Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei, 

Jeg som så mange andre er på jakt etter en kjæreste. Har ikke så mange muligheter for å treffe folk gjennom jobben og er litt usikker på hvordan jeg skal gå frem. jeg er 29 år og har lastet ned tinder, men synes det ofte blir snakk og ingen som tar insj til å møtes. Jeg mister litt motet og tenker: hvor treffer jeg menn? noen tips/råd for hvordan gå frem - typ fremgangsmåte på tinder, "suksess opplevelser" utenfor boksen, sjekke opp folk på butikken etc. HJELP! Trenger råd og ikke minst motivasjon :P 

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Tinder: ta insj til å møtes selv. Spontane møter er det beste. Min beste tinderdate var match kl. 16, chat fra 16 til 16:05, møttes i parken 17:00. 

Hvis du virkelig tør å sjekke opp folk på butikken så tror jeg at vi kvinner er så heldige at vi kan ha høy suksessrate bare ved å gå bort til noen vi fatter interesse for å begynne å snakke om...hva som helst. En setning jeg synes brukes alt for lite IRL (og alt for mye på nett :p), men som kjæresten min hadde suksess med å bruke på meg er denne: "Er du singel?"

Anonymkode: 3ce76...dd8

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Chatter du med en du synest virker hyggelig så går det an å spørre om han vil treffes for en øl, kaffi, tur i parken osv. Nå er liksom dating en sånn stor greie med masser av regler. Når jeg traff min x for mange år siden så var det ikke snakk om dating. Vi avtalte bare å treffes, enkelt og greit.

Ha litt is i magen med hele dating opplegget. Kos deg, vær åpen for å treffe noen, men samtidig er jo datingen, med alle apper og muligheter blitt mer overfladisk ( min mening ) så kan være lurt å ikke gi hele hjertet sitt med en gang.

Anonymkode: f2e2e...87c

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker said:

Tinder: ta insj til å møtes selv. Spontane møter er det beste. Min beste tinderdate var match kl. 16, chat fra 16 til 16:05, møttes i parken 17:00. 

Hvis du virkelig tør å sjekke opp folk på butikken så tror jeg at vi kvinner er så heldige at vi kan ha høy suksessrate bare ved å gå bort til noen vi fatter interesse for å begynne å snakke om...hva som helst. En setning jeg synes brukes alt for lite IRL (og alt for mye på nett :p), men som kjæresten min hadde suksess med å bruke på meg er denne: "Er du singel?"

Anonymkode: 3ce76...dd8

Kult! Ja er vel at det ikke er kultur for det i Norge i motsetning til utlandet der jeg har flere venninner som sier de har blitt sjekket opp på butikken etc. 

Skrevet
14 minutter siden, AnonymBruker said:

Chatter du med en du synest virker hyggelig så går det an å spørre om han vil treffes for en øl, kaffi, tur i parken osv. Nå er liksom dating en sånn stor greie med masser av regler. Når jeg traff min x for mange år siden så var det ikke snakk om dating. Vi avtalte bare å treffes, enkelt og greit.

Ha litt is i magen med hele dating opplegget. Kos deg, vær åpen for å treffe noen, men samtidig er jo datingen, med alle apper og muligheter blitt mer overfladisk ( min mening ) så kan være lurt å ikke gi hele hjertet sitt med en gang.

Anonymkode: f2e2e...87c

Takk :) ja helt enig, er ikke så fan av Tinder, men synes deter vanskelig å se andre muligheter 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...