Gå til innhold

Intimkirurgi

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Noen som har tatt intimkirurgi?

Tenker da helst på fettsuging av Venusberg. Hva var prisen, hvor lenge var du borte fra jobb, hvor vondt, hvor lang tid gikk det før du kunne trene osv?

Har noen redusert indre kjønnslepper i samme slengen? Hva var vondest og hva tok lengst tid før man kunne leve som normalt?

Anonymkode: 92a1d...664

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Lurer på det samme.... 🤔

Anonymkode: c074b...08c

AnonymBruker
Skrevet
På 1.7.2020 den 9.59, AnonymBruker skrev:

Noen som har tatt intimkirurgi?

Tenker da helst på fettsuging av Venusberg. Hva var prisen, hvor lenge var du borte fra jobb, hvor vondt, hvor lang tid gikk det før du kunne trene osv?

Har noen redusert indre kjønnslepper i samme slengen? Hva var vondest og hva tok lengst tid før man kunne leve som normalt?

Hvorfor vil du fettsuge venisberget? Har du et eksempelbilde på en "tjukk"?

Har erfaring med redusering av indre kjønnslepper, men aldir hørt om fettsuging av venusberget

Anonymkode: 6a0d6...00f

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor vil du fettsuge venisberget? Har du et eksempelbilde på en "tjukk"?

Har erfaring med redusering av indre kjønnslepper, men aldir hørt om fettsuging av venusberget

Fordi det alltid har plaget meg. Jeg er slank ellers, men venusberget buler ut når jeg ligger flatt eller har på tights. Har ikke bilde som eksempel, men det ligner kanskje et barn. 

AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Fordi det alltid har plaget meg. Jeg er slank ellers, men venusberget buler ut når jeg ligger flatt eller har på tights. Har ikke bilde som eksempel, men det ligner kanskje et barn. 

Man alle har jo en "kul" der? Er det bare masse fett der liksom? Aldri sett, aldri hørt noen operert det heller ila tiden jeg jobbet på operasjonsavdelinga

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Alle har jo fett der? Aldri sett noen som har flatt venusberg. 

Anonymkode: 9ae60...3f4

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...