Gå til innhold

Tips til noen som syr på bestilling?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har flere barn som jeg ønsker å kjøpe hjemmesydde plagg til, både bukser og overdeler, kjoler, hårbånd, pannebånd og luer.

Vet du om noen som syr på bestilling?

Anonymkode: 8d056...49c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Den som syr på bestilling må ikke ha alt dette på sin liste, men gjerne noe mulighet for flere typer plagg fra samme selger 😊

Ts 

Anonymkode: 8d056...49c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan jo sjekke på Instagram. Se på litt ulike # som handler om Søm, se om du finner en profil med en stil du liker og send en melding😊 Jeg syr ikke på bestilling i utgangspunktet, men syr klær til barna mine og legger ut bilder av noe av det på Instagram. Det hender jeg får en melding om jeg kan sy tilsvarende da, har jeg tid så syr jeg til de😊 

Anonymkode: e828c...b9f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gå på julemesse så finner du folk som syr og tar bestilling. Ellers kan du prøve sygrupper på Facebook. 

Anonymkode: 6a61b...2f2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hepp hepp!!

PM meg

Anonymkode: c5abe...08f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sjekk ut lillelun på Instagram. Hun er veldig flink 🙂

Anonymkode: 1b123...873

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hepp hepp!!

PM meg

Anonymkode: c5abe...08f

Kan vel ikke det når du er anonym...

Anonymkode: 503cd...6df

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Søk opp sy/håndarbeidsgruppe på Facebook og forhøre deg der, garantert mange som syr på bestilling :) jeg er medlem av noen strikkegrupper på fb, mange som strikker på bestilling også, er garantert det samme for de som syr. 

Men ville bedt om bilder, evt anbefaling av andre, av syarbeid de tidligere har utført før du bestemmer deg for hvem du skal hyre til å sy for deg, det er så ymse på håndarbeidsmarkedet. Gikk på noen smeller selv før jeg lærte meg å strikke; mange er ikke flinke men ser ikke egne begrensninger og tar likevel på seg oppdrag (og tar seg godt betalt), og sender fra seg et dårlig utført arbeid. Og hvis man i tillegg er like konfliktsky som meg så ender man opp med å betale full pris for noe som er å dårlig utført at man kan ikke bruke det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykkeredet barneklær på FB :) 

Anonymkode: 596e0...7d2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

MiMaStjerne på Facebook og Instagram . Har kjøpt en del klær og pannebånd fra henne. Kjempe god kvalitet og fine produkter. 

Anonymkode: a1882...439

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...