AnonymBruker Skrevet 2. juli 2020 #61 Del Skrevet 2. juli 2020 2 hours ago, AnonymBruker said: To flasker Pepsi max koster vel omtrent 50 kroner? Det blir 18200 kroner i året. På brus. Anonymkode: 8cd72...6f0 Er jo ikke akkurat noen kjempesum da Anonymkode: acd99...67b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2020 #62 Del Skrevet 2. juli 2020 10 minutter siden, Brunello skrev: Les hva jeg skriver. Mener ikke at søtningsstoffer har noe som helst betydning. Det jeg skriver, er at man utvider magesekken ved å drikke veldig mye. Pepsi Max inneholder masse koffein som er vannlatende. Det vil si at man kvitter seg med dritten (bokstavlig talt) raskere enn om man drikker vann. Det gir en sultfølelse, og man spiser mer. Da burde jo kaffe også gjøre det samme? Noen drikker sykt mye kaffe. Anonymkode: 085ed...074 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brunello Skrevet 2. juli 2020 #63 Del Skrevet 2. juli 2020 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Magesekken har en evne til å utvide seg (og trekke seg sammen) uten at sukkerfri brus trenger å være årsaken, at magesekken utvider seg er helt vanlig. Å hevde at pepsi max er årsaken til overvekt er useriøst. Det er din teori. Bare for å ha det klart, når du drikker lettbrus utvider ikke magesekken slik at du ender opp med å bli overvektig. Anonymkode: 9c8b7...fd3 2 liter ekstra væske hver dag må gjøre noe med kroppen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2020 #64 Del Skrevet 2. juli 2020 Akkurat nå, Brunello skrev: 2 liter ekstra væske hver dag må gjøre noe med kroppen. Ja, tenk på alle de som drikker vann også. Og mye kaffe. De er sikkert veldig overvektige alle sammen. Anonymkode: 9c8b7...fd3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brunello Skrevet 2. juli 2020 #65 Del Skrevet 2. juli 2020 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Da burde jo kaffe også gjøre det samme? Noen drikker sykt mye kaffe. Anonymkode: 085ed...074 Ikke like mye. De som drikker brus drikker ofte veldig mye mer. Kald drikke er lettere å bælme. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brunello Skrevet 2. juli 2020 #66 Del Skrevet 2. juli 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Ja, tenk på alle de som drikker vann også. Og mye kaffe. De er sikkert veldig overvektige alle sammen. Anonymkode: 9c8b7...fd3 Som skrevet tidligere og også senere. Vann er pussig nok ikke like vanndrivende. Og varm drikke klarer msn ikke å drikke like mye av. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2020 #67 Del Skrevet 2. juli 2020 1 minutt siden, Brunello skrev: Ikke like mye. De som drikker brus drikker ofte veldig mye mer. Kald drikke er lettere å bælme. Det jeg alltid har lurt på er de som sitter og drikker bøtter med kaffe og røyker og samtidig kritiserer de som drikker pepsi max. Selvinnsikt er en god ting. Anonymkode: 0134b...055 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2020 #68 Del Skrevet 2. juli 2020 2 minutter siden, Brunello skrev: Som skrevet tidligere og også senere. Vann er pussig nok ikke like vanndrivende. Og varm drikke klarer msn ikke å drikke like mye av. Jeg vet om flere personer som drikker litervis med kaffe. Står du tidlig opp er dagen lang. Anonymkode: 0134b...055 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2020 #69 Del Skrevet 2. juli 2020 3 minutter siden, Brunello skrev: Ikke like mye. De som drikker brus drikker ofte veldig mye mer. Kald drikke er lettere å bælme. 1 minutt siden, Brunello skrev: Som skrevet tidligere og også senere. Vann er pussig nok ikke like vanndrivende. Og varm drikke klarer msn ikke å drikke like mye av. Jaha, ja 😅 Alle skal få lov til å ha en mening så lenge man ikke presenterer det som fakta (noe mange dessverre har en tendens til å gjøre) Jeg tror jeg sier god natt nå. Anonymkode: 9c8b7...fd3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brunello Skrevet 2. juli 2020 #70 Del Skrevet 2. juli 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Det jeg alltid har lurt på er de som sitter og drikker bøtter med kaffe og røyker og samtidig kritiserer de som drikker pepsi max. Selvinnsikt er en god ting. Anonymkode: 0134b...055 Jeg røyker ikke, og drikker ikke spesielt mye kaffe. Nå drikker jeg ikke brus, men har selvsagt gjort det. Da jeg gjorde det var jeg feit. Nå veier jeg mye mindre. Mine påstander er selvfølgelig ikke vitenskapelige. Men de basert på egen erfaring. Når jeg drakk brus, drakk jeg mye. Og jeg spiste mye ved siden av. Mye mer enn de kveldene jeg drakk vin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2020 #71 Del Skrevet 2. juli 2020 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Du aner vel ikke hvor mye du brenner av i måneden på Pepsi da om du drikker to flasker hver dag?😂 Anonymkode: f99f0...496 Ikke så mye mer enn de som kjøper en kaffe latte på kaffebar hver dag. Anonymkode: c5c42...22d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2020 #72 Del Skrevet 2. juli 2020 Hvorfor skal andre bry seg om hva man spiser og drikker?? Så lenge man har råd til det? Hilsen ens som aldri drikker Pepsi Max fordi jeg synes det både er usunt og dyrt, men hvis andre vil drikke det så hver så god. Anonymkode: cf5f4...294 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2020 #73 Del Skrevet 2. juli 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor skal andre bry seg om hva man spiser og drikker?? Så lenge man har råd til det? Hilsen ens som aldri drikker Pepsi Max fordi jeg synes det både er usunt og dyrt, men hvis andre vil drikke det så hver så god. Anonymkode: cf5f4...294 Men spiser du/drikker du aldri noe annet som er usunt og dyrt? Om pepsi er dyrt så må det bety at du ihvertfall aldri kjøper deg en øl siden det er mye dyrere? Hva med kaker og godteri og potetgull? Anonymkode: d2979...07a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2020 #74 Del Skrevet 2. juli 2020 5 minutter siden, Brunello skrev: Jeg røyker ikke, og drikker ikke spesielt mye kaffe. Nå drikker jeg ikke brus, men har selvsagt gjort det. Da jeg gjorde det var jeg feit. Nå veier jeg mye mindre. Mine påstander er selvfølgelig ikke vitenskapelige. Men de basert på egen erfaring. Når jeg drakk brus, drakk jeg mye. Og jeg spiste mye ved siden av. Mye mer enn de kveldene jeg drakk vin. Drakk du mye brus da? Anonymkode: 0134b...055 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2020 #75 Del Skrevet 2. juli 2020 1 time siden, Brunello skrev: At du ikke opplever økt appetitt av brus, betyr ikke at mange andre gjør det. Det er påfallende mange tjukke folk som drikker mye lettbrus. De ville vært tjukkere om de ikke drakk lettbrus. Som at der er påfallende mange tykke på Grethe Roede-kurs. Men de er ikke tykke fordi de går på slankekurs, de ville vært tykkere uten. Du bør forøvrig sette deg inn i forskjell på korrelasjon og kausalitet. At noen faktorer samvariere betyr ikke at det er et direkte årsaksforhold mellom de to faktorene. Anonymkode: c5c42...22d 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2020 #76 Del Skrevet 2. juli 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: De ville vært tjukkere om de ikke drakk lettbrus. Som at der er påfallende mange tykke på Grethe Roede-kurs. Men de er ikke tykke fordi de går på slankekurs, de ville vært tykkere uten. Du bør forøvrig sette deg inn i forskjell på korrelasjon og kausalitet. At noen faktorer samvariere betyr ikke at det er et direkte årsaksforhold mellom de to faktorene. Anonymkode: c5c42...22d He he...nettopp...alle som har dødd, uansett dødsårsak,har drukket vann......Ikke drikk vann, det er dødelig 🤣 Anonymkode: 73b55...f32 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2020 #77 Del Skrevet 2. juli 2020 Er litt misunnelig på folk som heller nedpå brus som om det var vann, faktisk. Eg har prøvd å like pepsi/cola for å passe inn (stusselig å drikke vann til pizzaen), men takler ikkje kullsyre, Føler at det svir skikkelig i halsen. Ja, eg veit eg er sær. 😁 Men ville ikkje ha drukke brus daglig, sjølv om eg hadde klart å like det. Kan ikkje vere bra for tennene. Anonymkode: 3fe7d...5b0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2020 #78 Del Skrevet 2. juli 2020 43 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er jo ikke akkurat noen kjempesum da Anonymkode: acd99...67b 18000 kan gi deg 90 flasker god vin istedet. Anonymkode: 8cd72...6f0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2020 #79 Del Skrevet 2. juli 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: 18000 kan gi deg 90 flasker god vin istedet. Anonymkode: 8cd72...6f0 Mye sunnere å drikke noen liter pepsi max til dagen enn det ene vinglasset( som fort dobler og tripler seg) på kvelden. Er jo blitt så populært. Anonymkode: 0134b...055 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2020 #80 Del Skrevet 2. juli 2020 50 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er jo ikke akkurat noen kjempesum da Anonymkode: acd99...67b Helt enig. Folk jeg kjenner, som går på byen flere ganger i måneden, bruker jo fort en tusenlapp på alkohol hver helg. Skal ikke mange helgene til, før man har gått 18000 en høy gang. Anonymkode: cfe0e...aa0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå