AnonymBruker Skrevet 4. juli 2020 #1 Del Skrevet 4. juli 2020 J24 Har gått ned 50kg og sitter igjen med mye løshud på magen, lårene og rumpa. Dette tærer veldig på selvtilliten min. Jeg har nå en BMI på 21, men er ikke fornøyd med kroppen tross alt jeg har «jobbet» for. Jeg var hos en lege for å prøve å få operasjonen dekt, men det ble avslått fordi jeg ikke hadde noen fysiske plager. Jeg er nå villig til å betale på egenhånd å lurer på om det er mulig å ta opp lån for å betale den? Legen sa det vil komme på rundt 50 000kr. Anonymkode: 175f0...664 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2020 #2 Del Skrevet 5. juli 2020 Ingen? Anonymkode: 175f0...664 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2020 #3 Del Skrevet 5. juli 2020 Dersom du har jobb og kan nedbetale et lån; ja, kjør på. Dersom du ikke har jobb; nei, skaff deg jobb først og spar opp en buffer du kan bruke, eller ta opp lån du evner å betale. Anonymkode: a85c6...853 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2020 #4 Del Skrevet 5. juli 2020 Kontakter du privat aktør for operasjon så har de låneavtale med bank. Der jeg tok operasjon var det avtale med ikano bank. Min operasjon kostet 100 tusen. Jeg måtte betale egenandel på 40 og fikk låne rentefritt i 1 år 60 tusen. Klinikken ordnet alt for meg av papirer. Anonymkode: 99bd6...a14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2020 #5 Del Skrevet 5. juli 2020 Jeg forstår ønsket ditt, TS, men ikke ta opp et forbrukslån for dette. Spar til det. Anonymkode: 9b7bd...3e4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå