Gjest tingelingeling Skrevet 6. juli 2005 #1 Skrevet 6. juli 2005 sakl kanskje stoppe over i new york en natt eller to. noen som har et billig herberg/ motell som kan anbefales. reiser alene og er student saa det er viktig at det er oekonomisk, men sikkerhet foerst. noen forslag?
Gjest gjesten Skrevet 6. juli 2005 #2 Skrevet 6. juli 2005 Overnatting i NY er dyrt uansett, men siden du er student ville jeg ha hørt med Kilroy. Har reist med de tidligere og da anbefalte de et YMCA midt i NY (ikke så mange kvartalene fra Broadway) til ca 400 NOK per natt uten inkl. frokost. Men det er nå 5 år siden, så prisen har sikkert steget. Jeg reiste alene og fikk et helt greit vanlig hotell rom med dobbeltseng og bad. Det jeg la best merke til var at rommet og badet var rent . I tillegg var det folk i resepsjonen hele natta og i første var det en kafe. Føltes trygt ut for meg ihvertfall.
Gjest Aloha Skrevet 6. juli 2005 #3 Skrevet 6. juli 2005 Jeg har også bodd på YMCA i NYC en gang. Vanderbilt het den jeg bodde på, og det var veldig sentralt. Ganske enkelt og små rom, men trygt ja, og fin beliggenhet. Dette er også 5 år siden. Jeg kunne sikkert bodd der igjen hvis jeg skulle prioritere økonomi og beliggenhet foran standard. Der jeg bodde delte man bad med flere andre rom. Det er greit å være obs på.
Smørblomsten Skrevet 6. juli 2005 #4 Skrevet 6. juli 2005 OM du ikke vil dele bad med andre, så kan jeg anbefale Hotel Pennsylvania. Dette koster i vintermnd ca 100 $ uten frokost, og nå i høysesongen koster det ca 180 $ Så m.a.o DYRT å bo i NY...Skal dit nå i aug/sept, og da fant vi ikke NOE som koster mindre enn Hotel Penn. siden vi altså ikke er interessert i å dele bad e.l. God tur
Gjest kenneth Skrevet 12. juli 2005 #5 Skrevet 12. juli 2005 sakl kanskje stoppe over i new york en natt eller to. noen som har et billig herberg/ motell som kan anbefales. reiser alene og er student saa det er viktig at det er oekonomisk, men sikkerhet foerst. noen forslag? ← Sjekk ut http://www.couchsurfing.com (eller tilsvarende nettsteder).
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå