Gå til innhold

Dine beste datingtips?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er en ung dame i 20-årene på søken etter kjærligheten, som har brent meg noen ganger. 

Til dere som er eldre og som har vært gjennom dating og forhold i flere runder; hva er deres beste råd i kjærlighetsforhold? Hvordan unngår man å gå på smeller? Hva er viktig å tenke på? 

Anonymkode: a2b31...f03

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Mitt beste råd er å ikke hoppe i seng med en gang!

Anonymkode: dc0c7...1fc

• Liker 2
Skrevet

Ta denne datingen for hva det er og ikke ha for store forhåpninger.

AnonymBruker
Skrevet

Ikke forvent at din første date skal være din største kjærlighet. Gå inn i daten med senka skuldre og ikke ha for høye forventninger. 

Ha også en slik innstilling ''Enten går det, ellers så går det ikke''. 🙂

Jeg var ofte veldig nervøs før jeg gikk på date, men etterhvert ble jeg veldig trygg på meg selv. De siste 5-6 datene jeg har vært på har vart fra 6 - 12 timer hvor praten har gått i ett. 😄 Rett og slett fordi jeg gir mer f og hvis hun ikke liker meg for den jeg er, så kan det like godt bare være :)

Anonymkode: 452d2...55d

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Ikke ha for høye forventninger. Snakk med daten din om hva man søker etter - da kan du luke ut noen som ikke er ute etter det samme som deg. Ikke dra på hjemmedate på første date med mindre du ønsker å ha sex - hver gang jeg har dratt hjem til daten så har det endt i sex, det er selvsagt helt greit siden jeg ville det selv, men helt klart at intensjonen til fyren var å få meg til sengs og ikke noe mer enn det. 

Ellers liker jeg ikke å spille spill. Send melding til han hvis du har lyst til det, ikke hold igjen, ta initiativ, ikke vent på at han skal gjøre det. Man oppfattes ikke som desperat hvis man tar initiativ - interesse er ikke det samme som desperasjon. 

Det finnes ingen garanti for at man ikke skal bli såret, det finnes drittsekker der ute som behandler damer som dritt, og det er ikke alltid så enkelt å spotte dem før det er for seint. Trøsten er vel at det går over. Har blitt såret en del ganger, men det gjør ingenting nå, for nå har jeg møtt kjæresten min og jeg er så lykkelig. 

Anonymkode: 3662a...850

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...