AnonymBruker Skrevet 3. juli 2020 #1 Skrevet 3. juli 2020 Har gått ned mye og har litt overflødig hud, særlig på innsiden av lårene. Er dette noe mange reagerer på? Ville dette skremt deg bort? Anonymkode: b9f05...84f
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2020 #2 Skrevet 3. juli 2020 Ærlige svar, ikke noe fisking etter trøst. Vil bare se hva folk mener. Burde jeg gjøre noe med det, eller akseptere det? Noen har vel meninger om dette? Anonymkode: b9f05...84f
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2020 #3 Skrevet 3. juli 2020 Du bør i hvert fall vente to år, så huden trekker seg sammen så mye den kan. Deretter må du kjenne på det selv. Det vil alltid være noen som svarer at de ville reagert, og en hel haug ned folk som ikke ville reagert. Folk har stort sett nok med seg selv og sin egen kropp, og bryr seg lite med andres Anonymkode: e3ac1...04c
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2020 #5 Skrevet 3. juli 2020 Jeg har hatt kjæreste og flere partnere etter vekttap, med løshud på magen- de har i hvertfall ikke sagt noe Anonymkode: 7674d...037 1
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2020 #7 Skrevet 5. juli 2020 Dytt? (maser hehe) 😇 Anonymkode: b9f05...84f
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2020 #8 Skrevet 5. juli 2020 Jeg tror ikke jeg hadde brydd meg noe nevneverdig. Jeg ser en person i et helhetlig bilde, og ser ikke kun på de små «skavankene». Dessuten må jeg innrømme at jeg nok tenker litt for mye på mine egne strekkmerker, haha Tror folk generelt tenker mer på seg selv enn deg. Anonymkode: cf532...61b
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2020 #9 Skrevet 5. juli 2020 Jeg har løs hud på mage, lår og overarmer. Kjæresten får ikke nok av kroppen min. Han har aldri sakt noe om det heller når jeg tenker meg om.. Anonymkode: 562e8...4e1
addict Skrevet 5. juli 2020 #10 Skrevet 5. juli 2020 Jeg har ikke hatt problemer med løs hud ovenfor de jeg har vært sammen med. Har igjen litt på innside lår, men skal gi det litt trening og tid til å trekke seg sammen 😊
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2020 #11 Skrevet 5. juli 2020 Jeg ville nok sett det an til huden trekker seg sammen best mulig. Om jeg hadde synest noe om det så avhenger det hvor mye det hadde vært. Ellers er det jo som flere sier, folk har vanligvis nok med sin egen kropp. Du har vært flink som har klart å gå ned så mye. 🙂 Anonymkode: d2ab0...89e
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2020 #12 Skrevet 5. juli 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg ville nok sett det an til huden trekker seg sammen best mulig. Om jeg hadde synest noe om det så avhenger det hvor mye det hadde vært. Ellers er det jo som flere sier, folk har vanligvis nok med sin egen kropp. Du har vært flink som har klart å gå ned så mye. 🙂 Anonymkode: d2ab0...89e Er 2.5 år siden jeg sluttet å gå ned så det blir ikke bedere. Veldig surt å se ut som jeg er 80 år når jeg er 32. Burde jeg si ifra på forhånd? Anonymkode: b9f05...84f 1
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2020 #13 Skrevet 6. juli 2020 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Er 2.5 år siden jeg sluttet å gå ned så det blir ikke bedere. Veldig surt å se ut som jeg er 80 år når jeg er 32. Burde jeg si ifra på forhånd? Anonymkode: b9f05...84f Du burde ta collagen og trene. Jeg har løshud selv, men det har blitt bedre med trening og collagen. Ikke helt bra enda, men langt fra der det var Anonymkode: 7674d...037
helt_vanlig_mann Skrevet 6. juli 2020 #14 Skrevet 6. juli 2020 På 3.7.2020 den 13.03, AnonymBruker skrev: Har gått ned mye og har litt overflødig hud, særlig på innsiden av lårene. Er dette noe mange reagerer på? Ville dette skremt deg bort? Anonymkode: b9f05...84f Nope, hvordan man trives sammen overgår utseende.
Snøfnugg_ Skrevet 6. juli 2020 #15 Skrevet 6. juli 2020 Jeg er ikke mann, men har da datet folk som har et og annet "livsmerke" på kroppen. Datet blant annet en mann med et stort arr på magen etter en operasjon. Kunne ikke brydd meg mindre. Var flere andre ting ved han som var langt viktigere.
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2020 #16 Skrevet 6. juli 2020 Jeg var litt med en mann som hadde litt løshud pga gått ned mye i vekt. Nå ble jeg aldri forelsket i han, men det var ikke pga det. Anonymkode: d2ab0...89e
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2020 #17 Skrevet 6. juli 2020 Gå til legen og lyv på deg masse problemer, lukt, gnagsår, vanskeligheter under trening etc. Og se om du kan få dekket operasjoner av det offentlige. Dumt å ha det sånn når du er så ung. Jeg er igjennom det samme, men tviler på at jeg får noe dekket. Sparer til å iallefall ta overarmene Anonymkode: 91e6c...1eb 1
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2020 #18 Skrevet 6. juli 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Gå til legen og lyv på deg masse problemer, lukt, gnagsår, vanskeligheter under trening etc. Og se om du kan få dekket operasjoner av det offentlige. Dumt å ha det sånn når du er så ung. Jeg er igjennom det samme, men tviler på at jeg får noe dekket. Sparer til å iallefall ta overarmene Anonymkode: 91e6c...1eb Jeg har ikke nok problemer til å få det. Jeg tok bukplastikk i fjor, som jeg betalte selv. Var verdt det, men å ta armer og lår er så mye. Og da blir arr et problem åså, men er arr bedere? Føler at jeg aldri blir fornøyd siden det er problemer uansett valg. Anonymkode: b9f05...84f
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2020 #19 Skrevet 6. juli 2020 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Du burde ta collagen og trene. Jeg har løshud selv, men det har blitt bedre med trening og collagen. Ikke helt bra enda, men langt fra der det var Anonymkode: 7674d...037 Det må jeg prøve 😊 takk. Anonymkode: b9f05...84f
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå