Gå til innhold

Mener han det?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei! Datet en fyr for 4 måneder siden. Vi hadde vært med hverandre 2-4 ganger i uken og holdt på i 2 måneder. 
 

Datingen eskalerte seg, og begge drev å festet mye med andre. Både meg og han er i 20 årene. 
 

Vi har sendt hverandre mld frem og tilbake og spurt hvordan det går med hverandre. De gangene han tar kontakt med meg, så skriver han alltid «du fortjener det beste.» 

I nesten alle samtalene, så kommer han alltid med kommentaren. Lurer på hva han mener med det ordet og om det bare er «tull» fra hans side? 
 

synes det er veldig hyggelig av han å skrive det til meg, men synes det begynner å bli litt rart. Dater ikke lenger og henger ikke med hverandre lenger? 
 

 

sist gang møtte jeg han ute for 1 uke siden. Han tok kontakt og da var vi på samme fest

Anonymkode: 2d3df...26b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Han prøver vel å være høflig, vanskelig å si hva han legger i det. Jeg ville kanskje tolket det som at han ville at jeg skulle finne en annen, siden "den beste" eller "det beste" ikke var ham?

Hvis du er interessert i ham, kan du jo prøve deg med "det beste, det må være deg!", eller noe lignende, bare for å se om du får positiv respons på det. Kan være at han fisker etter hvor du står, at han er usikker.

Anonymkode: 00826...aaf

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var akkurat det jeg tenkte på. Han har også sagt at hver gang vi er sammen, så har han en dårlig innflytelse på meg bla. at han alltid kommer med sprit.. og begge blir bare møkk dritings. 
 

 

Anonymkode: 2d3df...26b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Var akkurat det jeg tenkte på. Han har også sagt at hver gang vi er sammen, så har han en dårlig innflytelse på meg bla. at han alltid kommer med sprit.. og begge blir bare møkk dritings. 
 

 

Anonymkode: 2d3df...26b

Her har du det. Han vet at han er skada gods, og vil ikke dra deg inn i det. Og dit bør du ikke heller.  

Anonymkode: a6d91...d32

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...