Gå til innhold

Aldri vært i svømmehall! Noen spørsmål


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Imorgen skal jeg for første gang i en offentlig svømmehall! 

Gleder meg veldig men lurer på noen småting..

Jeg har lest trivselsreglene deres på nett men har noen spørsmål allikevel som kanskje noen her kan svare på 😊 Det er nok noen dumme spørsmål men som sagt så har jeg aldri vært i en svømmehall på fritiden. Sist jeg var i et basseng var på ungdomsskolen for over 20 år siden.

Det står at man skal vaske kroppen godt før man tar på badetøyet. Må jeg ta med såpe?

Det står ingenting om håndduker. Jeg må sikkert ta med dette selv?

Står heller ingenting om låsbare skap i garderoben. Skal jeg gå ut ifra at det er låsbare skap der?

Takk for svar!

Anonymkode: ee644...c16

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Håndkle og såpe tar du med selv. Man dusjer naken og vasker seg med såpe før man tar på badetøy. Jeg vil anta det er låsbare skap, de har gjerne en strikk festet til nøkkelen så man kan ha strikken rundt håndledd eller ankel.

Anonymkode: 9e0f9...a4c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Håndkle og såpe tar du med selv. Man dusjer naken og vasker seg med såpe før man tar på badetøy. Jeg vil anta det er låsbare skap, de har gjerne en strikk festet til nøkkelen så man kan ha strikken rundt håndledd eller ankel.

Anonymkode: 9e0f9...a4c

Ja, noen steder må du ha en tier. Hvilken svømmehall skal du til? Kanskje noen her kjenner til hvordan det er på akkurat den.

Anonymkode: 2fc58...195

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og tieren får man igjen når skapet åpnes igjen 🙂

Anonymkode: 9e0f9...a4c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar 😄

Anonymkode: ee644...c16

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm... hvor er du så heldig å finne en åpen svømmehall i disse dager?   Det er forresten ikke alle skap som skal ha en tier, i noen svømmehaller må du ha med egen hengelås :) 

Anonymkode: a8f18...114

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bodø og Tromsø åpnet den 15.juni

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hm... hvor er du så heldig å finne en åpen svømmehall i disse dager?   Det er forresten ikke alle skap som skal ha en tier, i noen svømmehaller må du ha med egen hengelås :) 

Anonymkode: a8f18...114

 

Anonymkode: 53e45...df3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er i trøndelagsregionen 😊 Vet om 2 ganske store svømmehaller/badeland her og de er begge åpne 😊 

Anonymkode: ee644...c16

Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dette er i trøndelagsregionen 😊 Vet om 2 ganske store svømmehaller/badeland her og de er begge åpne 😊 

Anonymkode: ee644...c16

Bare vær klar over at alle svømmehaller som har åpnet har begrenset antall besøkende, slik at det kan være fullt når du kommer dit. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der er variert hva hver svømmehall har. Jeg har vært i badeland hvor de har dispensere i dusjen med såpe, men jeg tar likevel altid med shampoo og såpe selv. Håndkle må du ta med sjøl. Alle svømmehaller jeg har vært i har låsbare skap. Noen må man ha en tier i, mens andre, får du et armbånd som du bruker for å komme inn og åpne/låse skap.

I denne tiden oppfordrer svømmehallene nær meg å ringe før man kommer for å være sikker på at det ikke er fylt med folk. Kanskje du kan prøve å unngå «kjernetiden» hvor det er flest folk? 

Anonymkode: e78d0...987

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...