AnonymBruker Skrevet 1. juli 2020 #1 Skrevet 1. juli 2020 Hvis ei dame har tre FF på samme periode er det for mange ? Anonymkode: 3db7e...b65
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2020 #2 Skrevet 1. juli 2020 Så lenge alle involverte er inneforstått med at det er greit å treffe andre er det vel lov. Jeg syns ikke det er mye Anonymkode: ca612...4c7 1
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2020 #3 Skrevet 1. juli 2020 Det kommer vel an på hvem du spør. For min del hadde det vært fullstendig uaktuelt å ligge med noen som ikke klarer å holde seg til en om gangen, men personer som ligger mye rundt selv også har neppe noen grunn til å bry seg. Anonymkode: b33bb...113 1
Carrot Skrevet 1. juli 2020 #4 Skrevet 1. juli 2020 Så lenge de innvolverte er klar over situasjonen og bruker beskyttelse mot sykdommer ser jeg ikke problemet, men er det fritt frem og ingen vet om hverandre og ingen bruker kondom syns jeg det er ansvarsløst men hver får feie for egen dør.. 1
Hr. Aktiv Skrevet 1. juli 2020 #5 Skrevet 1. juli 2020 Ja jeg synes flere enn en er for mange. Jeg tenker at må jeg beskytte meg blir sexen jeg ønsker så avstumpet at jeg heller kan la være å ha sex da det ikke vil gi meg noen ting annet enn det en runk gir nemlig en utløsning. 1
Mia M Skrevet 1. juli 2020 #6 Skrevet 1. juli 2020 De involverte får jo bestemme hva de er ok med. Jeg holder meg til en om gangen.
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2020 #7 Skrevet 1. juli 2020 Tre er maks. Det er viktig å sette av tid til seg selv og eventuelt venner et par dager i uken. Anonymkode: 8a7d1...3cb
GrønnNellik68 Skrevet 1. juli 2020 #8 Skrevet 1. juli 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Tre er maks. Det er viktig å sette av tid til seg selv og eventuelt venner et par dager i uken. Anonymkode: 8a7d1...3cb Du snakker om planlagt liv... glad jeg ikke har noe tidsskjema og gjør som jeg har tenkt... det der hørtes veldig slitsomt ut.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå