AnonymBruker Skrevet 2. juli 2020 #1 Del Skrevet 2. juli 2020 Legger ved et «forklarende» bilde. Jeg liker å gå mye turer, jogge osv. Men den siste mnd så har jeg hatt vondt der jeg har ringet rundt. Smerten kommer etter 1-2 km. Jeg har prøvd å ta pauser først en uke, smerten kom da tilbake med en gang når jeg prøvde meg på en tur. Har også prøvd flere typer joggesko uten hell. Noen som har hatt lignende og vet hva det kommer av ? Smerten kommer uansett om det er asfalt eller skogen. Vurderer lege. Anonymkode: ae7f3...7c9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2020 #2 Del Skrevet 3. juli 2020 Jeg lurer på det samme, men har også litt vondt bak til hælen også. Er det bare i en fot du har vondt? Anonymkode: 6edc5...c80 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2020 #3 Del Skrevet 6. juli 2020 På 3.7.2020 den 13.08, AnonymBruker skrev: Jeg lurer på det samme, men har også litt vondt bak til hælen også. Er det bare i en fot du har vondt? Anonymkode: 6edc5...c80 Ja bare en fot, kan jo hende jeg belaster den foten feil for alt jeg vet 🤷♀️ Anonymkode: ae7f3...7c9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2020 #4 Del Skrevet 6. juli 2020 Mulig du har feil sko. Dette er en del av foten som ikke skal ha høy belastning, så om dette punktet i skoen er høyere enn det foten din aksepterer, så blir det vondt. Føttene er ikke like og vi belaster de ikke likt. Det kan også hende du spenner små muskler i foten for å kompansere for noe. Anonymkode: 17a8e...0d5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå