AnonymBruker Skrevet 1. juli 2020 #1 Skrevet 1. juli 2020 Så på det som terapi. At det var sunt for meg, en øvelse. Men lirer på om jeg egentlig bare er gal og rusmisbruker. Når jeg ikke har noe spesielt som opptar tiden min setter jeg meg på behagelig sted (rommet, veranda, stue) og ruser meg høy på oksygen. Puster helt inn og ut og holder pusten. Jeg får så bra konsentrasjon av det. Keg blir gladere og mer våken i huet.. Blir veldig sulten av det da Anonymkode: 58597...fdb
MarieLo Skrevet 1. juli 2020 #3 Skrevet 1. juli 2020 Du får mindre oksygen av å holde pusten da. Finnes mange gode pusteøvelser som gir en mer oksygen, men det høres mer ut som du ruser deg på mangelen av oksygen.
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2020 #4 Skrevet 1. juli 2020 2 timer siden, MarieLo skrev: Du får mindre oksygen av å holde pusten da. Finnes mange gode pusteøvelser som gir en mer oksygen, men det høres mer ut som du ruser deg på mangelen av oksygen. 😄Sorry ts, men fikk meg bare en god latter nå. Litt snodigt, ja. Men ikke den verste rusen som sagt. Anonymkode: 94feb...1b9
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2020 #5 Skrevet 1. juli 2020 2 timer siden, MarieLo skrev: Du får mindre oksygen av å holde pusten da. Finnes mange gode pusteøvelser som gir en mer oksygen, men det høres mer ut som du ruser deg på mangelen av oksygen. Jeg kaster inn all oksygen jeg får inn og holder den Anonymkode: 58597...fdb
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2020 #6 Skrevet 1. juli 2020 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg kaster inn all oksygen jeg får inn og holder den Anonymkode: 58597...fdb Du trekker pusten dypt og holder pusten? Også er du redd for at du er en tulling eller rusmisbruker??? Du ruser deg ikke på oksygen på den måten. Oksygenet blir fort brukt opp på den måten. Hadde du hatt en oksygentank tilgjengelig så kunne du ha ruset deg på oksygen. Anonymkode: e97d3...7c6
MarieLo Skrevet 1. juli 2020 #7 Skrevet 1. juli 2020 (endret) 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg kaster inn all oksygen jeg får inn og holder den Anonymkode: 58597...fdb Oksygenet i den luften du trekker inn blir fort pustet opp. 🙂 Endret 1. juli 2020 av MarieLo
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2020 #8 Skrevet 1. juli 2020 4 minutter siden, MarieLo skrev: Oksygenet i den luften du trekker inn blir fort pustet opp. 🙂 Ja og holder den så slipper den ikke ut etter litt over 1 min Anonymkode: 58597...fdb
MarieLo Skrevet 1. juli 2020 #9 Skrevet 1. juli 2020 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja og holder den så slipper den ikke ut etter litt over 1 min Anonymkode: 58597...fdb Oksygenet går inn i blodet ditt etter kort tid, det du puster ut igjen er ikke oksygen.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå