AnonymBruker Skrevet 1. juli 2020 #1 Skrevet 1. juli 2020 Tenker dere at dere er immune og ikke så bekymret? Venter på svar på antistoff, og tenker jeg vil føle en lettelse om den er positiv.. men burde man det? Anonymkode: 32744...315
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2020 #2 Skrevet 2. juli 2020 Ja. Hostet i tre dager og hadde en natt med forstrier/ svette. Null stress. Har antistoffer. Nå har jeg aldri vært bekymret for dette viruset, men synes likevel det er godt å vite at jeg har vært gjennom det uten problemer. Anonymkode: b1c99...ece 2
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2020 #3 Skrevet 2. juli 2020 Man vet ikke om man er immun selv om en har antistoffer. Dette viruset kommer til å mutere mange ganger for å bli det "perfekte" viruset. Et perfekt virus dreper ikke verten sin. Så man er nok ikke trygg selv med antistoffer Anonymkode: e93a3...922 1
Krantz95 Skrevet 2. juli 2020 #4 Skrevet 2. juli 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Man vet ikke om man er immun selv om en har antistoffer. Dette viruset kommer til å mutere mange ganger for å bli det "perfekte" viruset. Et perfekt virus dreper ikke verten sin. Så man er nok ikke trygg selv med antistoffer Anonymkode: e93a3...922 SARS-CoV-2 kommer nok til å bli som de andre koronavirusene vi har: Et irriterende forkjølelses/influensa-virus som kommer igjen og igjen hvert eneste år.
Anbefalte innlegg