Gå til innhold

167cm,80kg altfor feit for menn?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har gått opp 10 kg på et halvt år. Fikk en synlig mage. Altfor feit for menn? 

Anonymkode: 313a3...b0d

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Har du aldri sett ei feit dame i et forhold? Det regner jeg med du har, så der er svaret ditt. 

Anonymkode: af23a...63b

• Liker 14
AnonymBruker
Skrevet

Du må regne med å date et par hakk lavere på rangsstigen. 

Anonymkode: 00704...ed2

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Nei, du er flott. ❤️

Anonymkode: 969fd...9e8

Skrevet

169 og 100 kg, har aldri hatt problemer med å date :)

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Selvfølgelig er du ikke "for feit for menn"! Men likevel litt bekymringsverdig at du har gått så mye opp på så kort tid. Har du det ikke det bra?

Anonymkode: 31eae...44d

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Selvfølgelig er du ikke "for feit for menn"! Men likevel litt bekymringsverdig at du har gått så mye opp på så kort tid. Har du det ikke det bra?

Anonymkode: 31eae...44d

Jeg er vant til å trene styrker på treningssenteret   ,men har ikke gjort det på siste 4 måneder. Nå er bmi 30, ikke bra. Pleide å være under 25 hvilket som er normalt 

Anonymkode: 313a3...b0d

Skrevet

Selvfølgelig er du ikke for feit.

Jeg fikk meg kjæreste da jeg veide 166 kg. Alt er mulig. ;)

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er 158 høy og har gått opp fra 49 til 60 pga sykdom. Merker betydelig mindre interesse fra menn og føler meg for kvapsete til å date. Når det er sagt - damer i alle fasonger dater og har kjærester så det er nok absolutt håp for deg så lenge du utstråler selvtillit

Anonymkode: 57775...5ee

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Meg over, har også fått synlig mage btw, nesten alt har lagt seg på overkroppen 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes det høres mye ut, for å være ærlig..

Anonymkode: 60319...add

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Du vet jo litt selv hvordan det går. Hvis man tar mindre vare på seg selv, vil folk se på deg litt annerledes. Slik er bare folk. Jeg merker stor forskjell hvis jeg er normal vs litt lubben vs litt slank. Folk har andre oppfatninger om deg med én gang.

Men du vil få en gutt hvis du vil uansett, men det er alltid en konkurranse.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
39 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg er 158 høy og har gått opp fra 49 til 60 pga sykdom. Merker betydelig mindre interesse fra menn og føler meg for kvapsete til å date. Når det er sagt - damer i alle fasonger dater og har kjærester så det er nok absolutt håp for deg så lenge du utstråler selvtillit

Gjorde du det når du veide 60? 60 kg på 158 cm er jo ikke like mye som 80kg på 168 cm. Kanskje du har mindre interesse fra menn fordi du har en sykdom og at du føler deg kvapsete? 

ts. Du er ikke for stor for å date. Jeg fikk mannen min når jeg var 168/95. Og han er kjekk og atletisk. Før det hadde jeg ingen problemer på markedet.  Alle har forskjellige smak. 

Anonymkode: 0fe3f...dff

AnonymBruker
Skrevet

Du spør feil. Hvorfor i huleste er det interessant hva menn (som om de forresten var en homogen gruppe hvor alle har lik smak) synes om vekten din? Det rette spørsmålet er om du er for feit for din egen helse og egen smak. Uansett om svaret er ja eller nei, kan ikke jeg se at en mann har noe med saken å gjøre. 

Anonymkode: 9e7e9...f47

• Liker 3
Skrevet

Går så bra så...er 169 og 96... jeg har vært oppi 110 på det værste... 

Har to menn i mitt liv plutselig...ene har jo sett meg naken flere ganger men andre ikke...men han vil jo møtes igjen så da må jo det være positivt. 

Ikke tenk på det... menn er forskjellige... de har forskjellig smak de og..akkurat som oss. 

AnonymBruker
Skrevet

Mange menn liker feite damer, noen forer de ti og med for at de skal bi så feite som mulig.

Anonymkode: 106a1...1d2

Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du må regne med å date et par hakk lavere på rangsstigen. 

mulig du ser det sånn..men har ikke noe med rangstige å gjøre egentlig syns jeg...de man finner som du liker og de liker deg tilbake så blir jo de en 10'er uansett for dem det gjelder... jeg syns han jeg har kjent lenge som jeg endelig fikk sjansen å se igjen nå etter 1 år... han er en 12'er i mine øyne..og sikkert en 5 i andres øyne. Magisk øyeblikk i mitt liv.  

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Mange menn liker feite damer, noen forer de ti og med for at de skal bi så feite som mulig.

Anonymkode: 106a1...1d2

Det er de ekstreme da ... tror ikke det er så mange av de i Norge..men heldigvis fins det  menn  som liker lubne damer... de er jo mjuke og ta i ..og slipper beinknoker.... pluss at jeg tror mange menn ser bort fra det hvis de liker deg som person..da blir jo resten fint nok og... sånn er det i hvertfall for meg og mannfolk..liker jeg de liker jeg automatisk kroppen dems også.

AnonymBruker
Skrevet

1.74 og 86kg,aldri hatt mer draget enn akkurat nå og føler meg flott 

Anonymkode: 0bab1...137

AnonymBruker
Skrevet

Nei, det er ikke noe problem. Enkelte kler også best å være litt runde, avhengig av hvordan de bærer det.

Anonymkode: f56b9...ffd

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...