AnonymBruker Skrevet 5. juli 2020 #1 Skrevet 5. juli 2020 Jeg møtte eksen på tinder (jeg har vært der en stund allerede). Jeg skvatt så utrolig for han er ikke typen til det. Men jeg ble overrasket over min egen reaksjon. Han er så kjekk, at jeg ble livredd han skal treffe andre... jeg lot profilen hans ligge der, uten å sveipe enten til høyre eller venstre. Men etter noen dager forsvant den. Betyr det at han sa nei til meg, slettet profilen eller at tinder rullerer på hvilen profil som dukker opp etter noen dager? Anonymkode: 4cfc9...08c
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2020 #2 Skrevet 5. juli 2020 Jeg er ikke så god på å skjønne tinder selv, men de gangene jeg verken har sveipet høyre eller venstre og gått ut av appenog inn igjen ved et senere tidspunkt og vedkommende har vært borte. Så har personen dukket opp senere igjen når jeg har sveipet litt. Anonymkode: bab65...101
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2020 #3 Skrevet 5. juli 2020 Hvis du går ut av appen uten å lukke den så fortsetter den samme profilen å være der, klar for sveiping. Men lukker du appen og åpner igjen så kommer et nytt forslag opp. Det forrige forslaget dukker opp igjen senere om du sveiper. Anonymkode: f3867...720 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå