AnonymBruker Skrevet 1. juli 2020 #1 Skrevet 1. juli 2020 Først. Jeg er ikke gravid. Jeg har hatt alle symptomer på at mensen skal dukke opp, men jeg venter og venter og venter og blir irritert og stresset og venter mer. 61 dager nå. Forrige menssyklus var 35 dager og forrige før der 61 grunnet at jeg ble livredd da corona kom hit. Jeg er ved god helse ellers og fremdeles fertil. Hva kan jeg gjøre - er det noe jeg kan gjøre? Anonymkode: ce4c3...b03
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2020 #2 Skrevet 1. juli 2020 Har vært hos lege, men han sa bare jeg måtte slappe av... Anonymkode: ce4c3...b03
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2020 #4 Skrevet 1. juli 2020 mensen kommer ikke på grunn av stress tro meg, den dukker etterhvert når du slapper av Anonymkode: 92836...a6b
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2020 #5 Skrevet 1. juli 2020 Har du tatt test da? Symptomer på mensen kan ofte være veldig like som når man er gravid. Leger er ikke mye hjelp. Kvinner må liksom bare finne seg i slikt, sånn er det bare. Stress kan jo alene også forsinke syklusen. Hvor godt følger du med på syklusen din? Mensen kommer ca 14 dager etter eggløsning. Stress kan utsette eggløsningen. Anonymkode: 892f9...f02
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2020 #6 Skrevet 2. juli 2020 7 hours ago, AnonymBruker said: Har du tatt test da? Stress kan jo alene også forsinke syklusen. Hvor godt følger du med på syklusen din? Mensen kommer ca 14 dager etter eggløsning. Stress kan utsette eggløsningen. Anonymkode: 892f9...f02 Jeg har ikke hatt sex siden 2015 så tviler på graviditet 😅 Fra forrige syklus fikk jeg både spotting i to dager og i mellom har jeg hatt typisk vondt i magen. Det er bare kjedelig fordi jeg vil ha den nå 😕 Anonymkode: ce4c3...b03
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2020 #7 Skrevet 2. juli 2020 Så altså bare å slappe av da? 😶 Anonymkode: ce4c3...b03
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2020 #8 Skrevet 2. juli 2020 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Så altså bare å slappe av da? 😶 Anonymkode: ce4c3...b03 Ja, bare prøv å slapp av. Men virkelig, finn ting som opptar deg så skal du se mensen kommer. Noen ganger blir mensen forandret og sånn er det bare, slt får sin gang. Anonymkode: 2b9d0...fcb
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2020 #9 Skrevet 7. juli 2020 Ikke fått ennå, men alle symptomer på 😞 Anonymkode: ce4c3...b03
AnonymBruker Skrevet 18. august 2020 #10 Skrevet 18. august 2020 Tilbake til normalen nå. Anonymkode: ce4c3...b03
AnonymBruker Skrevet 21. august 2020 #11 Skrevet 21. august 2020 Fremdeles mens. Er dette noe som er vanlig med tanke på forsinkelser? Hadde vondt i magen på tirsdag, i går og i dag og det blør friskt rødt. Har også hatt en del klumper ut. Jeg føler meg dum så trenger ikke høre at jeg er det. Anonymkode: ce4c3...b03
AnonymBruker Skrevet 21. august 2020 #12 Skrevet 21. august 2020 28 minutter siden, AnonymBruker skrev: Fremdeles mens. Er dette noe som er vanlig med tanke på forsinkelser? Hadde vondt i magen på tirsdag, i går og i dag og det blør friskt rødt. Har også hatt en del klumper ut. Jeg føler meg dum så trenger ikke høre at jeg er det. Anonymkode: ce4c3...b03 3 dager er veldig lite her. 😅 Etter fødsel januar i fjor, når jeg fikk tilbake mensen etter 5 uker, så hadde jeg fra da mensen 2 uker i måneden 🙈 fikk satt inn p-sprøyte i håp om at det hjalp. Første menstruasjon etter innsett varte i 2 uker. Fikk igjen menstruasjon etter 6 uker, som fortsatt er enda, etter 1 måned 🙈😅 Men det er så forskjell på lengden på menstruasjon hos kvinner. Har alltid blødd så kraftig at det har gått igjennom klær, fra jeg fikk menstruasjon første gang. Og alltid koagulert blod/klumper. Ganske slitsomt 🙈 du får se ann litt til 😊 1 uke f.eks er ikke unormalt å ha fra start av menstruasjon til den er ferdig 😊 Anonymkode: a9c30...e5b
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2020 #13 Skrevet 5. oktober 2020 Meg igjen. Forsinket med 50 dager i dag. Fremdeles ikke gravid eller noe annet. Hadde en liten stressperiode midt i og har hatt symptomer på at jeg skulle få den. Jeg er så lei av å gå og vente. Anonymkode: ce4c3...b03
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2020 #14 Skrevet 11. oktober 2020 Jeg fikk «noe» på tirsdag, og det ble slutt på fredag. Det var nesten som spotting å regne, bare litt mer. Jeg ble skikkelig stresset på onsdag og følte det bare gikk rett vest. Hele dette året, unntatt normalt i januar, har mensen vært forsinket grunnet redsel og stress over corona. Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre for å få den normal igjen Anonymkode: ce4c3...b03
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2021 #15 Skrevet 6. mars 2021 Forrige måned fikk jeg mensen etter 19 dager. Så varte det kjempelenge igjen, 42 dager. Fikk én dag for tre dager siden og så bare spotting etter. Skal sies jeg bare vil ha den, men nå virker det ikke sånn. Har litt diffuse smerter der. Regner med det kommer av stress. Bare å slappe av? Anonymkode: d55c1...4d0
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2021 #16 Skrevet 6. mars 2021 AnonymBruker skrev (På 11.10.2020 den 2.13): Jeg fikk «noe» på tirsdag, og det ble slutt på fredag. Det var nesten som spotting å regne, bare litt mer. Jeg ble skikkelig stresset på onsdag og følte det bare gikk rett vest. Hele dette året, unntatt normalt i januar, har mensen vært forsinket grunnet redsel og stress over corona. Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre for å få den normal igjen Anonymkode: ce4c3...b03 Har du vært hos gynekolog? Anonymkode: 2b9d0...fcb
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2021 #17 Skrevet 6. mars 2021 Jeg hadde veldig uregelmessig mens i flere år - det har noen ganger vært 2mnd, 3 mnd, ... , andre ganger nesten et år. Det har vært helt umulig å vite når den kom. For meg så endret det seg helt da jeg gikk over til gjennomført lavkarbo kosthold. Etter ca et halvt år fikk jeg en jevn syklus. Jeg vet ikke om du har vært utredet for PCOS, jeg ble aldri det - men hadde veldig mange symptomer på det. Mange som har det reagerer positivt på å endre kostholdet. Anonymkode: 9f488...d02
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2021 #18 Skrevet 6. mars 2021 12 minutter siden, AnonymBruker said: Har du vært hos gynekolog? Anonymkode: 2b9d0...fcb Ja, som sa det var normalt for meg. Lege sa det kom av stress og at jeg bare måtte slappe av. Har ikke PCOS. Anonymkode: d55c1...4d0
AnonymBruker Skrevet 7. april 2021 #19 Skrevet 7. april 2021 Er her igjen. Fremdeles ingen sex så ingen graviditet. Nå forsinket med 36 dager. Jeg har kjent alle symptomene, i en stund, men det drøyer ut. Fordi det drøyer ut blir jeg stresset. Får fnatt. 😖 Anonymkode: ce4c3...b03
AnonymBruker Skrevet 7. april 2021 #20 Skrevet 7. april 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Er her igjen. Fremdeles ingen sex så ingen graviditet. Nå forsinket med 36 dager. Jeg har kjent alle symptomene, i en stund, men det drøyer ut. Fordi det drøyer ut blir jeg stresset. Får fnatt. 😖 Anonymkode: ce4c3...b03 Gå til privat gynekolog da, volvat f.eks! Anonymkode: f5481...97e
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå