AnonymBruker Skrevet 1. juli 2020 #1 Del Skrevet 1. juli 2020 Er det litt for mye dyrking av sorg? Tenkte å screenshote noen mld hun har sendt og masse bilder, og lage album. Hun døde dessverre fra oss 💔💔 Anonymkode: ba204...25a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anwa Skrevet 1. juli 2020 #2 Del Skrevet 1. juli 2020 Jeg kondolerer ❤️ Det virker som en god ide. Du får bearbeidet sorgen samtidig som du gjør noe konstruktivt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2020 #3 Del Skrevet 1. juli 2020 Koselig å samle litt minner og bilder og sånn. Enig med Anwa i at det kan være en fin måte å bearbeide sorgen på. Anonymkode: 77fca...972 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silva Pluvialis Skrevet 1. juli 2020 #4 Del Skrevet 1. juli 2020 (endret) Jeg synes det høres veldig sunt ut. Er en fin måte å minnes den avdøde på. Sender deg masse gode tanker ❤️ Endret 10. oktober 2022 av Tvillingsjel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blondie65 Skrevet 1. juli 2020 #5 Del Skrevet 1. juli 2020 Jeg tenker at det er bedre å samle minner i et album, på en hylle eller i et bilde/tavle enn å ikke kunne rydde ut av et rom den døde har brukt eller ta bort klærne fra skapet. Det er terapeutisk å ha en slik "begrenset plass" for minnene fordi dette er noe man tar frem eller går til, fremfor at en blir overveldet. Kondolerer - sorg er noe man egentlig ikke kommer over, men som man etterhvert blir vant til og lærer seg å leve med, og som går over i savn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2020 #6 Del Skrevet 19. juli 2020 Jeg syns det høres ut som en kjempefin idé for å hedre og minnes henne 💖 Anonymkode: ec788...26e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Melis123 Skrevet 19. juli 2020 #7 Del Skrevet 19. juli 2020 Kondolerer❤️ Jeg har mistet to som stod meg nær, og begge de nærmeste pårørende har laget fotobok og gitt meg til minne om dem. Det har opplevdes veldig fint😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2020 #8 Del Skrevet 21. juli 2020 Det syns jeg er en veldig god tanke, har tenkt å gjøre det sjøl med minner etter pappa ❤️ Det er ikke å dyrke sorgen men å ta vare på minner. Anonymkode: bbf81...a55 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest anonymkg2020 Skrevet 26. juli 2020 #9 Del Skrevet 26. juli 2020 (endret) . Endret 28. juli 2020 av anonymkg2020 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. august 2020 #10 Del Skrevet 12. august 2020 Synes det høres ut som en god ide. Meldingen og bildene er kanskje du som jevnlig dukker opp i tankene dine? Da kan det være fint å få alt inn i et album. På sikt blir det kanskje lettere å vite at du har et minne-album du kan ta frem for å mimre, gråte, sørge osv. Og kanskje lettere å gi slipp når hverdagen kommer fordi du vet du alltid kan gå tilbake til albumet når du måtte ønske. Da har du liksom alle tankene et sted. Kan også være fint å vise til evt. barnebarn. Anonymkode: de9e9...e51 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå