Gå til innhold

Utålmodig prøver på nr 2!


Momin

Anbefalte innlegg

Hei! 😁

Har en skjønn liten gutt på 1.5 år. Vi ønsker nå nr 2. Sist klaffet det i pp2, så håpet på at det går fort er der. Vet også at det kan ta tid... 

EL er ventet neste uke. Skal teste etter den, og prøve vente til ikm med å teste igjen.. Merker jeg er utålmodig og stresset. 🙈

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Syklusdag 11

Går inn i den fruktbare tiden imorgen ifølge Flo. Eggløsning om en uke. Kommer ikke testene jeg har bestilt tirsdag så går jeg på apoteket og kjøper noen EL-tester. 🙈

Tenkte begynne litt smått fra ikveld, de kan jo leve inni der en stund. Selvom jeg har mer troen på at det er runden vi tar når det er positiv test som gjelder mest! 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

PP 1, Syklusdag 13 

Merker litt mer utflod nå, så da er vel tørkedagene etter mens over. Satser på at kroppen klargjør seg til en skikkelig EL. Testene er negative enda, men EL skal være om 5 dager, så satser på jeg klarer fange EL med tester. Tester ca 20-21 lm kvelden og om morgen. Sist fikk jeg EL sent så derfor jeg tester morgen og. :jepp: 2 dager sidens ex forrige gang. Tenker prøve på en runde ikveld også sparer vi oss til EL. 🙈 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

El var lørdag og jeg er idag 2 dpo. Optimist og pessimistisk på en gang. 😬🙃 Hadde vært perfekt om det klaffa! 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 dpo

Har en liten blødning idag. Sist hadde jeg det jeg tror var festeblødning 3-4 dpo så jeg er veldig optimistisk nå. :Nikke: blir selvfølgelig superskuffet om testen blir negativ neste uke. :unsure:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 dpo

Tror blødningen er over, varte ca 2 døgn. Er bare brunt nå så. Blødningen var rosa/brun, ikke så mye altså. Hadde jo festeblødning Ist svangerskap så forhåpningene er oppi taket. 🙈 Tenker teste søndag 8 dpo eller mandag 9 dpo. Spent!! 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 2 uker senere...
4 timer siden, Momin skrev:

Jeg er gravid og 4+4!:strix:

Åhh så koselig! Gratulerer så masse😍💞

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
  • 1 måned senere...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...