Momin Skrevet 4. juli 2020 #1 Del Skrevet 4. juli 2020 Hei! 😁 Har en skjønn liten gutt på 1.5 år. Vi ønsker nå nr 2. Sist klaffet det i pp2, så håpet på at det går fort er der. Vet også at det kan ta tid... EL er ventet neste uke. Skal teste etter den, og prøve vente til ikm med å teste igjen.. Merker jeg er utålmodig og stresset. 🙈 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Momin Skrevet 5. juli 2020 Forfatter #2 Del Skrevet 5. juli 2020 Syklusdag 11 Går inn i den fruktbare tiden imorgen ifølge Flo. Eggløsning om en uke. Kommer ikke testene jeg har bestilt tirsdag så går jeg på apoteket og kjøper noen EL-tester. 🙈 Tenkte begynne litt smått fra ikveld, de kan jo leve inni der en stund. Selvom jeg har mer troen på at det er runden vi tar når det er positiv test som gjelder mest! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Momin Skrevet 7. juli 2020 Forfatter #3 Del Skrevet 7. juli 2020 PP 1, Syklusdag 13 Merker litt mer utflod nå, så da er vel tørkedagene etter mens over. Satser på at kroppen klargjør seg til en skikkelig EL. Testene er negative enda, men EL skal være om 5 dager, så satser på jeg klarer fange EL med tester. Tester ca 20-21 lm kvelden og om morgen. Sist fikk jeg EL sent så derfor jeg tester morgen og. 2 dager sidens ex forrige gang. Tenker prøve på en runde ikveld også sparer vi oss til EL. 🙈 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Momin Skrevet 13. juli 2020 Forfatter #4 Del Skrevet 13. juli 2020 El var lørdag og jeg er idag 2 dpo. Optimist og pessimistisk på en gang. 😬🙃 Hadde vært perfekt om det klaffa! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Momin Skrevet 14. juli 2020 Forfatter #5 Del Skrevet 14. juli 2020 3 dpo Har en liten blødning idag. Sist hadde jeg det jeg tror var festeblødning 3-4 dpo så jeg er veldig optimistisk nå. blir selvfølgelig superskuffet om testen blir negativ neste uke. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Momin Skrevet 16. juli 2020 Forfatter #6 Del Skrevet 16. juli 2020 5 dpo Tror blødningen er over, varte ca 2 døgn. Er bare brunt nå så. Blødningen var rosa/brun, ikke så mye altså. Hadde jo festeblødning Ist svangerskap så forhåpningene er oppi taket. 🙈 Tenker teste søndag 8 dpo eller mandag 9 dpo. Spent!! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Momin Skrevet 19. juli 2020 Forfatter #7 Del Skrevet 19. juli 2020 8 dpo Negativ test. 😓 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bahir Skrevet 27. juli 2020 #8 Del Skrevet 27. juli 2020 Hvordan går det? 😁 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Momin Skrevet 29. juli 2020 Forfatter #9 Del Skrevet 29. juli 2020 På 27.7.2020 den 21.50, Bahir skrev: Hvordan går det? 😁 Jeg er gravid og 4+4! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bahir Skrevet 29. juli 2020 #10 Del Skrevet 29. juli 2020 4 timer siden, Momin skrev: Jeg er gravid og 4+4! Åhh så koselig! Gratulerer så masse😍💞 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Momin Skrevet 30. juli 2020 Forfatter #11 Del Skrevet 30. juli 2020 16 timer siden, Bahir skrev: Åhh så koselig! Gratulerer så masse😍💞 Tusen takk. 😍💕 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
plastfolien Skrevet 10. august 2020 #12 Del Skrevet 10. august 2020 Hurra! Gratulerer 😍 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mammahjarte Skrevet 1. oktober 2020 #13 Del Skrevet 1. oktober 2020 😄 😄 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Momin Skrevet 3. oktober 2020 Forfatter #14 Del Skrevet 3. oktober 2020 12+6 Fortsatt gravid! Pga tidligere konisering blør jeg litt av og til, men alt bra med lille. ❤️ 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå