AnonymBruker Skrevet 3. juli 2020 #1 Skrevet 3. juli 2020 Noen jenter som har vært gjennom recovery fra spiseforstyrrelser? Noen som vil dele positive opplevelser, tips og triks for å komme seg gjennom og klare det? Støttende ord osv Håper den tråden kan stå for en positiv støtte til alle som vil klare det.( Jaja, terapeut er inni bilde) Anonymkode: 8b84c...058
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2020 #2 Skrevet 3. juli 2020 Har ingen løsning, dessverre, det er for meg et evig slit. Men jeg vil bare si at jeg heier på deg, og føler med deg. Bruk terapien for alt det er verdt, å skrik etter hjelp. Det er ordentlig kjipt, men det er uheldigvis sånn at den som roper høyest oftest får mest hjelp, utrolig nok. ❤️ Ønsker deg virkelig lykke til på veien, og håper du kan dele litt erfaringer til inspirasjon, vi er mange som sliter med deg. Anonymkode: d08ce...edd
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2020 #3 Skrevet 3. juli 2020 44 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har ingen løsning, dessverre, det er for meg et evig slit. Men jeg vil bare si at jeg heier på deg, og føler med deg. Bruk terapien for alt det er verdt, å skrik etter hjelp. Det er ordentlig kjipt, men det er uheldigvis sånn at den som roper høyest oftest får mest hjelp, utrolig nok. ❤️ Ønsker deg virkelig lykke til på veien, og håper du kan dele litt erfaringer til inspirasjon, vi er mange som sliter med deg. Anonymkode: d08ce...edd God deg, tusen takk! Jeg føler egentlig jeg ikke blir tatt på alvor, derfor lurte jeg på om noen her kunne hjelpe også! Terapeuten ser jeg nesten ikke. Oppfølging har nesten ikke vært der og i hvertfall ikke i korona tidene. Jeg ønsker deg masse lykke til også! Heier på deg. Er ikke i nærheten av å begynne, men vil så inderlig ❤️ Det klarer du også❤️ Anonymkode: 8b84c...058
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2020 #4 Skrevet 3. juli 2020 Forrige sommer hadde jeg alvorlig anoreksi. Denne sommeren føler jeg meg nesten frisk. Det er både helt fantastisk og ganske vanskelig, hehe! Poenget er at man kan bli ganske mye bedre! Jeg hadde tett oppfølging. Først en måned innlagt for hjelp til å spise meg litt opp for å klare terapi og også komme i gang under trygg overvåking (blodprøver osv). Deretter en time i uken på dps med CBT-behandling(tror jeg det het). Det er kostplan, skrive ned hvert måltid, hva jeg tenkte og følte osv. Så gikk vi gjennom det på timen. Samt ble veid (fikk kun veie meg hos henne, ikke hjemme) og skulle ikke telle eller registrere kalorier. Lagde også mange lister. Bla positive ting ved å bli frisk, og negative ting ved å holde på spiseforstyrrelsen. Alt dette var veldig effektivt, selv om det tok sin tid. Jeg gikk egentlig altfor sakte opp i vekt, men det var noe som endret seg i hodet mitt. Og det var det viktigste for meg. Mat tok ikke lenger 95% av tankene mine. Man er så fryktelig fanget av en spiseforstyrrelse! Det er så godt å føle seg friere, i dag var jeg faktisk ute og spiste med jobben! Hadde jeg virkelig aldri klart for et år siden:) Anonymkode: 4a80f...164 5
Gjest Skrevet 4. juli 2020 #5 Skrevet 4. juli 2020 Tråden er ryddet for brukerdebatt og avsporinger. Anki, mod
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå