Gå til innhold

Stygt med mikrobølgovn på benken


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ja, synes det ser stygt ut, og ikke minst tar det mye plass. Men jeg har ikke mye å rutte med, så drømmen om integrert mikro og ovn i ett kan jeg bare glemme. Hva kan jeg gjøre bort sett fra å ha mikroen fremme på benken?

Jeg planlegger nå å kjøpe ny, og i den anledning vil jeg gjerne ta et informert valg. Jeg har kjøkken med masse skap, hvor alle er i bruk, - uansett må vel mikroen ha luft? Holder vel ikke å åpne skapdøra? Tenker på at lufta kommer ut fra oversiden av mikroen.

Uansett- er det noen av dere som bare har satt mikroen i et skap? Har dere noen andre kreative løsninger? Ikke bare-bare å få den integrert? Til info har jeg frittstående komfyr, og det er generelt ikke oppdatert, dette kjøkkenet mitt. 

Anonymkode: fcee5...df3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har den i et skap, og har døren åpen når den brukes. Null problem. 
 

Anonymkode: 870f9...2e3

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ta bort et skap og sett opp to hyller i stedet. Sett mikroen på en av hyllene.

Anonymkode: ccbcf...25c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har den inni et skap og har døra åpen når den er i bruk og i noen min etter det. 

Anonymkode: b8924...21d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud. Bare ha den på benken. Ingen bryr seg. Folk er mer opptatt av sitt eget navlelo enn katastrofer rundt i verden der barn lider og dør, så hvorfor i all verden skulle folk bry seg om hvor på kjøkkenet ditt du plasserer mikroen din?! 

Anonymkode: 15fcd...4b4

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er helt enig! Mikro på benken tar utrolig stor plass og er veldig stygt. Har du plass oppå kjøleskapet? Kan du ha den i et skap, og ta den ut når du bruker den? Jeg tror jeg hadde tatt sjansen på å bruke den inni et skap, den blir jo ikke varm under bruk.

Anonymkode: a0797...f8a

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Blondie65

Plasser den i et skap og ha døren åpnet når du bruker den.

Og spar til steikeovn med mikrobølgeovn. Det har jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg har min på benken. Tar opp litt plass, og eg skulle gjerne hatt den integrert, men flytta til leiligheit med ferdig kjøkken. Eg synes ikkje det ser stygt ut. Trikset er å kjøpe ein ovn med "pen" design. Treng ikkje vere dyr altså.  

Anonymkode: 9e126...182

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gløymde å seie at for meg ville det vore heilt uaktuelt å bruke skapplass til mikro (sjølv om eg har god skapplass). Eg har "styggare" ting i skapa enn mikrobølgeovnen, som godt kan stå framme ☺️

Anonymkode: 9e126...182

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, O.G. skrev:

Hva trenger du micrøbølgeovn for?

Eg er avhengig og kunne ikkje tenkt meg å ha vore foruten. Varmar alt mulig i den, mykje raskare enn i ovn , ikkje berre ferdigmat altså 🙂

Anonymkode: 9e126...182

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Eg er avhengig og kunne ikkje tenkt meg å ha vore foruten. Varmar alt mulig i den, mykje raskare enn i ovn , ikkje berre ferdigmat altså 🙂

Anonymkode: 9e126...182

Skjønner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme problemstilling her. Har grunnet manglende bedre plassering satt micro på toppen av kjøleskapet. 

Mindre fremtredende der, tar ikke opp sårt trengt skapplass. Og selv om jeg må stå på krakk for å bruke den, så er den fremdeles lett tilgjengelig.

Anonymkode: 63c02...d91

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...