AnonymBruker Skrevet 4. juli 2020 #1 Skrevet 4. juli 2020 Jeg har alltid hatt store blødninger første døgnet. Jeg må opp på natta og bytte tampong/bind fordi det ellers fylles. Første dagen tilbringer jeg også endel tid på lange do pauser hvor det bokstavelig talt renner. Og det er mye "hinne" og klumper. Heldigvis er de neste dagene helt okey og med normal blødning, men det er nesten hemmende hvordan dette er. Det er 7 mnd siden jeg sluttet med hormonpreparater (ppiller og pstav) og jeg prøver å finne ut om dette er normalt, eller ei. Googler, men er ofte medisinsk og klinisk og sier lite om dag til dag. Jeg føler meg dum som lurer på dette i voksen alder. Har gått regelmessig til gyn, men får meg ikke helt til å stille dette spørsmålet i den settingen, da jeg ellers er regelmessig, har lite kramper og det hele er over på 4 (maks 5) dager... Anonymkode: 2d364...545
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2020 #2 Skrevet 4. juli 2020 Alltid menes siden Jeg sluttet på hormonpreperater. Og om jeg husker riktig, så var det slik før jeg begynte på pille også. Anonymkode: 2d364...545
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå