ee

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, AnonymBruker said:

På tide å ta av skylappene og forstå at menn er menn. Kvinnelige former er noe som automatisk menns øyne dras mot. Ren refleks. Det er ikke sykt og kvalmt, bare helt naturlig.

Anonymkode: c1df9...69e

Nei se her, noen med sunt fornuft som kan si det som det er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Kan vel egentlig bare svare for meg selv. Jeg har øyne som fungerer og jeg registrerer det meste rundt meg. Den gamle damen med alle smilerynkene, barnet som løper ustødig fra foreldrene, den polske arbeideren i arbeidsklær og Hitler-bart, guttegjengen med tenåringer som vet best og lista går videre til alt man kan finne på å se her i verden. Så jeg ser ikke spesifikt på unge jenter, men som alt annet så registreres det at de finnes uten at det våkner en seksualforbryter i meg.

Anonymkode: 8c0aa...551

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Av nysgjerrighet, fordi jeg begynte å tenke på det og lurer på hva menn mener.

Jenter dere for eksempel er lærere til, onkel til,  trener til eller har et annet relativt nært bekjentskap med - vurderer dere disse jentenes utseende? La oss si jenter i 14-15-16-årene, som begynner å se ut som kvinner. I hvilken grad legger dere merke til kroppene til disse jentene, og hvordan tenker dere da eventuelt? Registrerer dere at de er pene og har pene kropper, registrerer dere for eksempel rumpene deres eller på andre måter legger merke til utseendet til disse, eller hvordan fungerer dere med tanke på dette? 

Jeg mener altså ikke om dere lar tankene vandre, eller om dere gjør en bevisst vurdering, men kikker dere og gjør dere opp ubevisste meninger og tanker om disse? 

Jeg lover å ikke dømme, jeg bare håper jeg får ærlige svar, og dere må gjerne svare som anonym. 

Anonymkode: 7ab2f...fe4

Jeg digger når eldre menn kikker på meg. Det gjorde jeg når jeg var 14-16 også. Det er jo bare hyggelig. Hvis de begynner å slenge ekle kommentarer er jo saken en helt annen

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Onkel til" - Æsj, i motsetning til kongefamilier og bygdeboere klarer jeg ikke tenke seksuelt om noen jeg er i slekt med.

Har ikke noe nært bekjentskap til jenter i den alderen utenom familie så blir uaktuelt for min del.

Anonymkode: 564f1...973

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke søstre eller døtre, og har generelt hatt lite unge jenter i min nære krets. Eksen hadde et tantebarn, som vi fulgte fra barnehagealder, til hun ble mor selv. Jeg så og observerte utviklingen, men tenkte ikke mye på det. Mulig det hadde stilt seg annerledes hvis hun hadde fått veldig flotte former, eller vært mer min type ellers.  

Sønnene mine har derimot hatt klassevenninner, som jeg har tenkt, at her kommer det til å bli noe vakkert ut av. Men det er ikke før 18-19 at jeg kanskje har tenkt noe seksuelt om dem. Vi snakker korte glimt, og korte tanker, ikke noe jeg oppsøker. 

Anonymkode: ca17c...45f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...