AnonymBruker Skrevet 4. juli 2020 #1 Del Skrevet 4. juli 2020 Hei! Jeg skal ha oppkjøring i slutten av måneden og har ett par spørsmål om selve oppkjøringen. Jeg lurer egentlig bare på hvor strenge de er. Om man glemmer å følge et skilt, eller må spørre dem hvilken vei man skulle, er dette nok grunnlag til å stryke? Er det noe jeg burde passe ekstra godt på? Anonymkode: f793c...a8f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
solskinn_ Skrevet 4. juli 2020 #2 Del Skrevet 4. juli 2020 Jeg hadde oppkjøring denne uken, og grudde meg ekstremt mye. Fryktet det verste og forestilte meg strenge sensorer som så etter hver eneste lille feil du gjorde. De er absolutt ikke ute etter å ta deg på noe som helst måte, og med mindre feilene du gjør ikke fører til fare i trafikken (brudd på vikeplikt, ikke stoppe for fotgjengere osv), vil ikke disse feilene i seg selv ha noe å si. Jeg ble positivt overrasket, og opplevde oppkjøringen bare som en vanlig kjøretur, hvor sensor fortalte hvor du skulle kjøre. Du kan kjøre så mye feil du vil, eller kvele motoren så mange ganger du vil uten at det alene vil føre til stryk - med mindre det ikke skaper farlige situasjoner som sagt. Og er du usikker på hvor du skal, bare spør igjen. Det som er viktig å huske på, er å bruke blikket ditt, speilene, sjekke blindsoner, og fart inn mot rundkjøringer og kryss. Ikke minst vikeplikt og høyreregel. Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå