Frøken M Skrevet 3. juli 2020 #1 Skrevet 3. juli 2020 Jeg falt å slo meg vinteren 2016 mener jeg å huske, jeg var full å datt ute på byen, sikkelig på halebeinet. Hadde vondt i 1 år, spesielt når jeg skulle sitte så måtte jeg sette meg litt spesielt for å ikke få vondt😂 Var hos homeopat Idag fordi jeg skulle sjekke nakken min. Og da fortalte jeg hun at jeg også hadde falt å slått halebenet. Og at jeg har vært nautisk svimmel siden mai 2017 (slitt med krystallsyke i perioder også).. Hun kjente på nakken min og jeg var stiv og hadde muskel knuter, vondt i skuldre og ryggen, men dette fikset hun 🙂 Også kjente hun på halebenet mitt og det var litt skeivt mot høyre, så hun har klemt på masse greier rundt halebenet mitt🤷🏼♀️😳 Kan man kan få vondt i nakken om halebeinet er skeivt , og kan man faktisk være svimmel pga dette?
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2020 #2 Skrevet 3. juli 2020 Det er mange nerver i halebeinet som går oppover ryggraden og til nakken. Jeg slitet med samme problem. Blir ikke god i halebeinet heller, og sliter veldig når jeg skal reise meg fra en stol. Anonymkode: a21f3...312
Frøken M Skrevet 3. juli 2020 Forfatter #3 Skrevet 3. juli 2020 17 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er mange nerver i halebeinet som går oppover ryggraden og til nakken. Jeg slitet med samme problem. Blir ikke god i halebeinet heller, og sliter veldig når jeg skal reise meg fra en stol. Anonymkode: a21f3...312 Så med andre ord så kan man få svimmelhet? Uff, det høres slitsomt og ikke noe godt ut. Jeg har heldigvis ikke vondt lengre, men gjorde så vondt om jeg satt meg ned og satt litt feil, så måtte alltid flytte meg litt på rumpa for å ikke få ubehag.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå