AnonymBruker Skrevet 3. juli 2020 #21 Skrevet 3. juli 2020 Zoe EV har trommelbremser bak, ikke skivebremser. Anonymkode: 58bc0...2a4
Hr. Aktiv Skrevet 3. juli 2020 #22 Skrevet 3. juli 2020 Trommelbremser bak ser jeg. Hvis bremsen går på i revers har noe løsnet inni der som holder bremseklavene og du får selvpåtrekk. Dette er enkelt å fikse. Bare knekk kante3ne på bremsebelegget med smergelpapir eller ei fil og monter nytt fjærsett/monteringssett til klavene. Trommelen kan med fordel pusses litt innvendig den også.
Husholdning1 Skrevet 4. juli 2020 #23 Skrevet 4. juli 2020 Det går sannsynligvis helt fint. Kan holde litt lavere hastighet frem til verkstedet da.
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2020 #24 Skrevet 4. juli 2020 På 2.7.2020 den 13.35, AnonymBruker skrev: Er kun når jeg rygger, ikke bare i garasjen. Har sjekket at det er 100% klar bane, så aldri noen fysisk hindring utenfor bilen. ja, mulig det ikke er bremser da - for det er kun på høyre side bak det stopp opp og hever seg, og så når jeg tvinger bilen bakover henger hjulet bak fast slik at det skurer mot grus og asfalt.....Når jeg kjører fremover er det «normalt» virker det som og hjulet bak til høyre går også rundt... Anonymkode: 53042...555 Ikke kjør med den. Om du ikke kjenner det lugger når du kjører framover, kan skoene ligge og subbe når du kjører, som sørger for varmgang og unødvendig slitasje. Det er vel mest sannsynlig vaier til parkbrems som sitter fast i møkk og lort. Er vel den som må skiftes. Neste og siste turen bør bli til verksted. Anonymkode: 25b24...115
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå