Silva Pluvialis Skrevet 3. juli 2020 #1 Skrevet 3. juli 2020 (endret) . Endret 2. oktober 2022 av Tvillingsjel
hunlilleblonde Skrevet 3. juli 2020 #3 Skrevet 3. juli 2020 Ja, hvis du tenker i forhold til angst blant store folkemengder som kjøpesenter/buss?
Silva Pluvialis Skrevet 3. juli 2020 Forfatter #4 Skrevet 3. juli 2020 9 minutter siden, hunlilleblonde skrev: Ja, hvis du tenker i forhold til angst blant store folkemengder som kjøpesenter/buss? Ja, sånn type frykt. Har du det sånn? Hvordan er det for deg?
vikilLJA Skrevet 3. juli 2020 #5 Skrevet 3. juli 2020 Er mest redd for korona, hvis folk ikke holder avstand. Tenker da om det er greit å ta frem tommestokken og si " En meters avstand!" Hver gang jeg går i butikken kommer folk for nært
Silva Pluvialis Skrevet 3. juli 2020 Forfatter #6 Skrevet 3. juli 2020 (endret) vikilLJA skrev (På 4.7.2020 den 1.57): Er mest redd for korona, hvis folk ikke holder avstand. Tenker da om det er greit å ta frem tommestokken og si " En meters avstand!" Hver gang jeg går i butikken kommer folk for nært Det forstår jeg. Endret 10. oktober 2022 av Tvillingsjel
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2020 #7 Skrevet 4. juli 2020 Jeg hadde det før, men kun når jeg var alene. Hadde angst for kollektiv transport, angst for å kjøre i tunneler, angst for å kjøre bil alene, angst for å være helt alene og angst for store åpne plasser og mye folk Det varierte hele tiden hva "hovedangsten" var. Huff, det var helt forferdelig😱 Angsten var veldig liten når jeg var med familie eller gode venner. Fikk behandling og medisin (som jeg sikkert må ta resten av livet) Nå merker jeg bare litt til det hvis jeg har hatt en stressende periode og har mangel på søvn, så det vil vel alltid ligge der latent. Anonymkode: 71bbe...dfc
Silva Pluvialis Skrevet 4. juli 2020 Forfatter #8 Skrevet 4. juli 2020 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg hadde det før, men kun når jeg var alene. Hadde angst for kollektiv transport, angst for å kjøre i tunneler, angst for å kjøre bil alene, angst for å være helt alene og angst for store åpne plasser og mye folk Det varierte hele tiden hva "hovedangsten" var. Huff, det var helt forferdelig😱 Angsten var veldig liten når jeg var med familie eller gode venner. Fikk behandling og medisin (som jeg sikkert må ta resten av livet) Nå merker jeg bare litt til det hvis jeg har hatt en stressende periode og har mangel på søvn, så det vil vel alltid ligge der latent. Anonymkode: 71bbe...dfc Det må ha vært helt forferdelig og veldig hemmende på livskvaliteten. Godt å høre at du fikk behandling og medisin. Fikk du noe diagnose på angsten? 😊💕
hunlilleblonde Skrevet 4. juli 2020 #9 Skrevet 4. juli 2020 9 minutter siden, Uatskillelig skrev: Ja, sånn type frykt. Har du det sånn? Hvordan er det for deg? Ja, jeg har det sånn. I store folkemengder blir jeg stresset, pulsen min stiger og jeg føler meg livredd. For meg fungerer det best å ikke være alene i de situasjonene. Hvis jeg f.eks har med kjæresten min så prøver jeg å kun fokusere på han, se på han og prate med han. Prøver å unngå å gå alene. Men jeg jobber samtidig på en kjøpesenter og veien fra bilen og inn er helt grusom. Men av en eller annen grunn klarer jeg meg fint på jobb, men tror det også handler om at jeg aldri står alene i butikkjobben min. Vet enda ikke hvordan jeg skal komme meg over angsten av å gå alene, men for meg handler angsten om dårlig selvbildet, Sammenligner megselv med alle og tror alle som ser på meg tenker stygt om meg. Men for mindre så tror og håper jeg at når selvbildet mitt er sunt og bedre så vil angsten forsvinne også. Vet ikke hva du sliter med som får frem angsten, men ville startet å jobbet med problemet og f.eks fått med deg en trygg person i slike situasjoner til du får jobbet med problemet, så kanskje angsten vil forsvinne 💓
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2020 #10 Skrevet 4. juli 2020 2 minutter siden, Uatskillelig skrev: Det må ha vært helt forferdelig og veldig hemmende på livskvaliteten. Godt å høre at du fikk behandling og medisin. Fikk du noe diagnose på angsten? 😊💕 Nei, fikk ingen konkret angstdiagnose, snakket vel om generell angst, siden den egentlig var sammensatt av mange ulike fobier.(som kunne komme og gå) I papirene mine sto det vel bare "er plaget med angst".😊 Anonymkode: 71bbe...dfc
K.B. Skrevet 4. juli 2020 #11 Skrevet 4. juli 2020 Agorafobi er den vanligste fobien og strekker seg tilbake til når vi levde på savannen, over 60.000 siden, så du er nok ikke alene...
Silva Pluvialis Skrevet 4. juli 2020 Forfatter #12 Skrevet 4. juli 2020 (endret) Er det en form for sosial angst du har? Endret 10. oktober 2022 av Tvillingsjel
Silva Pluvialis Skrevet 4. juli 2020 Forfatter #13 Skrevet 4. juli 2020 (endret) . Endret 10. oktober 2022 av Tvillingsjel
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå