AnonymBruker Skrevet 1. juli 2020 #1 Skrevet 1. juli 2020 Er mye kvalm, med dårlig matlyst.. og går ned i vekt, men det er ikke overraskende. når jeg spiser blir jeg lett mett og har en følelse i magen av oppblåsthet og at jeg har spist for mye, selv om det er like mye mat jeg pleier å spise. og da må jeg kaste opp:/ er ikke gravid altså, hvis noen begynner å tenke det kvinne 22 Anonymkode: 44e4a...df4
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2020 #3 Skrevet 1. juli 2020 Akkurat nå, Baker Harepus skrev: Ja, jeg hadde tatt en tur til fastlegen. ringte i går, men fastlegen er opptatt ganske lenge og da vet jeg ikke hvor jeg skal dra. klarer ikke å holde ut lenger, har vært sånn i over 2 uker nå Anonymkode: 44e4a...df4
Baker Harepus Skrevet 1. juli 2020 #4 Skrevet 1. juli 2020 Ring på nytt og si at du er bekymret og hvis de får en avlysning eller noe så kommer du på kort tid. Fikk du satt opp en time?
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2020 #5 Skrevet 1. juli 2020 16 minutter siden, AnonymBruker skrev: ringte i går, men fastlegen er opptatt ganske lenge og da vet jeg ikke hvor jeg skal dra. klarer ikke å holde ut lenger, har vært sånn i over 2 uker nå Anonymkode: 44e4a...df4 Feber? Slapphet? Hvordan er allmenntilstanden din for øvrig? Hvis det er uutholdelig så krever du hastetime hos fastlegen. Jeg har også troppet opp hos fastlegen (før corona) med magesmerter og krevd å bli sett fordi det var så ille. Ikke gi deg og la dem avvise deg dersom du i ramme alvor føler at det er så ille at du ikke holder ut. Opplever du en plutselig forverring så ringer du legevakten og forklarer at du plutselig har blitt verre, og ikke får time hos fastlegen (ellers går du ikke til legevakten med noe som allerede har vart i flere uker). Anonymkode: fbbdf...df5
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2020 #6 Skrevet 1. juli 2020 20 minutter siden, AnonymBruker skrev: Feber? Slapphet? Hvordan er allmenntilstanden din for øvrig? Hvis det er uutholdelig så krever du hastetime hos fastlegen. Jeg har også troppet opp hos fastlegen (før corona) med magesmerter og krevd å bli sett fordi det var så ille. Ikke gi deg og la dem avvise deg dersom du i ramme alvor føler at det er så ille at du ikke holder ut. Opplever du en plutselig forverring så ringer du legevakten og forklarer at du plutselig har blitt verre, og ikke får time hos fastlegen (ellers går du ikke til legevakten med noe som allerede har vart i flere uker). Anonymkode: fbbdf...df5 takk for svar, jeg har vært små svimmel og noen ganger følt at jeg skal besvime av. men har fått så lite mat i kroppen i det siste at jeg tror det er det. jeg vet ikke om jeg har feber, men ja jeg føler meg slapp, er så lei av å føle meg sånn at jeg ringer foreldrene mine gråtende... nå skal jeg ringe på nytt, men må vente siden de har lunsj pause. Anonymkode: 44e4a...df4
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2020 #7 Skrevet 1. juli 2020 30 minutter siden, Baker Harepus skrev: Ring på nytt og si at du er bekymret og hvis de får en avlysning eller noe så kommer du på kort tid. Fikk du satt opp en time? nei, må ringe på nytt.. de har lunsj pause så må vente til 12.30 Anonymkode: 44e4a...df4
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2020 #8 Skrevet 1. juli 2020 skrev feil, har vært sånn litt over 1 uke Anonymkode: 44e4a...df4
Blondine Skrevet 1. juli 2020 #9 Skrevet 1. juli 2020 Du har krav på en hastetime! Alle fastleger må oppfylle dette kravet.
PokemonGone Skrevet 1. juli 2020 #10 Skrevet 1. juli 2020 Tar du medisiner? Dette kan påvirke kostholdet ditt. For en måned siden begynte jeg å ta antidepressiva og fikk de samme reaksjonene i to uker. Det er mange grunner, men jeg anbefaler å sjekke ut dette. Registrer temperaturen og andre symptomer. Diaré, feber, konstant tretthet, muskelsmerter, osv.
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2020 #11 Skrevet 1. juli 2020 Hvis det har vart i litt over en uke så ville i hvert fall jeg sett det litt an, men kanskje lurt å få time likevel. Har hatt det likt i perioder, og det har gått over av seg selv. Anonymkode: c6db3...e66
Candiru Skrevet 1. juli 2020 #12 Skrevet 1. juli 2020 Sikkert bra å få sjekket ja, håper du får legetime
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2020 #13 Skrevet 1. juli 2020 hei, takk for hjelpen. har vært hos korona legevakt og de har sjekka meg for alt mulig, de tenker ikke jeg er syk. men må være på karantene helt til de ringer også har jeg en infeksjon så fikk antibiotika når blir jeg sikkert mye bedre! ts Anonymkode: 44e4a...df4 1
PokemonGone Skrevet 1. juli 2020 #14 Skrevet 1. juli 2020 9 timer siden, AnonymBruker skrev: hei, takk for hjelpen. har vært hos korona legevakt og de har sjekka meg for alt mulig, de tenker ikke jeg er syk. men må være på karantene helt til de ringer også har jeg en infeksjon så fikk antibiotika når blir jeg sikkert mye bedre! ts Anonymkode: 44e4a...df4 👏👏👏👏 Masse lykke til 1
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2020 #15 Skrevet 1. juli 2020 9 timer siden, AnonymBruker skrev: hei, takk for hjelpen. har vært hos korona legevakt og de har sjekka meg for alt mulig, de tenker ikke jeg er syk. men må være på karantene helt til de ringer også har jeg en infeksjon så fikk antibiotika når blir jeg sikkert mye bedre! ts Anonymkode: 44e4a...df4 «de tenker ikke jeg er syk» men du har blitt satt på antibiotika for en infeksjon? Da er du syk. Anonymkode: 14044...dd6
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2020 #16 Skrevet 1. juli 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: «de tenker ikke jeg er syk» men du har blitt satt på antibiotika for en infeksjon? Da er du syk. Anonymkode: 14044...dd6 mente jo at de tenker ikke jeg har covid 19 vel. ts Anonymkode: 44e4a...df4
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå