Gå til innhold

Han ler alt for mye?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har møtt en fyr en stund, og har noen ting som «plager meg». Eksempel kan han le på ting som ikke er spesielt morsomt og ikke svare på det jeg sier men le istedenfor. I tillegg ler han sinnsykt høyt av TV programmer, og han ler nesten i ett sett. Hvorfor ler han så mye? Han smiler/ler av og til også under sex?

Likte han godt i begynnelsen men dette irriterte meg fra starten av. I tillegg føler jeg han er veldig usikker og spør meg eksmepel når vi kysser «er du sikker på det er godt». Før vi hadde sex følte jeg meg betatt men etterpå vet jeg ikke, noe som er dumt for han er egentlig veldig god og snill. Men etter vi hadde sex ble han i tillegg veldig klengete og ville eksempel ligge å kysse i 4 timer, noe jeg syns er slitsomt. Burde jeg bare droppe han siden jeg føler det slik? 

Anonymkode: edc8b...f2f

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Om han irriterer deg etter "en stund". Hvordan skal det bli etter noen måneder? Eller år? Hvordan skal det eventuelt bli bedre?

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Jeg klarer ikke folk som ler mye... 

Anonymkode: dfcf3...55a

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, Gibralfaro skrev:

Om han irriterer deg etter "en stund". Hvordan skal det bli etter noen måneder? Eller år? Hvordan skal det eventuelt bli bedre?

Ja det er jo det jeg også tenker men så tenkte jeg at kanskje jeg ble ekstra irritert pga han var innpåsliten og jeg har vært med han så ofte, eller at jeg syns det går for fort frem 

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg klarer ikke folk som ler mye... 

Anonymkode: dfcf3...55a

Nei merker jeg sliter her også. Altså liker blide personer men blir i meste laget, i tillegg har han skikkelig tørr humor og sier «jeg bare tulla altså» hele tiden. Jeg skjønner jo at han tuller og blir irritert av at han er så redd for å trå feil 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nei merker jeg sliter her også. Altså liker blide personer men blir i meste laget, i tillegg har han skikkelig tørr humor og sier «jeg bare tulla altså» hele tiden. Jeg skjønner jo at han tuller og blir irritert av at han er så redd for å trå feil 

Jeg har nettopp datet en som er litt av samme ulla, disse "morsomhetene" og denne latteren hele tiden blir litt i meste laget. Jeg vil ha en mann jeg kan ha en skikkelig samtale med, uten "haha" og "hehe" hele tiden. Og så skriver han meldinger hvor det spøkes og tulles helt utifra intet, som om han ikke kommer på noe ordentlig å skrive? Ørh, nei, jeg kan godt le, men det blir veldig krampaktig å date en som holder på sånn i ett🙄

Anonymkode: f2b07...1ba

• Liker 1
Skrevet

Det kan virke som at han ler fordi han er usikker, ikke vet hva han skal si osv. Men jeg skjønner at det er ekstremt irriterende.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde ikke orket denne fyren hvertfall. 

Anonymkode: f2b2d...856

AnonymBruker
Skrevet

Mange ler pga usikkerhet. Ingen grunn til å hate noen fordi de er usikker. Du kan ta det opp på en fin måte.

Anonymkode: 3507e...d00

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...