heipådere Skrevet 4. juli 2020 #1 Skrevet 4. juli 2020 Hei. Noen som er gode på dette feltet? Jeg trakk to visdomstenner for 5 timer siden. Det har blødd litt så jeg har brukt bomullspads for å bite litt på. Nå nettopp fjernet jeg bomullspads nr 3 har jeg brukt, og da kom det en liten klomp med koagulert blod ilag med. Den var veldig liten altså, men kan det alikevell tenkes at denne egentli skulle ligget i såret? Blir livredd for dry socket. Klompen var veldig liten da.. Og har foreløbig ikke noe smerter.
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2020 #2 Skrevet 4. juli 2020 3 minutter siden, heipådere skrev: Hei. Noen som er gode på dette feltet? Jeg trakk to visdomstenner for 5 timer siden. Det har blødd litt så jeg har brukt bomullspads for å bite litt på. Nå nettopp fjernet jeg bomullspads nr 3 har jeg brukt, og da kom det en liten klomp med koagulert blod ilag med. Den var veldig liten altså, men kan det alikevell tenkes at denne egentli skulle ligget i såret? Blir livredd for dry socket. Klompen var veldig liten da.. Og har foreløbig ikke noe smerter. Nei tror det skal gå fint siden det bare er fem timer siden blør det fortsatt litt, men la det blø og ikke bruk mer bomull eller skyll munnen på en stund 😊 Anonymkode: 09977...f64
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2020 #3 Skrevet 4. juli 2020 Håper virkelig du slipper dry socket iallefall, det er noe av det verste jeg har vært med på. Vondere enn komplisert brudd i ankel. Anonymkode: d73fe...3b0
heipådere Skrevet 4. juli 2020 Forfatter #4 Skrevet 4. juli 2020 Okey, takk. Satser på det ikke er noen krise Med dry socket skal det vell bli åpent heilt inn til benet? Og den lille klumpen der kan ikke ha tilsvart "veien" helt inn til benet, tror jeg.
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2020 #5 Skrevet 4. juli 2020 Ingen fare for dry socket etter kun fem timer. Anonymkode: 497ef...14a 1
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2020 #6 Skrevet 4. juli 2020 1 minutt siden, heipådere skrev: Okey, takk. Satser på det ikke er noen krise Med dry socket skal det vell bli åpent heilt inn til benet? Og den lille klumpen der kan ikke ha tilsvart "veien" helt inn til benet, tror jeg. Nei det vil jeg ikke tro 😊ta det med ro, imorgen har hullet lukket seg mye åså. Anonymkode: 09977...f64 1
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2020 #7 Skrevet 4. juli 2020 Har lest at dry socket er ubegripelig vondt. Så det går nok fint skal du se. Anonymkode: 6fa97...f2d
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2020 #8 Skrevet 4. juli 2020 Det tok 2-3 dager fra jeg opererte ut visdomstanna til at jeg fikk dry socket. Jeg lå og skrek hele natta før jeg kom til tannlegen og fikk smertestillende. Det er faktisk den verste smerten jeg har opplevd, og jeg har vært borti mye rart. Anonymkode: e2649...686
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå