AnonymBruker Skrevet 3. juli 2020 #1 Skrevet 3. juli 2020 Hei Jeg har to autoimmune sykdommer og vil virkelig gjøre noe med kosten. Den ene er en stoffskiftesykdom og har forstått at riktig kosthold kan hjelpe. Er det mulig å få time hos ernæringsfysiolog på sykehus? Altså at lege henviser? Noen med erfaring eller ernæringsfysiologer her som vet? Anonymkode: f0d45...067
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2020 #2 Skrevet 4. juli 2020 På 3.7.2020 den 17.14, AnonymBruker skrev: Hei Jeg har to autoimmune sykdommer og vil virkelig gjøre noe med kosten. Den ene er en stoffskiftesykdom og har forstått at riktig kosthold kan hjelpe. Er det mulig å få time hos ernæringsfysiolog på sykehus? Altså at lege henviser? Noen med erfaring eller ernæringsfysiologer her som vet? Anonymkode: f0d45...067 Jeg er ganske sikker på at du kun kan bli henvist til ernæringsfysiolog på sykehuset om du er tilknyttet spesialisthelsetjenesten. Tror ikke du kan henvises til det fra fastlege. Jeg skal til ernæringsfysiolog, men det er fordi jeg får det tilbudet via en avdeling på sykehuset der jeg er på utredning. Har snakket om dette med fastlege for ett par år siden og da mener jeg han sa at det må jeg finne en privatmarkedet selv. Anonymkode: 8436b...6da
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå