AnonymBruker Skrevet 3. juli 2020 #1 Del Skrevet 3. juli 2020 Hei, vi bestillte kjøkken fra Epoq før jul. Vi mottok en skadet benkeplate, meldte fra om skade og det tok nesten 3 måneder før vi mottok ny. Vi sjekket da om den nye benkeplaten hadde skade der den forrige hadde det, noe den ikke hadde. Benkeplaten ble så lagret tørt og fint frem til for noen dager siden. Benkeplaten ble så bært inn i huset, gammel benkeplate ble fjernet. Når vi åpner den nye benkeplaten helt ser vi at den nesten er knekt av ved basken på begge side, vi har bestilt med planlimt vask. Jeg skjønner at transportskader egentlig skal meldes innen så og så lang tid, men på Elkjøp sine sider står det ingenting om frist. Jeg snakket med de på telefon i dag, og da kunne de ikke love at de skulle sende ny. Har vi ikke krav på dette når benkeplaten var skadet før vi fikk den, selv om "fristen" er gått ut? Meldte skade umiddelbart etter vi oppdate skaden. Noen som har peiling? Anonymkode: 1cabe...8d1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå