AnonymBruker Skrevet 2. juli 2020 #1 Skrevet 2. juli 2020 Jeg var hos dyrlegen i går, men det var ikke gress eller noe som hadde satt seg fast. De trodde det var en hårball. Men hostingen har ikke gitt seg. Blodprøver var fine. Har noen erfart noe lignende? Katten er 13,5 år. Anonymkode: 349d3...228
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2020 #2 Skrevet 2. juli 2020 Dette kan heilt sikkert dyrlegen meir om, men katten min (15 år) hostar også. Ikkje så ofte nå etter at ho begynte med medisin. Pusen har kronisk bronkitt eller ein form for astma. Kan behandlast med innhaleringsmaske, som for menneske, men dyrlegar har ulik oppfatning av kor bra denne behandlingsforma er (nervøs katt, så eg har ikke testa ut maske). Får kortison-tablettar. Be om røntgen-undersøkelse viss hostingen ikkje gir seg? Katten vi hadde da eg var liten hosta ein del da ho hadde innvollsorm. Anonymkode: 62d7f...0e6
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2020 #3 Skrevet 2. juli 2020 15 minutter siden, AnonymBruker skrev: Dette kan heilt sikkert dyrlegen meir om, men katten min (15 år) hostar også. Ikkje så ofte nå etter at ho begynte med medisin. Pusen har kronisk bronkitt eller ein form for astma. Kan behandlast med innhaleringsmaske, som for menneske, men dyrlegar har ulik oppfatning av kor bra denne behandlingsforma er (nervøs katt, så eg har ikke testa ut maske). Får kortison-tablettar. Be om røntgen-undersøkelse viss hostingen ikkje gir seg? Katten vi hadde da eg var liten hosta ein del da ho hadde innvollsorm. Anonymkode: 62d7f...0e6 Takk for svar😀 Jeg kan gi henne ormekur. Hun har allergi så det kan muligens være astma ja. Anonymkode: 349d3...228
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå