Gjest Gjesta Skrevet 6. juli 2005 #1 Skrevet 6. juli 2005 Jeg går på p-pillen Yasmin, men mensen kommer alltid når det "ikke passer", så jeg lurte på om det var mulig at jeg kan få mensen en uke senere enn jeg pleier, altså få den en uke en jeg har pleid? Istedenfor å ta de hvite sukketablettene (jeg har 28 tabletters brett), hopper jeg bare på et nytt brett, og deretter tar de hvite sukkertablettene da? Kompliserte greier...
Gjest Darcy Skrevet 6. juli 2005 #3 Skrevet 6. juli 2005 Nå er det jo ikke alle slik utsetting fungerer på, men du kan fint hoppe over de siste 7 pillene på brettet og hoppe rett over på et nytt brett med Yasmin, ja.
Gjest treningsgjesten Skrevet 6. juli 2005 #4 Skrevet 6. juli 2005 Tenkte bare at jeg skulle legge til at man ikke behøver å ta alle pillene på et nytt brett, men om du ønsker å flytte mensen feks en uke kan du ta 7 piller av brettet. Eneste kravet for å være sikker er at man aldri tar mindre enn 21 piller i strekk!
Gjest Gjesta Skrevet 6. juli 2005 #6 Skrevet 6. juli 2005 Er det iorden om jeg forskyver den med 2 uker istedenfor 1? (Dvs. at jeg går på de gule tablettene i 5 uker i strekk, og deretter tar sukkertablettene for å få mensen 2 uker senere enn jeg pleier?) Lille teite meg...
Murf Skrevet 6. juli 2005 #7 Skrevet 6. juli 2005 det går fint ja. Yasminpillene er alle like mye hormoner i , unntatt de hvite sukkerpillene da. hilsen enda en yasminbruker
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå