Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

I dag fikk jeg akutt magesmerter. Løp på do, der var det selvsagt litt luft som kom ut. Magesmertene vedvarte, så bestemte meg for å legge med nedpå å slappe av litt. Plutselig våknet jeg av at jeg måtte akutt på do, så jeg løper mot doen. Før jeg rakk å komme frem så bæsjet jeg rett og slett på meg.. Har aldri opplevd lignende i voksen alder! Syns det er skikkelig flaut. Er det flere som har bæsjet på seg i voksen alder? 

Anonymkode: af220...1e6

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Som i diaré? Kan vel skje den beste. Kroppen gjør jo alt den kan for å kvitte seg med driten...? 

Endret av Sokkar
  • Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Ved akutt diare kan dette skje, helt normalt.

Anonymkode: 3c116...716

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Sånt fortrenger man og dveler ikke ved, langt mindre deler på et offentlig forum. Var du alene var det vel ikke flaut engang, bare å slenge alt av klær i maskina og hoppe i dusjen. 

Anonymkode: 0b534...38a

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Sånn skjer. Og har det ikke skjedd med noen ennå, så vil det skje i fremtiden. Kroppen er uforutsigbar 

Anonymkode: f91f5...2dd

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det er drit normalt. Skjedd med meg engang. 

Anonymkode: d212d...5f3

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Minner meg om denne:

Anonymkode: 2f31c...d86

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Du var veldig som fikk det hjemme, det kan skje med alle! Jeg var ikke så heldig😉 Sto i kø på et utested i Oslo for mange år siden, skulle ut med jobben. Hadde drukket en del på vorspiel, men følte meg helt fin! Ikke dårlig i magen heller. Slapp det jeg trodde var en liten fis, men som viste seg å være tynn diaré som bare rant nedover beina😵 Hadde lys bukse, men heldigvis jakke over! Sa fort til kollegaen ved siden av at jeg kjenner jeg blir kvalm, så drar hjem! Så løp jeg.. Togturen hjem var ikke noe gøy, da, jeg stinka som f....  Endte med å kaste både bukse og sko da jeg kom hjem😉 Tror ikke noen (jeg kjente) merka noe, men fikk noen blikk på toget foråsidetsånn 🙄😷 Håper dette fikk deg til å føle deg litt bedre😂

Anonymkode: 76567...9d9

• Liker 13
AnonymBruker
Skrevet

Jeg fikk også diaré etter en fest. Hadde drukket ekstremt med Whisky. Skulle på narsch, men jeg kjente jeg begynte å bli dårlig i magen så ville hjem. Bodde va 15 gange unna stedet. Dette var en vinternatt så det var kaldt. I det jeg nærmer meg hjemme slipper jeg en fis, er natt så ingen ute. Jeg kjente en sky av stank rundt meg! Ute! Så gikk jeg opp bakken mot hjemme, slapp en til. Kom plutselig bil bak, det var jo de som jeg delte kollektiv med! Jeg tok spranget! Var sikker på røyken stod etter meg. rakk ikke låse meg inn, så gjemte meg bak trappa, satte meg på huk. Så sier hun som skal låse opp at det lukter skikkelig bæsj her! 😅

Anonymkode: e342c...f50

• Liker 4
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Sånt fortrenger man og dveler ikke ved, langt mindre deler på et offentlig forum. Var du alene var det vel ikke flaut engang, bare å slenge alt av klær i maskina og hoppe i dusjen. 

Anonymkode: 0b534...38a

Hva er galt med å dele det på et offentlig forum? 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Slapp av du er ikke den eneste. Skjedd noen ganger når jeg har gått på antibiotika at magen lever sitt eget liv. Heldigvis vært hjemme når det har gått galt. Kan likesågodt skje voksne så barn. Ikke noe og være flau over. Folk snakker som regel ikke om det og mange tror de er de eneste dette skjer for, du er ikke alene :fart2:

Anonymkode: a0d7e...997

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Du er ikke alene. Jeg bæsjet på meg da jeg skulle på MR.Angst.

Anonymkode: bfe1e...d59

AnonymBruker
Skrevet

Ja, det kan skje alle. Men det er ikke noe vi liker å snakke om. Jeg har dretet på meg i voksen alder ved uhell i hvert fall 4 ganger. En fis var visst ikke bare en fis likevel. Heldigvis bare skjedd hjemme, men ekkelt er det. Best å fise på do.

Anonymkode: 565ec...ab4

AnonymBruker
Skrevet
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

I dag fikk jeg akutt magesmerter. Løp på do, der var det selvsagt litt luft som kom ut. Magesmertene vedvarte, så bestemte meg for å legge med nedpå å slappe av litt. Plutselig våknet jeg av at jeg måtte akutt på do, så jeg løper mot doen. Før jeg rakk å komme frem så bæsjet jeg rett og slett på meg.. Har aldri opplevd lignende i voksen alder! Syns det er skikkelig flaut. Er det flere som har bæsjet på seg i voksen alder? 

Anonymkode: af220...1e6

Ja mange ganger, har IBS. Er blitt endel av livet mitt.

Anonymkode: 5f561...be4

AnonymBruker
Skrevet

Tror ikke det er uvanlig i det hele tatt. Tidligere i sommer kom behovet brått på meg mens jeg var ute og kjørte bil. Måtte rett og slett sette meg i buskene for å unngå en katastrofe. 

Anonymkode: 2dba2...f73

AnonymBruker
Skrevet

Når jeg er ute og løper hender det jeg må akutt på do, og en gang gikk det skikkelig galt. Da var jeg heldigvis rett ved huset, og vi har bad rett innenfor døren så jeg sa bare at jeg tok en dusj med en gang. Fader så flau jeg var. Har litt noia for å løpe uten å ha gått skikkelig på do før på dagen 🙈

Anonymkode: 8dd52...964

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det merker jeg også av og til og har derfor alltid litt dopapir i lomma når jeg løper.

Anonymkode: 2dba2...f73

AnonymBruker
Skrevet

Måtte plutselig når jeg var på butikken (ukeshandling) med mann og barn. Måtte hive meg i bilen og be til høyere makter. Heldigvis bare 2 min i bil hjem. Rakk det så vidt. Var snakk om sekunder. :P er pga. medisiner (metformin)..  kommer akutt tynn diaré. Kjørte tilbake etterpå og henta familien min 🤣 

Anonymkode: db9ed...77a

AnonymBruker
Skrevet

Jeg opplevde det samme en dag da jeg gikk på videregående, før mobiltelefonens tid. Hadde lang vei hjem med busskift og venting på travel bussterminal, så måtte snike meg inn på kontoret på skolen og låne telefon for å få mamma til å hente.

Anonymkode: 18605...fd7

AnonymBruker
Skrevet

Jeg bæsjet i senga til eksen en gang, var ganske unge så han bodde fortsatt med foreldrene. Var løs i magen men tenkte ikke noe over det da jeg har et mildt tilfelle av irritabel tarm og konsistensen på avføringen kan være ganske varierende i perioder. Satt naken i senga hans mens han sov og skulle slippe en promp, men der kjente jeg at det ble varmt der jeg satt. Reiste meg og så at jeg hadde sluppet ut masse rennende bæsj i senga hans😫 ble jo helt handlingslamma og skjulte det med ei pute (hva faen) , men fikk samlet tankene og satte igang å skrubbe madrassen og puta med klut, såpevann og jif, noe han våknet av. Reaksjonen var heldigvis ikke ille og det ble en del humor av det, men bruddet var ganske stygt så jeg frykter dette er noe han kan ha fortalt videre i senere tid😅 Foreldrene hans dro heldigvis ut av huset etterhvert, så jeg fikk satt sengetøyet på vask ubemerket sånn at de slapp å finne ut av det. Ikke mitt stolteste øyeblikk!

Anonymkode: 8e372...a32

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...