Gå til innhold

Serien Offshore

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei! Var en tråd her i går om serien de 7 søstre, som gikk på Tv på slutten av 90-tallet. Hva synes dere om serien Offshore som gikk omtrent på samme tiden? Jeg kunne tenkt meg å se den om igjen.

Anonymkode: a98a1...9d4

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 minutter siden, Emet skrev:

Ja 😊 husker den men jeg tror jeg blander serier åså, var kristoffer Jones i den? 

Ja, det var den første serien/filmen Kristoffer Joner var med i. Var også debuten til Mia Gundersen. Livet på en oljeplattform. Menneskene og familiene rundt det miljøet. Hadde vært artig å se igjen. Ligger bare en episode på youtube

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, mye bedre enn det hjernedøde mølet syv søstre og hotel cæsar

Anonymkode: bab46...c8f

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, mye bedre enn det hjernedøde mølet syv søstre og hotel cæsar

Nå får det være nok! Offshore var ikke i nærheten! Ingen skjult humor som i de to andre!

Anonymkode: 4a009...d54

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Ja, det var den første serien/filmen Kristoffer Joner var med i. Var også debuten til Mia Gundersen. Livet på en oljeplattform. Menneskene og familiene rundt det miljøet. Hadde vært artig å se igjen. Ligger bare en episode på youtube

Så gøy, jeg skummet gjennom episoden på YouTube, skal se den ikveld. Mange minner kom tilbake! 😄 skulle åså ønske jeg kunne se mer av den. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

23 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nå får det være nok! Offshore var ikke i nærheten! Ingen skjult humor som i de to andre!

"Skjult humor" for dummies, værsågod.........    :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hotel Cæsar hadde en masse! Som da Daphne, eksen til Livs bror, forsvant, og etterlot seg en masse Sondre Lerche-CD-er! Liv sa «Sondre Lerche..? Det må jo være hennes!». Og som kjent ble Daphne spilt av Sondre Lerches daværende kone Mona Fastvold.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Og da Svein og Cato ble lurt av Nigeria-brevet! «Twenty faiv millioner!?»

Og da Juni og Christian Borchmann drakk seg dritings på sprit og planla OL i Oslo!

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Og da Juni og Christian Borchmann drakk seg dritings på sprit og planla OL i Oslo!

Hotel Cæsar gjorde også en parodi på en scene i filmen american beauty. Den sofa scenen med det ekteparet som sliter med samlivet. 

Anonymkode: 1a885...069

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg likte Offshore godt! 

Anonymkode: b17a7...23c

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 hours ago, AnonymBruker said:

Hotel Cæsar hadde en masse! Som da Daphne, eksen til Livs bror, forsvant, og etterlot seg en masse Sondre Lerche-CD-er! Liv sa «Sondre Lerche..? Det må jo være hennes!». Og som kjent ble Daphne spilt av Sondre Lerches daværende kone Mona Fastvold.

Greit så hadde Hotell Cæsar noen morsomme øyeblikk i løpet av sine over 3000 episoder. Offshore hadde Mia Gundersen og det må vel telle for noe?

Anonymkode: 4d408...5aa

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husker Finn Schau som sleip direktør.

Anonymkode: 642c1...322

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 5.7.2020 den 13.33, AnonymBruker skrev:

Mulig det var hennes debut som skuespiller, men hun var godt kjent som artist før det. Før Offshore, hadde hun blant annet deltatt i den norske Melodi Grand prix-finalen flere ganger, og vært vokalist i Stavanger-bandet Asfalt. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle også gjerne sett den igjen :) Veldig synd den ikke ligger i programarkivet til NRK. 

Anonymkode: 6eeb5...453

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 år senere...

Den ligger i NRK jo. Jeg ser den nå. Festlig😅 Noen er fryktelig dårlige skuespillere og når de spiller så dramatisk når de f.eks krangler🤣  

Anonymkode: facdd...6ae

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...