AnonymBruker Skrevet 5. juli 2020 #1 Skrevet 5. juli 2020 Har de siste dagene hatt mange fysiske symptomer som jeg tenker at er ganske bekymringsverdige. Har smerter i et par fingre når jeg trykker på visse punkter, kan tidvis også føles ut som om fingrene sover når jeg trykker på dem. Har også begynt å skjelve, og musklene føles svake og det kan føles vanskeligere å bevege dem, men det varierer hvor ille det er, og det er ikke alltid jeg merker disse symptomene. Dette gjelder særlig hendene, men også resten av kroppen. Har også hjertebank, trykk og svake smerter i brystet. Urinen min lukter også rart, men jeg klarer ikke å beskrive lukten. Jeg mistenker også at jeg går mer ned i vekt enn jeg burde, jeg har anoreksi, så jeg spiser ikke nok, men jeg føler ikke at jeg spiser lite nok til at vekten min passer. Jeg har også spist veldig mye, uten at vekten har gått noe særlig opp sammenlignet med hva den har gjort tidligere. Jeg er for øvrig 20 år gammel. Jeg skal til legen på onsdag, men jeg er veldig bekymret for hva det kan skyldes. Jeg har mye helseangst, og tror alltid at jeg feiler noe alvorlig, og nå føler jeg meg rimelig sikker på at det er tilfellet. Noen som har noen vet hva årsaken kan være? Anonymkode: 39607...fcf
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2020 #2 Skrevet 5. juli 2020 Undervekt pga dårlig matinntak kan gi plager pga mangel i vitaminer og mineraler. En del vitaminmangel kan gi nevrologiske symptomer bla og mangel på kalium og kalsium gir også utslag på urinen. Så jeg regner med at legen din vil ta blodprøver av deg for å avdekke evt mangler. Anonymkode: 26927...94a
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2020 #3 Skrevet 5. juli 2020 Nå er det jo ferietider og ikke sikkert du får svar på evt blodprøver, så ta i det minste en multivitamintablett om dagen! Anonymkode: 0311b...42d
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå