Gå til innhold

Noen med koi dam her?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vi har en koi dam med ganske grei str. Vi har et par koi,  gullfisker og slørhaler. 

jeg lurer på.. kan alle få yngel? Ser rundt om på Facebook grupper at de har fått egg osv. Det har aldri skjedd her 🤷🏼‍♀️ Noen som kan forklare meg hvorfor?

Anonymkode: 8066f...8a3

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Vi har en koi dam med ganske grei str. Vi har et par koi,  gullfisker og slørhaler. 

jeg lurer på.. kan alle få yngel? Ser rundt om på Facebook grupper at de har fått egg osv. Det har aldri skjedd her 🤷🏼‍♀️ Noen som kan forklare meg hvorfor?

Vet du at du har han og hun? Ligger forholdene til rette ellers mtp hvor de liker å legge egg, vannkvalitet, strømforhold etc? Kan andre arter spise eggene? 

Anonymkode: b1b92...73d

AnonymBruker
Skrevet
15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Vet du at du har han og hun? Ligger forholdene til rette ellers mtp hvor de liker å legge egg, vannkvalitet, strømforhold etc? Kan andre arter spise eggene? 

Anonymkode: b1b92...73d

Vannkvalitet, strømforhold, planter osv er sånn som det skal være ☺️ Men aner ikke om vi har han eller hun 😅  

Koiene kan spise eggene etter hva jeg har hørt, derfor skal man eventuelt være obs og følge med ofte om det blir lagt egg sånn at man kan ta de opp.  Men har ikke sett noe på disse årene 😅 kjøpte gullfisk og slørhale i fjor, men fikk ingen info om det var han eller hun. Koiene vet jeg heller ikke 🤷🏼‍♀️ Kan man kanskje se det på de?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...