Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg vet snart ikke hva jeg skal gjøre. Tror det er noe galt med meg. Jeg har prøvd og prøvd i flere år nå å få meg kjæreste. Jeg har vært på utallige dater, og med noen har det blitt litt dating over tid, men så blir det ikke noe mer. Men, alle de jeg har datet flere ganger finner seg alltid den rette etter å ha datet meg. Jeg dater forskjellige type mennesker, men ingenting fungerer. Selvtilliten min er på bunn og jeg vet alle sier at det skjer når du minst venter det, men jeg gir snart opp. Er det bare meningen at jeg ikke skal finne meg noen? Er jeg bare dømt til å være singel? Jeg blir 32 i august hvis det har noe å si. 

Anonymkode: 7d9ef...994

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Får du noen slags tilbakemelding fra de du dater om hva de synes om deg? 

Anonymkode: 0e745...d8c

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Får du noen slags tilbakemelding fra de du dater om hva de synes om deg? 

Eneste tilbakemeldingen jeg får er at det var hyggelig, men vi er nok ikke noen match. De fleste later som ingenting stort sett. De jeg dater over tid, sier de liker meg som person, men så er de ikke klar for forhold osv. Noe som er veldig rart, ettersom de ofte blir sammen med noen andre like etterpå. Jeg ligger ikke med noen på første date, bruker tid på det og jeg er tydelig på at jeg er ute etter noe seriøst. 

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Er straks 37 og kjenner på det samme,men har ikle vært på date på leeenge. Er veldig selektiv til hvem jeg vil møte også. Er livredd selv for å aldri finne en å dele livet med og om man rekker å få barn før det er for seint.

Anonymkode: 69c2d...07d

AnonymBruker
Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er straks 37 og kjenner på det samme,men har ikle vært på date på leeenge. Er veldig selektiv til hvem jeg vil møte også. Er livredd selv for å aldri finne en å dele livet med og om man rekker å få barn før det er for seint.

Jeg har et barn. Han er 10. 50/50. Resultat av et kort forhold i tjueåra. Men, ikke funnet noen etter det. 

AnonymBruker
Skrevet
25 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Eneste tilbakemeldingen jeg får er at det var hyggelig, men vi er nok ikke noen match. De fleste later som ingenting stort sett. De jeg dater over tid, sier de liker meg som person, men så er de ikke klar for forhold osv. Noe som er veldig rart, ettersom de ofte blir sammen med noen andre like etterpå. Jeg ligger ikke med noen på første date, bruker tid på det og jeg er tydelig på at jeg er ute etter noe seriøst. 

Hvis du spør om en mer dypere og ekte forklaring, da? 

Hva sier vennene dine om deg som person? 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvis du spør om en mer dypere og ekte forklaring, da? 

Hva sier vennene dine om deg som person? 

De sier at de synes det er rart jeg ikke har funnet meg noen, siden jeg er så bra dame. Folk er generelt lite gira på å gi noe dypere forklaring:(

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Må bare si at det behøver ikke være noe feil med deg. Mye er tilfeldigheter, og dermed flaks eller uflaks, som f eks dette med at de finner noen andre etter de har truffet deg handler ikke om deg. Høres ut som at du har hatt uflaks! 

Jeg har sterk intuisjon, eller hva jeg skal kalle det, og jeg kjenner at du treffer noen du liker og som liker deg godt ganske snart. September, tror jeg. Du vil merke det med en gang du ser vedkommende at det er noe spesielt, og etter det vil det ikke være tvil fra noen av dere. Men du MÅ våge å gå helhjerta inn i det. Sånn det har vært en stund nå, så har du ikke turt å være åpen og sårbar. Helt forståelig, men til hinder for å få en skikkelig connection. 

lykke til! 

Anonymkode: ed402...1d0

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
43 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Må bare si at det behøver ikke være noe feil med deg. Mye er tilfeldigheter, og dermed flaks eller uflaks, som f eks dette med at de finner noen andre etter de har truffet deg handler ikke om deg. Høres ut som at du har hatt uflaks! 

Jeg har sterk intuisjon, eller hva jeg skal kalle det, og jeg kjenner at du treffer noen du liker og som liker deg godt ganske snart. September, tror jeg. Du vil merke det med en gang du ser vedkommende at det er noe spesielt, og etter det vil det ikke være tvil fra noen av dere. Men du MÅ våge å gå helhjerta inn i det. Sånn det har vært en stund nå, så har du ikke turt å være åpen og sårbar. Helt forståelig, men til hinder for å få en skikkelig connection. 

lykke til! 

Anonymkode: ed402...1d0

Jeg håper det er noe i det du sier. Har hatt så mye uflaks når det kommer til kjærlighet. Virker ikke som det snur. 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg kan forklare deg såpass at det er slik for mange... 

Kleint å skrive, men la gå. 
Hvis jeg går på byen og ser ei dame jeg liker, så får jeg henne som regel med meg hjem (så lenge hun ikke er i forhold, da backer jeg unna) - På tinder har jeg enormt med matcher, men jeg føler ALDRI at jeg finner den perfekte dama for meg. 

Synes også det er vanskelig og det er ganske mange som har det slik... 

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Tror det er noe galt med meg. Jeg har prøvd og prøvd i flere år nå å få meg kjæreste. Jeg har vært på utallige dater, og med noen har det blitt litt dating over tid, men så blir det ikke noe mer.

Nei, det er ikke noe galt med deg. - Kanskje du bare skal senke skuldrene og forventningene, så kanskje dukker drømmekjæresten opp? 🙂 Jeg skal gjøre det samme. 

Anonymkode: d452d...d1a

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg kan forklare deg såpass at det er slik for mange... 

Kleint å skrive, men la gå. 
Hvis jeg går på byen og ser ei dame jeg liker, så får jeg henne som regel med meg hjem (så lenge hun ikke er i forhold, da backer jeg unna) - På tinder har jeg enormt med matcher, men jeg føler ALDRI at jeg finner den perfekte dama for meg. 

Synes også det er vanskelig og det er ganske mange som har det slik... 

Nei, det er ikke noe galt med deg. - Kanskje du bare skal senke skuldrene og forventningene, så kanskje dukker drømmekjæresten opp? 🙂 Jeg skal gjøre det samme. 

Anonymkode: d452d...d1a

Føler jeg går på mange dates, prøver å date forskjellige type mennesker, men det blir sjeldent til noe...

Skrevet

Velkommen til en manns liv. 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Regner med du kanskje har for høye krav med tanke på penger, status og utdanning. Stemmer dette så kanskje du kan prøve å jekke ned de kravene med mindre du ser ut som en supermodell.

Anonymkode: 453e9...b10

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
7 timer siden, Hr. Aktiv skrev:

Velkommen til en manns liv. 

Nå er det flere kvinner som har skrevet i denne tråden at de har det slik, og det har jeg også. Ikke tro at dette er en mannegreie.

Anonymkode: 4d030...327

• Liker 7
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Nå er det flere kvinner som har skrevet i denne tråden at de har det slik, og det har jeg også. Ikke tro at dette er en mannegreie.

Anonymkode: 4d030...327

Det er fordi dere sikter for høyt. Har alt for store ambisjoner og ikke tar kontakt med menn. Dere sitter på gjerdet å ser mannen som kansje er den ene rette i livet rusle forbi uten å foreta dere noe. Dere sitter å venter til og håper han tar det første skrittet.

Derfor er mange damer ledige. 

Vi menn må jobbe som bare det for å prøve å oppnå en relasjon. Ofte bommer vi i åpningsreplikken og blir forkastet selv om vi er den rette. 

AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, Hr. Aktiv skrev:

Det er fordi dere sikter for høyt. Har alt for store ambisjoner og ikke tar kontakt med menn. Dere sitter på gjerdet å ser mannen som kansje er den ene rette i livet rusle forbi uten å foreta dere noe. Dere sitter å venter til og håper han tar det første skrittet.

Vi menn må jobbe som bare det for å prøve å oppnå en relasjon. Ofte bommer vi i åpningsreplikken og blir forkastet selv om vi er den rette. 

Du skriver masse her inne, og når jeg summerer det så er det kun en svært svært liten andel som er aktuelle for deg, så kanskje ikke så rart du ikke får kjæreste da.

Anonymkode: e4f63...349

• Liker 7
Skrevet (endret)
16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du skriver masse her inne, og når jeg summerer det så er det kun en svært svært liten andel som er aktuelle for deg, så kanskje ikke så rart du ikke får kjæreste da.

Anonymkode: e4f63...349

Av 100 så er vel 2 stykker kansje potensielle ja på lik linje med alle dere andre. Jeg orker heller ingen relasjon der ikke alt stemmer. Jeg ønsker å ha ei jeg kan henge med og prate med, men samtidig ei jeg kan gjøre ting sammen med. 

Så må jeg finne ei som passer meg seksuelt. Det er viktig for meg. Når jeg vet at ca. 30% av damene er gode seksuelt er det ikke sikkert hun er på lista mi her engang jeg skisserte. 

Så ja jeg føler det er litt utfordrende å finne den rette. Jeg opplever ikke tilgangen som lav heller tverdt imot hvis jeg bare er litt mere overfladisk og kan ta til takke med damer som du ser masse av på gata. Det er ikke noe feil ved dem, men jeg ønsker også ei som kan henge på litt innimellom. Jeg er i god form og driver med idrett og det vises både på prestasjon og kropp. En sofagris vil etter hvert føle seg mindreverdig mtp. utseende og ikke minst føle seg utilstrekkelig på prestasjon/form.

Endret av Hr. Aktiv
AnonymBruker
Skrevet
33 minutter siden, Hr. Aktiv skrev:

Så ja jeg føler det er litt utfordrende å finne den rette.

Ja, sånn er det når du sikter for høyt, og har for store ambisjoner. Du må senke kravene. 

Selvinnsikt er en fin bil. 

Anonymkode: b37c5...997

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
4 timer siden, Hr. Aktiv skrev:

Ikke nødvendigvis,men det skal føles riktig.Står ikke på tilbudene og interessene fra det motsatte kjønn. Men her er en fortvilt. Vært på tinder noen mnd nå etter et par år pause. Det er ekstremt dårlig utvalg. Ofte bor de fleste langt unna og eller det bare er ikke din type. Det er også endel samme ansikt som man så for flere år siden. (Feier for min egen dør men jeg ønsker oppriktig å finne en og dele livet med). Dessverre er der få som appellerer til meg og det er utrolig fortvilt. Ja,man kan senke på enkelte krav og har gjort det men til syvende og sist må der være en form for tiltrekning og noe som gjør en vil satse. Mye weirdos og utlendinger. Er ikke rasist men ønsker dessverre ikke noen med utenlandsk bakgrunn. Logget meg på Badoo igjen etter et halvt års pause. Får mange likes daglig og noen meldinger men det er dessverre ikke rett.  Blir så frustrert og oppgitt. Hvorfor skal det være så vanskelig ? Nærmer meg 40 år om få år og ønsker barn,men livredd jeg ikke skal rekke det. Har ikke råd å reise til Danmark.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker said:

Står ikke på tilbudene og interessene fra det motsatte kjønn. Vært på tinder noen mnd nå etter et par år pause. Det er ekstremt dårlig utvalg.

Dessverre er der få som appellerer til meg og det er utrolig fortvilt. Ja,man kan senke på enkelte krav og har gjort det men til syvende og sist må der være en form for tiltrekning og noe som gjør en vil satse.

Får mange likes daglig og noen meldinger men det er dessverre ikke rett. Nærmer meg 40 år om få år og ønsker barn

Hvis ingen på tinder er kjekk nok for deg så kan du liksågodt gi opp. Og hva skjer så om plutselig drømmemannen dukker opp der, kommer han da til å velge deg? Har du så mye å tilby?

Forstår ikke at det skal være så viktig med utseende at du lar vær å få barn og familie fordi du ikke kan få drømmemannen

Anonymkode: 5ccab...d5b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...