Gå til innhold

Ringer i sølv


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har inntrykk av at gullringer er mest vanlig, men synes sølv er desidert finest. Uten steiner i. Hva liker du best/skal du ha? :)

Anonymkode: 1e75c...495

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi har ringer i gul-rødt gull. Ikke helt rødt, men litt varmere enn de andre gullringene jeg har. Enkle, uten stein. 

Svært lite vedlikehold. Vil du ha sølv, så kjør på! Styr unna stål og titan (de kan være vanskelige/umulige for en standard legevakt å klippe i en krise fordi metallet er så hardt). Sølv er rimelig, pent, kan pusses hjemme og riper kan fjernes med jevne (mange år) innlevering hos gullsmed. 

Anonymkode: dffa9...ff0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvitt gull kan være et alternativ hvis det er fargen som er poenget.

Anonymkode: 489f9...3d6

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvitt gull er det vanlige, ikke sølv.

Anonymkode: 5a570...200

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Vi har ringer i gul-rødt gull. Ikke helt rødt, men litt varmere enn de andre gullringene jeg har. Enkle, uten stein. 

Svært lite vedlikehold. Vil du ha sølv, så kjør på! Styr unna stål og titan (de kan være vanskelige/umulige for en standard legevakt å klippe i en krise fordi metallet er så hardt). Sølv er rimelig, pent, kan pusses hjemme og riper kan fjernes med jevne (mange år) innlevering hos gullsmed. 

Anonymkode: dffa9...ff0

Takk for svar! Ja vi går nok for sølv ❤️

Anonymkode: 1e75c...495

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvitt gull kan være et alternativ hvis det er fargen som er poenget.

Anonymkode: 489f9...3d6

Har ei venninne som har hvitt gull, hun angrer da pletteringen (det som gjør det hvitt) må gjøres på nytt hos gullsmed med jevne mellomrom. Men ja, har vært innom tanken på hvitt gull også :) 

Anonymkode: 1e75c...495

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi skal gå for gifteringer i gult gull med litt varme slik at fargen matcher forlovelsesringen min. Vil ha ganske enkle ringer men gjerne med en eller annen liten detalje som gjør den litt unik likevel. 

Anonymkode: 51790...348

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forlovelsesringen min er i hvitt gull med diamanter, og vi kommer ikke til å gå for hvitt gull i gifteringene. Det er absolutt fint, men jeg vil ha noe varmere, og han er enig :) 

Jeg vil gjerne at forlovelsesringen og gifteringen KAN være på samme hånd, men jeg tror jeg vil flytte forlovelsesringen til høyre side. Den gjør seg så fint alene. Vi har snakket om gult gull gifteringer, og vil ha et sett som matcher hverandre :) Er også åpne for et par andre stiler, har ikke vært hos gullsmed enda og kikket. Kommer begge til å gå for ganske brede gifteringer.

Anonymkode: 5a570...200

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi valgte hvitt gull, helt enkle uten sten. Har hatt de nå i 7 år, har ikke måttet ta de til gullsmed ennå så vil ikke si at vedlikehold er et problem. 

Anonymkode: 4f0ff...073

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Valgte hvitt gull, samme som forlovelsesringen. Med steiner:-)

Anonymkode: c33df...88d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har sølvring med diamanter og han skal ha enkel sølvring. Jeg syns gullringer er forferdelig stygt

Anonymkode: 526d7...338

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Rosé 😍

Anonymkode: bbd5b...a51

Platina er også et alternativ. Tungt og solid. Endel dyrere enn gull, men samme farge tvers igjennom, ikke noe «lag» ytterst som bør vedlikeholdes hos gullsmed.

Anonymkode: 677ae...25d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi har ringer i rustfritt stål. Elsker ringene våre.

Anonymkode: e59fe...c44

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har platina ringer. Beste kvalitet :) Hvittgull er mye finere enn sølvringer, og har bedre kvalitet også :) 

Anonymkode: b9f9c...35d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 3.7.2020 den 22.25, AnonymBruker skrev:

Vi har ringer i gul-rødt gull. Ikke helt rødt, men litt varmere enn de andre gullringene jeg har. Enkle, uten stein. 

Svært lite vedlikehold. Vil du ha sølv, så kjør på! Styr unna stål og titan (de kan være vanskelige/umulige for en standard legevakt å klippe i en krise fordi metallet er så hardt). Sølv er rimelig, pent, kan pusses hjemme og riper kan fjernes med jevne (mange år) innlevering hos gullsmed. 

Anonymkode: dffa9...ff0

Før var dette sant. 
Nyere titanringer kan kuttes med samme verktøy som gull. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...