Gå til innhold

Lage minnealbum til sin mor?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er det litt for mye dyrking av sorg? 
Tenkte å screenshote noen mld hun har sendt og masse bilder, og lage album. 
Hun døde dessverre fra oss 💔💔

Anonymkode: ba204...25a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg kondolerer ❤️ Det virker som en god ide. Du får bearbeidet sorgen samtidig som du gjør noe konstruktivt. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Koselig å samle litt minner og bilder og sånn. Enig med Anwa i at det kan være en fin måte å bearbeide sorgen på. 

Anonymkode: 77fca...972

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det høres veldig sunt ut. Er en fin måte å minnes den avdøde på.

Sender deg masse gode tanker ❤️

Endret av Tvillingsjel
  • Liker 5
  • Hjerte 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blondie65

Jeg tenker at det er bedre å samle minner i et album, på en hylle eller i et bilde/tavle enn å ikke kunne rydde ut av et rom den døde har brukt eller ta bort klærne fra skapet. Det er terapeutisk å ha en slik "begrenset plass" for minnene fordi dette er noe man tar frem eller går til, fremfor at en blir overveldet.

Kondolerer - sorg er noe man egentlig ikke kommer over, men som man etterhvert blir vant til og lærer seg å leve med, og som går over i savn. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

 

Jeg syns det høres ut som en kjempefin idé for å hedre og minnes henne 💖

Anonymkode: ec788...26e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Melis123

Kondolerer❤️ Jeg har mistet to som stod meg nær, og begge de nærmeste pårørende har laget fotobok og gitt meg til minne om dem. Det har opplevdes veldig fint😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det syns jeg er en veldig god tanke, har tenkt å gjøre det sjøl med minner etter pappa ❤️ Det er ikke å dyrke sorgen men å ta vare på minner. 

Anonymkode: bbf81...a55

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Synes det høres ut som en god ide. Meldingen og bildene er kanskje du som jevnlig dukker opp i tankene dine? Da kan det være fint å få alt inn i et album. På sikt blir det kanskje lettere å vite at du har et minne-album du kan ta frem for å mimre, gråte, sørge osv. Og kanskje lettere å gi slipp når hverdagen kommer fordi du vet du alltid kan gå tilbake til albumet når du måtte ønske. Da har du liksom alle tankene et sted. Kan også være fint å vise til evt. barnebarn. 

Anonymkode: de9e9...e51

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...