AnonymBruker Skrevet 1. juli 2020 #1 Skrevet 1. juli 2020 Jeg tror jeg er midt i et angstanfall og jeg er så redd, føler meg ikke trygg og at jeg dør snart. Hva kan jeg gjøre??!! Anonymkode: 7704e...bb2
monrox Skrevet 1. juli 2020 #2 Skrevet 1. juli 2020 Pust dypt - snakk med noen du er gla i.. Jeg har hatt det noen ganger selv og for meg hjelper det å ha noen jeg er trygg på i nærheten, å bare fokusere på å puste rolig. Det finnes sikkert noe på youtube, meditasjon eller avspenning. Lykke til, håper det blir bedre. 1
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2020 #3 Skrevet 1. juli 2020 legg deg ned et sted og prøv å fokuser på pusten. Det hjalp meg da jeg hadde angst Anonymkode: 2a899...0f7
Anzii Skrevet 1. juli 2020 #4 Skrevet 1. juli 2020 Fokuser på pusten din. Lange inn, og kortere ut. Si til deg selv «inn, ut» mens du puster. Se på et fast punkt. Prøv å tenk på en situasjon du er trygg i, og som du liker. og minn deg selv på at det er IKKE farlig! Det er jævlig ubehagelig ja, men det er absolutt ikke farlig.
PokemonGone Skrevet 1. juli 2020 #5 Skrevet 1. juli 2020 (endret) Ja, fokuser på pusten din og prøv noen mindfulness øvelser. Tip fra psykologen min om dette fungerer ikke: Legg en isbit i hånden, strekk ut armen og knytt neven. Close it tight 'til you are tired! Endret 1. juli 2020 av PokemonGone
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå