AnonymBruker Skrevet 5. juli 2020 #1 Del Skrevet 5. juli 2020 Hei! Var en tråd her i går om serien de 7 søstre, som gikk på Tv på slutten av 90-tallet. Hva synes dere om serien Offshore som gikk omtrent på samme tiden? Jeg kunne tenkt meg å se den om igjen. Anonymkode: a98a1...9d4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Emet Skrevet 5. juli 2020 #2 Del Skrevet 5. juli 2020 Ja 😊 husker den men jeg tror jeg blander serier åså, var kristoffer Jones i den? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2020 #3 Del Skrevet 5. juli 2020 2 minutter siden, Emet skrev: Ja 😊 husker den men jeg tror jeg blander serier åså, var kristoffer Jones i den? Ja, det var den første serien/filmen Kristoffer Joner var med i. Var også debuten til Mia Gundersen. Livet på en oljeplattform. Menneskene og familiene rundt det miljøet. Hadde vært artig å se igjen. Ligger bare en episode på youtube Anonymkode: a98a1...9d4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2020 #4 Del Skrevet 5. juli 2020 Ja, mye bedre enn det hjernedøde mølet syv søstre og hotel cæsar Anonymkode: bab46...c8f 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2020 #5 Del Skrevet 5. juli 2020 22 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja, mye bedre enn det hjernedøde mølet syv søstre og hotel cæsar Anonymkode: bab46...c8f Nå får det være nok! Offshore var ikke i nærheten! Ingen skjult humor som i de to andre! Anonymkode: 4a009...d54 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Emet Skrevet 5. juli 2020 #6 Del Skrevet 5. juli 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Ja, det var den første serien/filmen Kristoffer Joner var med i. Var også debuten til Mia Gundersen. Livet på en oljeplattform. Menneskene og familiene rundt det miljøet. Hadde vært artig å se igjen. Ligger bare en episode på youtube Anonymkode: a98a1...9d4 Så gøy, jeg skummet gjennom episoden på YouTube, skal se den ikveld. Mange minner kom tilbake! 😄 skulle åså ønske jeg kunne se mer av den. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2020 #7 Del Skrevet 5. juli 2020 23 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nå får det være nok! Offshore var ikke i nærheten! Ingen skjult humor som i de to andre! Anonymkode: 4a009...d54 "Skjult humor" for dummies, værsågod......... Anonymkode: bab46...c8f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2020 #8 Del Skrevet 5. juli 2020 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: "Skjult humor" for dummies, værsågod......... Anonymkode: bab46...c8f Hotel Cæsar hadde en masse! Som da Daphne, eksen til Livs bror, forsvant, og etterlot seg en masse Sondre Lerche-CD-er! Liv sa «Sondre Lerche..? Det må jo være hennes!». Og som kjent ble Daphne spilt av Sondre Lerches daværende kone Mona Fastvold. Anonymkode: 4a009...d54 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2020 #9 Del Skrevet 5. juli 2020 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: "Skjult humor" for dummies, værsågod......... Anonymkode: bab46...c8f Og da Svein og Cato ble lurt av Nigeria-brevet! «Twenty faiv millioner!?» Og da Juni og Christian Borchmann drakk seg dritings på sprit og planla OL i Oslo! Anonymkode: 4a009...d54 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2020 #10 Del Skrevet 5. juli 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Og da Svein og Cato ble lurt av Nigeria-brevet! «Twenty faiv millioner!?» Og da Juni og Christian Borchmann drakk seg dritings på sprit og planla OL i Oslo! Anonymkode: 4a009...d54 Hotel Cæsar gjorde også en parodi på en scene i filmen american beauty. Den sofa scenen med det ekteparet som sliter med samlivet. Anonymkode: 1a885...069 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2020 #11 Del Skrevet 5. juli 2020 Jeg likte Offshore godt! Anonymkode: b17a7...23c 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2020 #12 Del Skrevet 6. juli 2020 23 hours ago, AnonymBruker said: Nå får det være nok! Offshore var ikke i nærheten! Ingen skjult humor som i de to andre! Anonymkode: 4a009...d54 23 hours ago, AnonymBruker said: Hotel Cæsar hadde en masse! Som da Daphne, eksen til Livs bror, forsvant, og etterlot seg en masse Sondre Lerche-CD-er! Liv sa «Sondre Lerche..? Det må jo være hennes!». Og som kjent ble Daphne spilt av Sondre Lerches daværende kone Mona Fastvold. Anonymkode: 4a009...d54 23 hours ago, AnonymBruker said: Og da Svein og Cato ble lurt av Nigeria-brevet! «Twenty faiv millioner!?» Og da Juni og Christian Borchmann drakk seg dritings på sprit og planla OL i Oslo! Anonymkode: 4a009...d54 Greit så hadde Hotell Cæsar noen morsomme øyeblikk i løpet av sine over 3000 episoder. Offshore hadde Mia Gundersen og det må vel telle for noe? Anonymkode: 4d408...5aa 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2020 #13 Del Skrevet 6. juli 2020 Husker Finn Schau som sleip direktør. Anonymkode: 642c1...322 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kniv & gaffel Skrevet 6. juli 2020 #14 Del Skrevet 6. juli 2020 På 5.7.2020 den 13.33, AnonymBruker skrev: Ja, det var den første serien/filmen Kristoffer Joner var med i. Var også debuten til Mia Gundersen. Livet på en oljeplattform. Menneskene og familiene rundt det miljøet. Hadde vært artig å se igjen. Ligger bare en episode på youtube Anonymkode: a98a1...9d4 Mulig det var hennes debut som skuespiller, men hun var godt kjent som artist før det. Før Offshore, hadde hun blant annet deltatt i den norske Melodi Grand prix-finalen flere ganger, og vært vokalist i Stavanger-bandet Asfalt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2020 #15 Del Skrevet 6. juli 2020 Skulle også gjerne sett den igjen Veldig synd den ikke ligger i programarkivet til NRK. Anonymkode: 6eeb5...453 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2023 #16 Del Skrevet 4. oktober 2023 Den ligger i NRK jo. Jeg ser den nå. Festlig😅 Noen er fryktelig dårlige skuespillere og når de spiller så dramatisk når de f.eks krangler🤣 Anonymkode: facdd...6ae Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå