AnonymBruker Skrevet 3. juli 2020 #1 Skrevet 3. juli 2020 Er det sånn at Familieparker bare slipper inn 200 besøkende i sommer etter forhåndssalg av biletter, eller hvordan er det ifht smittevern? Anonymkode: 62357...4dd
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2020 #2 Skrevet 3. juli 2020 Hva med å lese på den aktuelle parken sin side? Anonymkode: 18a55...cbb 1
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2020 #3 Skrevet 3. juli 2020 Nei, men flere parker har det slik at man må booke inngangstidspunkt på forhånd. Og her kan det være begrensninger på antall. Anonymkode: a4f3f...dd1 2
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2020 #4 Skrevet 3. juli 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Hva med å lese på den aktuelle parken sin side? Anonymkode: 18a55...cbb Hvis du finner noe på siden til Langedrag om akkurat det jeg spør deg kan du gjerne vise meg Anonymkode: 62357...4dd 2
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2020 #5 Skrevet 3. juli 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Nei, men flere parker har det slik at man må booke inngangstidspunkt på forhånd. Og her kan det være begrensninger på antall. Anonymkode: a4f3f...dd1 Ok. Med andre ord risikerer man en del folk og mye kø siden alle skal ha Norgesferie i år... Synes det er vanskelig jeg, med en samboer i risikogruppen. Samtidig er det jo greit at ungene får oppleve noe i sommer.. Slettes ikke lett nei Anonymkode: 62357...4dd 2
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2020 #6 Skrevet 3. juli 2020 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvis du finner noe på siden til Langedrag om akkurat det jeg spør deg kan du gjerne vise meg Anonymkode: 62357...4dd Når du ikke finner infoen du leter etter, hva med å ta kontakt med Langedrag da? Om du ikke finner det på hjemmesiden deres finner neppe jeg det der! Anonymkode: 18a55...cbb 2
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2020 #7 Skrevet 3. juli 2020 Men herlighet da. Hvorfor svarer du egentlig i denne tråden når du bare har surt oppgulp og komme med? Anonymkode: 62357...4dd 4
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2020 #8 Skrevet 4. juli 2020 Syns jeg hørte tusenfryd skulle slippe inn 1500 mot normalt 6500. Ser de som har vært der likevel klager på mye venting/kø pga de har redusert antall folk pr attraksjon. Og når det ble kø ble folk utålmodig og glemte å holde 1 meter avstand. Anonymkode: 5e8c6...10f
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2020 #9 Skrevet 4. juli 2020 12 timer siden, AnonymBruker skrev: Ok. Med andre ord risikerer man en del folk og mye kø siden alle skal ha Norgesferie i år... Synes det er vanskelig jeg, med en samboer i risikogruppen. Samtidig er det jo greit at ungene får oppleve noe i sommer.. Slettes ikke lett nei Anonymkode: 62357...4dd Hvorfor må dere finne på ting som innebærer sannsynlighet for å måtte være nær masse ukjente folk når samboeren er i risikogruppe? Må ungene oppleve akkurat slike ting i år? Hva sier samboeren din? Min samboer er også i risikogruppe og det hadde ikke falt meg inn å dra i familieparker nå i år. Barna har fått beskjed om at det i år blir en annerledes sommer 😊 Anonymkode: 8388d...e9b 4
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2020 #10 Skrevet 4. juli 2020 12 hours ago, AnonymBruker said: Ok. Med andre ord risikerer man en del folk og mye kø siden alle skal ha Norgesferie i år... Synes det er vanskelig jeg, med en samboer i risikogruppen. Samtidig er det jo greit at ungene får oppleve noe i sommer.. Slettes ikke lett nei Anonymkode: 62357...4dd Mye man kan oppleve som ikke involverer familieparker da.. Hvor gamle er barna? Anonymkode: c7ac2...4a6 2
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2020 #11 Skrevet 4. juli 2020 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Syns jeg hørte tusenfryd skulle slippe inn 1500 mot normalt 6500. Ser de som har vært der likevel klager på mye venting/kø pga de har redusert antall folk pr attraksjon. Og når det ble kø ble folk utålmodig og glemte å holde 1 meter avstand. Anonymkode: 5e8c6...10f Vi har vært på tusenfryd og det var jo så deilig å være der. Lite folk, og det var mye mindre kø enn på normale dager. Ja, antall plasser pr attraksjon er redusert men antallet som beveger seg i parken er jo også redusert. Synes også folk var flinke til å holde avstand og parken har vært flinke til å sette opp klistremerker på bakken som viser 1-meter punkter slik at det ble avstand i køen. Anonymkode: 64d70...e1b 1
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2020 #12 Skrevet 4. juli 2020 14 hours ago, AnonymBruker said: Ok. Med andre ord risikerer man en del folk og mye kø siden alle skal ha Norgesferie i år... Synes det er vanskelig jeg, med en samboer i risikogruppen. Samtidig er det jo greit at ungene får oppleve noe i sommer.. Slettes ikke lett nei Anonymkode: 62357...4dd Det gjør man de fleste steder ja. Men på Hunderfossen kan man bestille tid til noen av attraksjonene i en app, så der er det lettere å unngå å stå tett oppi folk. Det pleier også å være mindre folk der enn f.eks. Tusenfryd. Anonymkode: 18d99...836
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2020 #13 Skrevet 4. juli 2020 Vi var på Hunderfossen for litt siden og det gikk veldig fint. Ingen kø, trengsel eller noe tull. Anonymkode: 19f99...a9d
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2020 #14 Skrevet 4. juli 2020 Vi hadde dag-billett vi kunne bruke når som helst i Kongeparken. Vet ikke om de har noen grense, men de har mange rutiner for spriting av hender, avstand i kø. Avstanden blir jo aldri holdt, uansett hva som er reglene. Men det vet vel alle som kommer i på slike fornøyelsesparker. De spriter kontaktpunktene etter hver tur i karusellene, men doen var det ingen som vasket etter hver gang. Ser liksom ikke helt poenget, når doen blir raskere et samlingspunkt for bakterier og smitte. Men men Det hele er sikkert bare regler de har måttet forholde seg til for å holde åpent, og den sunne fornuft er nok ikke grunnen til tiltakene. Anonymkode: b35a9...ae7
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2020 #15 Skrevet 4. juli 2020 14 timer siden, AnonymBruker skrev: Mye man kan oppleve som ikke involverer familieparker da.. Hvor gamle er barna? Anonymkode: c7ac2...4a6 2 og 3. Derfor jeg er mer ute etter familieparker av typen med dyr (og besøksgårder og slikt). Og for å være helt ærlig er det litt av hensyn til meg også at vi er nødt til å finne på noe. Hadde ungene hjemme fra midten av mars til slutten av mai, og nå er de også hjemme hele skoleferien. De koser seg de, men jeg går snart på veggen av å stortsett bare være hjemme (og etter den innrømmelsen tar jeg på skuddsikker vest, for der åpna jeg opp for hvor udugelig mamma jeg er som i følge denne tråden helt sikkert må være "lei" av barna mine ). Anonymkode: 62357...4dd 4
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2020 #16 Skrevet 4. juli 2020 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: 2 og 3. Derfor jeg er mer ute etter familieparker av typen med dyr (og besøksgårder og slikt). Og for å være helt ærlig er det litt av hensyn til meg også at vi er nødt til å finne på noe. Hadde ungene hjemme fra midten av mars til slutten av mai, og nå er de også hjemme hele skoleferien. De koser seg de, men jeg går snart på veggen av å stortsett bare være hjemme (og etter den innrømmelsen tar jeg på skuddsikker vest, for der åpna jeg opp for hvor udugelig mamma jeg er som i følge denne tråden helt sikkert må være "lei" av barna mine ). Anonymkode: 62357...4dd Jeg skjønner godt behovet for å finne på noe! Hvis noen gir det pepper for det, kan de ta seg en bolle. Med så små barn er det uansett mye bedre med små familieparker med dyr etc enn store fornøyelsesparker. Når de er så små er det uansett småting som skal til. Kjøp et billig telt og sett opp i hagen. Ha piknik på stranda. Kjenner du noen som har gård - hør om dere kan komme på besøk. Dra til en seter, hvis det finnes i nærheten. Dra til «nye» lekeplasser. Gå til butikken og kjøp en is. Parker med så små barn er helt ærlig MYE stress. Anonymkode: 68f0d...1e9 1
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2020 #17 Skrevet 5. juli 2020 11 timer siden, AnonymBruker skrev: 2 og 3. Derfor jeg er mer ute etter familieparker av typen med dyr (og besøksgårder og slikt). Og for å være helt ærlig er det litt av hensyn til meg også at vi er nødt til å finne på noe. Hadde ungene hjemme fra midten av mars til slutten av mai, og nå er de også hjemme hele skoleferien. De koser seg de, men jeg går snart på veggen av å stortsett bare være hjemme (og etter den innrømmelsen tar jeg på skuddsikker vest, for der åpna jeg opp for hvor udugelig mamma jeg er som i følge denne tråden helt sikkert må være "lei" av barna mine ). Anonymkode: 62357...4dd Skjønner deg godt🤗 godt for store og små, og komme seg litt ut. har hørt masse skryt av Hunderfossen. Må forhåndsbestille. håper dere får en fin sommer. Anonymkode: 28206...397
Anbefalte innlegg