Gå til innhold

Hva synes dere om dette huset?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Vi har en slik oppsamlingstråd med forslag og meninger om boliger på finn.no  ;) 

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det huset er vel så A4 og kjedelig som du kan få det. Perfekt for alle som er livredde for å skille seg bittelit ut. 

Anonymkode: 1b6b8...58b

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Alftfor lite og ikke fint i det hele tatt. Utrolig kjedelig både utvendig og innvendig.

Anonymkode: 0ddb8...98a

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg kjenner ikke området i det hele tatt, men det ser jo ut som det ligger midt uti ingenting. Også var det veldig flatt der, mangler jo helt utsikt som er viktig for en vestlending som meg :fnise: Men selve huset er sikkert greit, det trengs jo litt maling og sliping av noen gulnede gulv. Positivt med god parkering, stor uteplass og det jeg antar er gode solforhold (siden det er paddeflatt og ingenting skygger).

Men det ser ut som om hovedsoverommet er veldig lite med skråtaket som tar mye plass. Kan være plassering av sengen og bildevinkelen, men så ut som det ville blitt smalt for en 180 seng inn der. Er også skeptisk til et bad med skråtaksløsning der det står at det er dusj, men ikke bilde av dusjen. Soverommet i 1.etg er jo også helt malplassert, der man må gjennom vaskerommet for å komme inn. Kommer du til å syns det er greit at alle vennene til det barnet som skal ha rom der skal reke gjennom vaskerommet ditt (som jo pleier å være litt rotete, med skitne truser til vask og what not) for å gå til barnets rom?  Døren inn dit ser til og med ut til å være en glassdør. Lurer også på hva som er galt med vaskerommet siden det ikke er bildet av det, pleier jo å være en salgsfordel med eget vaskerom. Ellers er jo hele 2.etg et panelhelvete som jeg personlig ikke liker, liker heller ikke sånne takplater som er valgt der. 

Anonymkode: 7ba66...771

Takk for ditt innspill, det setter jeg stor pris på🌺

Når der gjelder soverom med skråtak, så tror jeg (ikke sikker) men utifra bilde så tror jeg man kan snu senga andre vei for å få inn 180 seng🤔

Vet ikke om du har lest tekst men det står at soverommet nede har egen inngangsdør i tillegg til vaskerom dør😀

Anonymkode: 669dd...2eb

Skrevet
1 time siden, Hoppetaujenta skrev:

Vi har en slik oppsamlingstråd med forslag og meninger om boliger på finn.no  ;) 

Den samletråden (og alle andre) er bare forvirrende. Det svares og skrives om hverandre om forskjellige eiendommer (og andre temaer).

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, Hoppetaujenta skrev:

Liker ikke den jeg. Sorry. Blir for rotete for meg.

• Liker 2
Skrevet
52 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Alftfor lite og ikke fint i det hele tatt. Utrolig kjedelig både utvendig og innvendig.

Anonymkode: 0ddb8...98a

Huset er åpenbart ikke alt for lite for en familie på 4. Det har nok soverom og god nok plass til oppbevaring. Mange lever på langt mindre plass.

Huset er objektivt sett helt greit. Mange synes fargene er fine. I tillegg ser det bra vedlikeholdt ut.

• Liker 1
Skrevet

Vel det er ihvertfall billigere enn her i Oslo. Enebolig til under fem millioner. Det er ikke mange av de i Oslo. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Takk for ditt innspill, det setter jeg stor pris på🌺

Når der gjelder soverom med skråtak, så tror jeg (ikke sikker) men utifra bilde så tror jeg man kan snu senga andre vei for å få inn 180 seng🤔

Vet ikke om du har lest tekst men det står at soverommet nede har egen inngangsdør i tillegg til vaskerom dør😀

Joda, ser at det er egen inngang. Men skal alle da gå rundt huset for å se om "Hanne" er hjemme, eller skal de først snakke med Hanne i inngangsdøren og så få beskjed om å gå rundt? Jeg tenker jo det er greit å ha kontroll på hvem som er i huset og ungene henger med jeg da, men kanskje jeg er sær i så måte. Og så må jo gjerne gjester på do, da må de jo gjennom vaskerommet for å komme til badet. Eller så må de rundt hele huset for å gå inn på do, og ta returen etterpå. Tror det blir bare tungvindt med unger, dårlig vær, støver, regntøy og søle når plenen tråkkes opp. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ok, hus. Hadde irritert meg over dårlig plass rundt spisebordet og måtte pusset opp litt her og der. Ellers ville jeg aldri bodd på Årnes da. 

Anonymkode: aa53d...344

AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Joda, ser at det er egen inngang. Men skal alle da gå rundt huset for å se om "Hanne" er hjemme, eller skal de først snakke med Hanne i inngangsdøren og så få beskjed om å gå rundt? Jeg tenker jo det er greit å ha kontroll på hvem som er i huset og ungene henger med jeg da, men kanskje jeg er sær i så måte. Og så må jo gjerne gjester på do, da må de jo gjennom vaskerommet for å komme til badet. Eller så må de rundt hele huset for å gå inn på do, og ta returen etterpå. Tror det blir bare tungvindt med unger, dårlig vær, støver, regntøy og søle når plenen tråkkes opp. 

Ser den ja🧐Du kommer med kloke innspill her, takk for det:)

AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ok, hus. Hadde irritert meg over dårlig plass rundt spisebordet og måtte pusset opp litt her og der. Ellers ville jeg aldri bodd på Årnes da. 

Anonymkode: aa53d...344

Så bra for deg ;)

• Liker 1
Skrevet

Huset ser fint ut, men Årnes tror jeg at jeg gladelig hadde styrt unna. 

• Liker 1
Skrevet
19 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg kjenner ikke området i det hele tatt, men det ser jo ut som det ligger midt uti ingenting. Også var det veldig flatt der, mangler jo helt utsikt som er viktig for en vestlending som meg :fnise: Men selve huset er sikkert greit, det trengs jo litt maling og sliping av noen gulnede gulv. Positivt med god parkering, stor uteplass og det jeg antar er gode solforhold (siden det er paddeflatt og ingenting skygger).

Men det ser ut som om hovedsoverommet er veldig lite med skråtaket som tar mye plass. Kan være plassering av sengen og bildevinkelen, men så ut som det ville blitt smalt for en 180 seng inn der. Er også skeptisk til et bad med skråtaksløsning der det står at det er dusj, men ikke bilde av dusjen. Soverommet i 1.etg er jo også helt malplassert, der man må gjennom vaskerommet for å komme inn. Kommer du til å syns det er greit at alle vennene til det barnet som skal ha rom der skal reke gjennom vaskerommet ditt (som jo pleier å være litt rotete, med skitne truser til vask og what not) for å gå til barnets rom?  Døren inn dit ser til og med ut til å være en glassdør. Lurer også på hva som er galt med vaskerommet siden det ikke er bildet av det, pleier jo å være en salgsfordel med eget vaskerom. Ellers er jo hele 2.etg et panelhelvete som jeg personlig ikke liker, liker heller ikke sånne takplater som er valgt der. 

Jeg la ikke merke til at man må gjennom vaskerommet for å komme inn på det ene soverommet. Enig, det er uheldig. Det soverommet og garasjen er sikkert bygget på i etterkant, derfor den merkelige planløsningen. 

AnonymBruker
Skrevet
10 timer siden, GulSitron skrev:

Huset ser fint ut, men Årnes tror jeg at jeg gladelig hadde styrt unna. 

Jeg spurte ikke om dere vil bo på Årnes men hva dere synes om huset.🙄

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
18 hours ago, Brunello said:

Den samletråden (og alle andre) er bare forvirrende. Det svares og skrives om hverandre om forskjellige eiendommer (og andre temaer).

Tråden er ment som en tråd for ekstra luksuriøse eller merkelige eiendommer på finn.no. Dessverre er det noen som bruker den til å legge ut lenker til boliger de selger, eller lurer på å kjøpe. Så ja, den har blitt litt rotete og lever sitt eget liv...

Anonymkode: d779d...332

AnonymBruker
Skrevet

fint hus, romslig og så ut til å ha gode romløsninger

Anonymkode: 8b7f7...8ea

• Liker 1
Skrevet
19 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det huset er vel så A4 og kjedelig som du kan få det. Perfekt for alle som er livredde for å skille seg bittelit ut. 

Anonymkode: 1b6b8...58b

Folk flest er A4 men jo det var et veldig vanilje hus

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...