Gå til innhold

Noen med psoriasis?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Min samboer har psoriasis, noe som gjør at han klør seg til blods 🙁 Særlig på natta. Kunne skiftet på senga hver dag. Noen gode tips? 
Han bryr seg lite om det, og driter i å bytte, noe jeg synes er lite trivelig. Vet at han ikke kan noe for psoriasisen, men skulle ønske han skiftet på etc

Anonymkode: ea4b6...ddd

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Sønnen min har. Vi skifter på senga ofte (sikkert 2-3 ganger i uka). Han bruker også kortisonkremer, spesielshampo og har fått kløestillende tabletter i skikkelige dårlige perioder. 

Men du kan vel også skifte på senga?🙂 Synd at samboeren din driter i det, for det er en del man kan gjøre så man slipper å klø seg til blods (det gjør jo vondt også!!)

Anonymkode: 59afb...606

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Har selv psoriasis i nakken, vært til hudlege og prøvd forskjellige midler jeg ikke husker navnet på, men ingenting har hjulpet.

Anonymkode: 08254...7c4

AnonymBruker
Skrevet

Solarium hjalp faktisk veldig i de verste periodene. Så risikoen for hudkreft synes jeg absolutt var verdt det

Anonymkode: a25cf...b02

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg skal ikke si at det klødde så veldig, men flasset en del. Samtidig måtte jeg bruke kremer og kortisonsalver, da måtte sengetøyet skiftes veldig ofte. Etter at jeg ble satt på Metexbehandling, så har heldigvis ting normalisert seg.

Anonymkode: 31c17...551

AnonymBruker
Skrevet

Har psoriasis, og i de verste periodene (gjerne på vinter) blør jeg ofte. Både fordi huden min da tåler svært lite og fordi jeg klør. Skifter ikke på senga daglig, selv om det er blodflekker i den. Orker rett og slett ikke, det kommer uansett flere neste natt.

Anonymkode: f859e...352

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...