Gå til innhold

Tror ikke jeg er så trang likevel


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei 

Lurer på noe. Mannen og jeg har vært gift i snart åtte år, jeg har født og sånn. 

Han sa at jeg ble trangere etter fødsel, og sier at jeg er trang, jeg har trodd ham, men de siste par gangene under samleiet holder han meg veldig hardt under baken eller runker penisen i det han skal komme, akkurat som han prøver å gjøre det trangere for penisen liksom? 

Jeg spurte da, og alt han sa var "ikke begynn å tenk på det" 😐 

Altså.. Hva betyr det? Dere menn som har samleie med noen som har det romslig der nede, hva gjør dere? Gjør dere d samme som mannen min? 😕

 

 

Anonymkode: b9cdc...f0c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg sier som mannen din, ikke tenk på det. Eventuelt kan du kjøre knipeøvelser, det bør man uansett. 

Anonymkode: e85fd...89a

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stillingen har veldig mye å si for hvor trangt det føles i tillegg til hvor våt hun er. Om hun har samlede eller spredte bein kan ha veldig stor betydning for hvor trangt det føles.

Så jeg vil ikke si at det har noen særlig betydning egentlig.

Anonymkode: dc10a...7d0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har opplevd det samme som deg. Jeg er trang ( tror jeg ) 😜 Ingen vaginale fødsler,,,og gynekologen min ,en eldre kar,,sa upassende at jeg var trang som en 18- åring..🙄,men min erfaring går på min kjæreste,som sliter litt med å bli stiv. Han bruker blå piller for det....Ved å holde ved penisrota er det enklere for ham å gjennomføre,dersom jeg er veldig våt....Så mulig det er noe der ? Så ikke ta det på deg 😉

Anonymkode: bb4ff...502

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MrTeddy29

Du er den DU er. 

Om han runker litt og holder deg ekstra hardt er bare et godt tegn på at han koser seg, ikke noe annet.

Slutt og spekulere på ting og gjør ting vanskeligere for deg selv, du er god nok som du er.

Problemet med folk nu til dags er at de tenker for mye og så blir det til et problem!

hør på mannen din og KOS deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar alle sammen.. 

Man blir nok litt usikker på seg selv oppi alt dette 😊 

Var ganske våt, så ble litt pinlig berørt.. 

Anonymkode: b9cdc...f0c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Min mann gjør det samme noen ganger. Andre ganger holder han rumpeballene mine litt fra hverandre. Har tenkt at det bare er hans humør/tilstand der og da som styrer hvordan han vil ha det. 

Jeg gjør noen ganger tilsvarende, tar godt tak i rumpa hans og trykker ham mot meg. Det er bare fordi jeg er entusiastisk, ikke fordi han er liten. 

Anonymkode: 6df68...47a

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

54 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har opplevd det samme som deg. Jeg er trang ( tror jeg ) 😜 Ingen vaginale fødsler,,,og gynekologen min ,en eldre kar,,sa upassende at jeg var trang som en 18- åring..🙄,men min erfaring går på min kjæreste,som sliter litt med å bli stiv. Han bruker blå piller for det....Ved å holde ved penisrota er det enklere for ham å gjennomføre,dersom jeg er veldig våt....Så mulig det er noe der ? Så ikke ta det på deg 😉

Anonymkode: bb4ff...502

Gynekologen din...fy faen🤢

Anonymkode: 99bda...97f

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er jo ingen tankeleser, så det beste er jo å høre på hva han sier. Det kan være så enkelt som at han første gang hadde litt problemer med å komme, og har funnet ut at det er en fin måte å få ham over kanten på. Husk at vi menn også kan ha dårlige dager, der ereksjonen ikke er like sterk, og at vi kanskje føler litt mindre. Jeg kan feks få problemer med å komme dersom jeg har holdt igjen for lenge. Noen ganger kan jeg bare glemme å komme, men stort sett ordner det seg dersom jeg blir litt ekstra tent igjen. Da kan det feks være at vi blir litt mer hardhendte. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gynekologen min 😆,,,han var ved å gå av med pensjon....Men hyggelig ellers ...,,,tok det som et kompliment,,,men tenkte mitt...

Anonymkode: bb4ff...502

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Gynekologen min 😆,,,han var ved å gå av med pensjon....Men hyggelig ellers ...,,,tok det som et kompliment,,,men tenkte mitt...

Anonymkode: bb4ff...502

Lurer på om han går av med pensjon uten advarsler...

Anonymkode: 99bda...97f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

51 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Lurer på om han går av med pensjon uten advarsler...

Anonymkode: 99bda...97f

Det er vel ingen krise? Min plumpet ut med at jeg er dyp, ler bare av det. Ok, de skal ikke si sånt, men leger er vel ofte litt nerdete og KAN ha manko på sosial intelligens. 

Spørsmålet er om det er noe mer ugreit i forhold til gynekologen hennes, og det virker ikke sånn på hun som opplevde det. Ikke noe alarmerende med min heller. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Jenny77 skrev:

Det er vel ingen krise? Min plumpet ut med at jeg er dyp, ler bare av det. Ok, de skal ikke si sånt, men leger er vel ofte litt nerdete og KAN ha manko på sosial intelligens. 

Spørsmålet er om det er noe mer ugreit i forhold til gynekologen hennes, og det virker ikke sånn på hun som opplevde det. Ikke noe alarmerende med min heller. 

"Du er trang som en 18 åring" er det jeg vil karakterisere som en seksualisert språk. Det er absolutt ikke greit, selv om pasienten syns det er morsomt. Tenk hvis han snakker slik til noen som tidligere er misbrukt for eksempel? Og hans/hennes profesjonelle autoritet hindrer noen i å melde ifra?  At det går an å bli så jævla idiot sier bare jeg. Utrolig uprofesjonelt!  Manko på sosial intelligens eller bare rett og slett jævla ekkel gammel gris (men det går vel ut på det samme i denne sammenhengen.)

Anonymkode: 99bda...97f

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Gynekologen min 😆,,,han var ved å gå av med pensjon....Men hyggelig ellers ...,,,tok det som et kompliment,,,men tenkte mitt...

Anonymkode: bb4ff...502

Altså jeg har hatt sex med endel damer, og det er jo ikke sånn at alle jomfruer og 18- åringer er trange. En av de videste jeg har ligget med var 18 år og hadde lite erfaring. Rar kommentar fra en gynekolog as. 

 Når det gjelder problemstillingen til TS, det at han gjør dette betyr ikke nødvendigvis at du ikke er trang. Hvis du er veldig våt kan det hende det blir lite friksjon. Og for min del handler det å komme mye mer om kåthet enn om tranghet. 

Anonymkode: 95e97...7a2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Altså jeg har hatt sex med endel damer, og det er jo ikke sånn at alle jomfruer og 18- åringer er trange. En av de videste jeg har ligget med var 18 år og hadde lite erfaring. Rar kommentar fra en gynekolog as. 

 Når det gjelder problemstillingen til TS, det at han gjør dette betyr ikke nødvendigvis at du ikke er trang. Hvis du er veldig våt kan det hende det blir lite friksjon. Og for min del handler det å komme mye mer om kåthet enn om tranghet. 

Anonymkode: 95e97...7a2

Du sier noe, jeg merker at han gjør disse tingene de gangene jeg er våt der nede. Vi pleier å gjøre det når jeg ikke er våt og han sier jo det er annerledes da 

Anonymkode: b9cdc...f0c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

"Du er trang som en 18 åring" er det jeg vil karakterisere som en seksualisert språk. Det er absolutt ikke greit, selv om pasienten syns det er morsomt. Tenk hvis han snakker slik til noen som tidligere er misbrukt for eksempel? Og hans/hennes profesjonelle autoritet hindrer noen i å melde ifra?  At det går an å bli så jævla idiot sier bare jeg. Utrolig uprofesjonelt!  Manko på sosial intelligens eller bare rett og slett jævla ekkel gammel gris (men det går vel ut på det samme i denne sammenhengen.)

Anonymkode: 99bda...97f

Men i alle dager. Ja, muligens en litt uproff kommentar, men å blande inn misbruk og «å hindre at noen melder fra misbruk» pga en slik kommentar? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

7 minutter siden, Jenny77 skrev:

Men i alle dager. Ja, muligens en litt uproff kommentar, men å blande inn misbruk og «å hindre at noen melder fra misbruk» pga en slik kommentar? 

I alle dager ja. Du ser ikke den du?  Les deg opp litt på yrkesetikk for leger for eksempel? Tror de fleste ville reagert på den kommentaren. Både leger og pasienter. Fåtallet hadde ledd hjertelig av det. Og ja helt innafor å "blande inn" misbruk i en sånn sammenheng. Men man må selvfølgelig ha evner til å tenke konsekvenser av sine uttalelser. Ikke alle det tydeligvis kommer naturlig for.

Anonymkode: 99bda...97f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Var ganske våt, så ble litt pinlig berørt.. 

Der har du svaret! Du kjennes litt vid ut når man blir våt, jo våtere du er jo mindre friksjon. Så når han sier: "ikke begynn å tenk på det", gjør han det for at du ikke skal bekymre deg. Bekymringer gjør værre skade enn at du er for våt🙄

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

I alle dager ja. Du ser ikke den du?  Les deg opp litt på yrkesetikk for leger for eksempel? Tror de fleste ville reagert på den kommentaren. Både leger og pasienter. Fåtallet hadde ledd hjertelig av det. Og ja helt innafor å "blande inn" misbruk i en sånn sammenheng. Men man må selvfølgelig ha evner til å tenke konsekvenser av sine uttalelser. Ikke alle det tydeligvis kommer naturlig for.

Anonymkode: 99bda...97f

Ser jeg har misforstått litt🙈 Trodde gynekologen sa hun var trang da hun var 18 år, ikke «du er trang som en 18-åring». Den vipper litt over ja, enig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...